12 czerwca 2016

♥35 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Nawet nie wyobrażacie sobie, jak się cieszę, wiedząc, że ta niedziela jest ostatnią, w której muszę się jeszcze uczyć, w sumie to też ostatnim dniem mojej nauki, bo na szczęście ogarnęłam wszystko w tym tygodniu i na jutro został tylko wos! Ciekawa jestem jak Wy stoicie ze szkołą, czy też już prawie wolne, jak ja czy działacie do samego końca? W sumie to jeszcze nie wierzę, że już tak blisko do wakacji, strasznie szybko zleciał ten rok szkolny i myślę, że będzie tak z każdą klasą! W tym tygodniu jeszcze postaram się ogarnąć jakieś fajne notki, żeby nie było tu nudy. I jeszcze chcę wspomnieć, że bardzo się cieszę, że przybywa Was tu co raz więcej i podoba Wam się to, co robię. Dziękuję!



42 komentarze:

  1. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny strój na pierwszym zdjęciu, obserwuję ;))

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Te inspiracje są przecudowne! :) urzekły mnie adidasy na przedostatnim kolażu :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne inspiracje!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje, uwielbiam kombinezony! Moja nauka się już zakończyła, pracowałam cały rok, a teraz naprawdę nie mogę doczekać się wakacji :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham inspiracje od Ciebie! Są rewelacyjne!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam inspirujące zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój rok szkolny można uznać już za zakończony. :) Cudowne inspiracje.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne inspiracje, lubie ogladac takie posty :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja juz 'rzuciłam' szkołę XD Nienawidze mojego gimnazjum i jestem niezmiernie szczęśliwa że za kilka dni je kończę :D Ocen nie poprawiam bo moi nauczyciele są tak cudowni ze nawet jak sie naucze perfect to bedzie ze sciagam czy cos i niezaliczone XD Takzę ''pieprznęłam' to totalnie, pokaze sie tam jeszcze 2 razy i bajo <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z każdym rokiem szkolnym w sumie tak jest - rozpocznie się i zanim się obejrzysz, już się kończy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na wosie:) Ja jeszcze tylko jutro i do końca szkoły mam wolne. Świetne inspiracje!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wpis z tymi inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne inspiracje :) Ja już odliczam dni do wakacji, hahaha
    The Bonnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie inspiracje! ♥

    https://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja jeszcze czekam na egzaminy;)
    A to powodzenia jeszcze w ostatnie dni szkolne;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety działam do samego końca! Świetne inspiracje <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie powodzenia i dziękuję!

      Usuń