2016/05/29

♥33 Niedzielne inspiracje! | #holidaysplease

Cześć wszystkim!
Witam Was w tą piękną, jak u mnie niedziele, z jednej strony piękna z drugiej nie. Super, że cały czas jest piękna pogoda, bo to powoduje, że nie da rady zapomnieć o zbliżających się wielkimi krokami wakacji, na które chyba jak każdy czekam bardzo! No, a z drugiej strony źle, bo to już dzień, w którym pora wziąć się za naukę, bo jeszcze dziś i jutro wolne, a we wtorek niestety do szkoły, a do klasyfikacji tak niedaleko, no a nie ukrywam, że parę przedmiotów do poprawienia jeszcze mam. W sumie to myślałam, że ten tydzień będzie najgorszy jeśli chodzi o notki, bo na początku tygodnia nic się nie pojawiło, bo na nic nie miałam pomysłu. W końcu bliżej weekendu się zmobilizowałam i ogarnęłam tak, że w sumie się wyrównało i pojawi się 3 notki tak, jak zawsze! Już naprawdę nie mogę się doczekać tych wakacji, żeby w końcu wprowadzić jakieś zmiany na bloga!



"Czasami drogi się rozchodzą, żeby znów się zejść."

"Piękno nie polega na szmince i długich szpilkach."

"Zaufanie się zdobywa, a nie dostaje w prezencie."

"Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."











Jak widzicie przygotowałam dziś totalnie wakacyjne inspiracje, bo oczywiście nie da się o nich zapomnieć! Napiszcie czy czekacie na nie tak, jak ja! Którą klasę kończycie w tym roku? Do następnego! :*

Planuję zrobić Q&A, więc czekam na pytania od Was!

46 komentarzy:

  1. Suuuper post ;) zapraszam do mnie Www.martifashionandbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie inspiracje <3
    Co skłoniło Cię do założenia bloga? Jakie są Twoje inne pasje? :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :) u mnie akurat juz pogoda sie zepsula noi humor tez nie dopisuje :(
    Ja koncze teraz 3 gimnazjum :) chcialabym juz te wakacje ;D
    swietne cytaty w poscie :) pozdrawiam :*
    http://photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doczekasz się słonka! Dziękuję!

      Usuń
  4. Uwielbiam od Ciebie te inspiracje *-*

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoje wpisy z inspiracjami!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Bardzo lubię takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne inspiracje! <3 Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracje jak zwykle super :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje *.*
    ta ręka z idealnym mani i tyyloma pierścionkami robi wrażenie *.*
    w tym roku kończę 2 liceum, także przede mną już ostatnia klasa :D
    a co do pytań:
    1. jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
    2. Twój ulubiony smak lodów?
    3. Co sprawia Ci największą radość?
    4. Wolałabyś skoczyć na bungee czy ze spadochronu? Dlaczego?
    i to tyle :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne cytaty i fajny post;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie inspiracje są świetne !
    Śliczne są białe paznokcie.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, że mam już wakacje i nie muszę się przejmować ocenami :)
    Świetne inspiracje!

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też czekam na wakacje ! Czekam i się doczekać nie mogę. Został już niecały miesiąc, który troszkę będzie się dłużył tylko po to, żeby wakacje umknęły w strasznym tempie. Goni nas ten czas :)) Cudowne inspiracje !

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie mogę się doczekać wakacji! Ja nie mam nic do poprawy, dałam sobie spokój z ocenami na ten rok, jest jak jest ;) Zmiany zawsze się przydadzą! Powodzenia, cudowne inspiracje!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam dużo, lecz trochę przedmiotów mi odpada, więc pasuje coś poprawić. Dziękuję!

      Usuń