2016/05/27

Whiteness

Cześć kochani!
No w końcu zebrałam się żeby tu coś dodać. Cisza od niedzieli, a najlepsze jest to, że praktycznie już wolne mam od wtorku, a na notki pomysłów brak. Już chyba Wam kiedyś pisałam, że mam dużo wolnego czasu (tak jak jest teraz), bo od wtorku siedzę i nic nie robię, to oczywiście zaćmienie jeśli chodzi o nowe notki. No trudno się mówi, dziś nareszcie coś pomyślałam i wyciągnęłam Asię, żeby porobić parę fotek. No nie powiem, bo zdjęcia bardzo mi się podobają, a co do nich to jestem bardzo krytyczna, bo mało kiedy podobają mi się w 100%. Jeszcze tak myślę, że zostało kilka dni wolnego, bo do szkoły idę dopiero we wtorek, to uda nam się zrobić jeszcze z 2-3 serie zdjęć, żeby było na jakieś przyszłe notki. A dziś chciałabym Wam pokazać super sukienkę, którą znalazłam ostatnio w SH. Jakoś nigdy nie nosiłam białych sukienek, jednak teraz stwierdzam, że warto mieć coś takiego na lato. Kurtka też jest z lumpeksu i z tego co pamiętam kupowałam to razem, to teraz niech mi ktoś powie, że kupowanie w lumpeksach to wiocha haha. Uwielbiam do nich chodzić i szukać właśnie takie rzeczy po minimalnych cenach! Kiedyś na pewno zrobię osobną notkę na ten temat. Jeśli chodzi jeszcze o sukienkę to najbardziej urzekł mnie w niej dekolt, bo wzory strasznie mi się podobają i myślę, że bez nich nie miałaby takiego uroku. 















sukienka- SH (George) kurtka- SH ( Clockhouse) slip-on- NN okulary- Born Pretty Store


Napiszcie w komentarzach jak podobają Wam się zdjęcia. No nie powiem w maju takich notek pojawiło się nawet sporo, bo nie jestem typem osoby, która lubi takie notki ze swoimi zdjęciami, ale zaczynam się do nich przekonywać i gwarantuję, że w czerwcu coś bardziej pokombinuję z plenerem na zdjęcia! Ciekawa jestem czy ktoś tak, jak ja ma wolne w szkole do wtorku. Także życzę udanego weekendu i do następnego! :*

24 komentarze:

  1. Zdjęcia świetne;)
    Pięknie wyglądasz;) Fajna sukienka;) ładna dziewczyna;) idealne połaczenie.

    Pozdrawiam;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ślicznotka moja ����no nie powiem piękne zdjęcia mi wyszły ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna moja �� zdj piekne wyszły ��polecam sie na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja, jesteś bardzo fotogeniczna! *-*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sukienka, masz bardzo ładną urodę!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo ładną dziewczyną :) Twoje posty są ciekawe i mają coś w sobie. Weszłam przypadkiem ale na pewno bede wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurteczka jest śliczna - ja w sobie odkryłam ostatnio miłość do takich rzeczy :) No i polubiłam w koncu sukienki i spódnice, ale tylko w połączeniu z trampkami :D
    Ślicznie wyglądasz.
    W sumie to nigdy nie uważałam, ze kupowanie w lumpeksach to wiocha. Można znaleźć tam ładne rzeczy po bardzo niskich cenach.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że mamy podobne zdanie. Dziękuję!

      Usuń