2016/05/28

Barbara Rosiek- "Alkohol, prochy i ja"

Cześć wszystkim!
Tak mnie wczoraj wzięło, że dziś pomyślałam, że też się coś pojawi w ramach tego, że w ogóle nic przez ten tydzień się nie pojawiło. Mam kilka książek do pokazania Wam, bo jak jeszcze nie wiecie, ale lubię dodawać takie notki i dzielić się z Wami tym, co przeczytałam. Ostatnio właśnie skończyłam super książkę Barbary Rosiek pt. "Alkohol, prochy i ja". Jakoś rok temu pojawiła się notka także jej autorstwa "Pamiętnik narkomanki" tutaj. Bardzo podoba mi się styl pisania tej autorki i napiszę Wam kilka zdań i o tej książce.


Od czasu do czasu lubię przeczytać sobie takie książki w klimacie narkotyków, ponieważ pokazują mi, że nie warto po nie sięgać i niszczyć sobie życie i zdrowie. Jest to krótka książka, jak większość książek Barbary Rosiek pisana pamiętnikiem. Zawiera dużo informacji na temat jej życia i uzależnienia, czym są narkotyki i alkohol. Skłania nas do głębokich przemyśleń i naprawdę działa na psychikę. Jest w pewnym rodzaju przestrogą dla ludzi, którzy sięgają po alkohol i narkotyki. 



"Tysiąc emocji, a jedna inna od drugiej. Tysiące myśli, jedna sprzeczna z drugą. Jak to wytrzymać? I ten lęk przed życiem."

"A jutra od nowa uchleję się codziennością i obudzę się z kacem życia."

"Nie, nie oszukiwałam. Pragnęłam pomocy, bo znowu przekraczałam pomocy."




Podsumowując, bardzo spodobała mi się ta książka, mimo, że nie zawiera wiele fabuły i może być nieciekawa dla osób, którzy nie lubią takich tematów, ale moim zdaniem warto wiedzieć coś na temat narkotyków i nałogów z nimi związanych. Jest krótka, więc kilka wieczór i jest przeczytana. Myślę, że trochę osób może ona zainteresować!


Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie na temat takich książek. Lubicie tą autorkę? Może jest tu ktoś kto przeczytał tą książkę? Piszcie wszystko w komentarzach! Życzę miłej niedzieli i do jutra! 

W komentarzach zadawajcie pytania do Q&A, już niedługo na blogu!


22 komentarze:

  1. Barbara Rosiek jest jedną z moich ulubionych autorek jak i sama tematyka w której pisze. W tej kwestii mogę Ci również polecić My dzieci z dworca Zoo. Osobiscie pochłonęłam ją w dwa wieczory.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam. Książka wydaje się interesująca :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :)
    pytania
    1. kim chcialabys zostac w przyszlosci ?
    2. gdzie planujesz studiowac?
    3.wiazesz swoja przyszlosc z blogiem ?

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej autorce, ale nie miałam jeszcze okazji przeczytać jej książek.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo ma naprawdę ciekawe książki!

      Usuń
  5. to ja zostawię pytanie :D może trochę banalne ale Co zrobiłąbyś gdybyś wygrała w totolotka dość sporą kwotę :D Jakbyś zagospodarowała te pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  6. życiowa książka, wydaje się być warta przeczytania
    1. czym inspirujesz się w życiu?
    2. jakie jest twoje ulubione danie?
    3. co ci zawdzięcza radość?
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytałem tylko ,,Pamiętnik Narkomanki" i mam chęć po więcej, więc na pewno sięgnę po tę książkę :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam i również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie ta książka, muszę ją przeczytać!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wydaje się być wartą przeczytania :)
    Co byś zrobiła, gdyby jutro miał nastąpić koniec świata?
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę "Pamiętnik narkomanki", może skuszę się na tą książkę :).

    https://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja! Koniecznie musze przeczytać :D :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń