2016/05/31

FAJNE RZECZY ♥ MAJ '16

Cześć wszystkim!
Już chyba każdy zdążył zauważyć, że dziś ostatni dzień miesiąca, a co z tym idzie? No oczywiście, że fajne rzeczy z maja. Tak jakoś postanowiłam, że te notki będą pojawiać się w ostatni dzień miesiąca lub jakoś koło niego. Po prostu będą zamykać miesiąc, taka nowość! :D



Okej, więc zaczniemy od największego ulubieńca tego miesiąca, czyli mojej kurtki dżinsowej z Clockhouse, którą znalazłam w SH. Przechodziłam w niej praktycznie cały maj, bo pasuje do wszystkiego i jest super wygodna! Na taką, jeszcze wiosenną pogodę idealna!



No i moje ukochane Reebok Classic, które w sumie nie wiem czemu nie pokazałam wcześniej, bo chodzę w nich non stop. Są super wygodne, pasują do wszystkiego i jestem zakochana oczywiście w czarnym kolorze. Ogólnie podoba mi się ten model i nie wiem czy w najbliższym czasie nie kupię bardziej "kolorowych".



I moje ukochane perełki z BornPrettyStore! No chyba najlepsze z okularów, które mam. Zamawiałam je jakoś pod koniec zeszłorocznych wakacji i w sumie nie miałam okazji w nich chodzić, więc jestem pewna, że to lato będzie ich!



W tym miesiącu mam Wam do pokazania książkę "Sekrety urody Koreanek" Charlotte Cho, którą dostałam na urodziny, lecz dopiero teraz zebrałam się do jej czytania. Jest to super książka dla osób, które o pielęgnacji twarzy są na początkującym levelu tak, jak ja. Autorka opisuje dokładnie pielęgnację oraz zagłębia się w rytuał Koreanek. Naprawdę warta przeczytania, a więcej dowiedziecie się już niedługo w osobnej notce!



I zapach tego miesiąca, czyli wosk Yankee Candle. Już napewno wiecie, że uwielbiam te woski i tym razem padło na zapach Soft Blanket. Pachnie takim czystym pomieszczeniem, świeżym praniem, no trochę nie do opisania, ale ogólnie to taką czystością.



Przechodząc do kosmetyków, najpierw chcę Wam pokazać coś fajnego do makijażu, co odkryłam poniekąd za sprawą właśnie książki "Sekrety urody Koreanek". W niej dowiedziałam się, że makijaż idealnie zmywa się olejami i nawet, że są produkty na bazie olejów do demakijażu. Ja znalazłam swój ideał z Kolastyny. Twarz jest w 100% oczyszczona, do tego nawilżona i pięknie pachnie!



Algowe błoto SPA z Morza Martwego do Bingospa, to akurat cud dla mojej twarzy! Nie wiem czy wiecie, ale trochę problem z twarzą, dużo wyprysków i blizn po nich. Lecz, gdy zaczęłam używać tego produktu, to stwierdziłam, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Świeże wypryski wklęsają, a blizny czy jakieś przebarwienia stopniową zmniejszają się, a z czasem znikają. Naprawdę, jeśli macie taki problem jak ja, to musice tego spróbować. I jeszcze dodam, że używam tego błota punktowo rano i wieczorem!



I jeszcze coś do ogólnego nawilżania ciała! Nigdy nie przepadałam za różnego rodzaju balsamami czy kremami, jednak moje nastawienie do nawilżania zmieniło się wraz z zakupem tego olejku z serii Oleje świata Joanna. Super nawilża ciało, nie lepi się, czego nienawidzę i szybko się wchłania. Jak dla mnie absolutne odkrycie!



A teraz czas na moją ukochaną pomadkę Million Dolar z Wibo. Pełen mat, cudowny kolor, długa trwałość! Dla mnie nie potrzeba nic więcej, jednak jeszcze muszę kupić numerek 1, bo jest bardziej codzienny, jednak w tym jestem zakochana!



Już ostatnia rzecz kosmetyczna, czyli ten przepiękny lakier z Eveline. Pastelowy różowy kolor, idealny na wiosnę i lato! Przecudownie prezentuje się na paznokciach i z trwałością też jest super!



No i już ostatnia fajna rzecz z tego miesiąca, a jest nią film "Diabeł ubiera się u Prady". Rzadko kiedy spodoba mi się jakiś film, ale ten to mistrzostwo! Film opowiada o dziewczynie totalnie pogubionej w modzie, która staje się redaktor naczelną bardzo sławnego magazynu. Wiadomo na początku ma problemy z zaklimatyzowaniem się, jednak odnajduje się w świecie mody i całkiem dobrze jej z tym idzie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej szczegółów, gorąco polecam ten film!



Więc jak widzicie, tak przedstawiają się moi faworyci z tego miesiąca! A Wam co wpadło do gustu w maju? Wszystko piszcie w komentarzach! Do następnego! :*

Zadawajcie pytania do Q&A!

54 komentarze:

  1. Bardoz ładne okulary, a co do zakupu książki to będę musiała go przemyśleć. Bo bardzo przydałaby mi się taka książka. Niestety żadnego tutaj kosmetyka nie testowałam.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka to mój must have, bo uwielbiam takie klimaty! Dzięki Tobie sobie o niej przypomniałam i jade kupić dzisiaj haha DZIĘKUJĘ! ;D

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak się cieszę! haha również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Naprawdę bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa książki o sekretach urody! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurteczka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurtka, moja koleżanka ma taką samą c"; (ten szpan, że znasz osobę z fajną kurtką). Muszę zakręcić się za tą książką, bo czytam o niej już na trzecim blogu.
    Miłego dnia! ♥
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie. Książka jest świetna!

      Usuń
  7. Przeczytałabym tą książke!
    Sam tytuł już mnie zaciekawił!
    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy, uwielbiam ten błyszczyk:)

    Mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. O diabeł ubiera się u prady to jeden z moich ulubionych filmów :D Cudooowna kurteczka ♥

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest świetna! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ostatnio w empiku te "Sekrety urody Koreanek" i jestem z książki mega zadowolona, dowiedziałam się wielu rzeczy :3
    studianawyspach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy! Dżinsowa kurtka i okulary bardzo mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Katana i reeboki są super, nie dziwię Ci się wcale że je tak uwielbiasz :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy. ♥ Bardzo podoba mi się ta kurtka. I muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie wieloma rzeczami, głównie olejkiem do ciała i tym do twarzy, szminką, no i błotem, hehe. O książce słyszałam i póki co podchodzę do niej nieco sceptycznie, ale chętnie przeczytam post i wtedy być może zmienię zdanie. :)

    Pozdrawiam.
    annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kurteczka oraz okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy! A w okularach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kurtka!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post :) Kurtka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te Reeboki :)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm ten olejek z Kolastyny to chyba sobie kupie:)
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z takim podsumowaniem !! Zazdroszczę kurtki !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega buty i okulary! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiła mnie ta książka 'sekrety urody koreanek ' ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń