19 czerwca 2016

♥36 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w ten niedzielny poranek (no chyba, że czytacie to później). Nie wierzę, że to jest pierwsza niedziela bez nauki, bez myślenia o szkole, po prostu wakacje się zbliżają! W tym tygodniu już raczej do szkoły się nie wybieram, chyba, że na tylko na chwilę, ale na pewno nie na lekcję haha. Także w piątek po świadectwa i zaczynamy dwumiesięczny odpoczynek! Jakiś większych planów na wakacje nie mam, liczę na to, że rodzice coś wymyślą, z resztą jak co roku, ale jeśli nie, to tak czy siak zajmę się bardziej blogiem, bo chcę tutaj coś pozmieniać, no i ogarnąć nowe jak dla mojego bloga notki, które mam nadzieję, że Wam się spodobają. Myślę, że zrobię jakąś notkę o wakacjach jeszcze, więc dowiecie się czegoś więcej. Dzisiaj piękna pogoda i nudzić się nie mam zamiaru, bo wybieramy się z Olą na rowery i nad rzekę, jak ja uwielbiam takie niedziele! Wam także życzę udanego dnia i zapraszam do oglądania inspiracji!


"Ile były warte nasze słowa, kiedy próbowaliśmy wszystko od nowa?"

"Ludzie, którzy naprawdę będą chcieli być w twoim życiu zrobią wszystko, żeby w nim być."

"Jeśli ktoś Cię nie docenia, weź mu powiedz: do widzenia!"

"Nigdzie nie kupisz szczęścia. Miłość daje je gratis."


mój snapchat- @klaudszaxoxo

38 komentarzy:

  1. ten luz jest wspaniały *.* już zapomniałam jak to jest móc sobie posiedzieć bez myśli tlącej się z tyłu głowy, która mówi, że odkładanie lekcji na później nie wróży nic dobrego :P
    też nie mam planów na wakacje, ale jakos to będzie ;)
    cudne inspiracje *.* warkocz jest cudowny <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, żyć nie umierać! Dziękuję!

      Usuń
  2. Oj tak w końcu wakacje :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci cytat jest taki trafny...
    Śliczne inspiracje :)
    Moje plany na wakacje nie są tez zbytnio sprecyzowane poza wyjazdem nad morze.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż bym sobie zjadła takich malin. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie luźne posty z inspiracjami. :)
    Zauważyłam , że teraz są właśnie modne takie bluzki co na środku mają sznurówki tak jak na twoim zdjęciu nie powiem wygląda to ciekawie. Ja też wybrałam się dziś nad rzeczkę.
    Zapraszam serdecznie do mnie. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje zbliżają się coraz szybciej, i cieszę się że w końcu się ich doczekałam. Planów również nie mam na wakacje ale na pewno spontaniczne akcje się pojawią. Inspiracje są rewelacyjne i bardzo miło się je ogląda.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na te inspiracje! :D
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjęcia!

    izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No to milego odpoczynku życze;)
    Świetne cytaty;)

    Pozdrawiam i zapraszam;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zdjęcie serio inspirują! ♥

    https://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Maga inspiracje *_*
    Ja juz szkołę 'rzuciłam' z 3 tygodnie temu haha x
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje inspirację są wprost magiczne :) A cytaty bardzo mądre. Ten pierwszy jest chyba moim ulubionym :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wspaniałe inspiracje! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje inspiracje!! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje :) Bardzo lubię taką kolorystykę, więc dla mnie są idealne!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń