29 czerwca 2016

5 ulubionych aplikacji na telefon ♥

Cześć wszystkim!
Jak tam Wam mija pierwszy tydzień wakacji? Ja nie mogę pojąć jak to wszystko szybko leci, dopiero co był piątek, rozdanie świadectw, a tu już środa. Ja na razie nic konkretnego nie robię, bo w sumie większość czasu zajmuje mi ogarnianie notek na ten tydzień, ale jakoś dam radę haha. Myślę, że właśnie pierwszy tydzień jest od takiego odpoczynku trochę, ale już reszta do totalnego wykorzystania. Na dziś przygotowałam dla Was notkę z moimi pięcioma ulubionymi aplikacjami na telefon. Nie są one jakimś niewiadomym odkryciem, ale chciałam się tym z Wami podzielić i zobaczyć jakie Wy macie swoje najlepsze aplikacje!


Pierwszą z nich jest znany już każdemu Snapchat, czym Was na pewno nie zaskoczyłam haha. Ale naprawdę lubię tę aplikacje. Na początku wkurzało mnie, że już po 24 godzinach zdjęcia się usuwają, ale zrozumiałam, że na tym właśnie polega piękno chwili. Nie tylko lubię dodawać coś na snapa, ale też godzinami mogłabym oglądać snapy innych, dużo czasu zżera, ale jak na razie zostaje w ulubieńcach!
Mój snapchat- @klaudszaxoxo



Następną aplikacją też nikogo nie zaskoczę, bo jest nią Instagram. Też jakiś czas temu nie byłam do niego aż tak przekonana, ale jakoś polubiłam "łapać" chwilę i właśnie tam je umieszczać. Na Snapchacie są one tylko przez 24h, a tutaj są one na stałe. Jednak nie tylko przez samo dodawanie zdjęć lubię Instagrama, głównie przez to, że co raz częściej znajduje bardzo inspirujące konta, które mogę przeglądać całymi dniami!
Mój instagram- @dusiiiak



Kolejną, bardzo fajną apką jest open. fm. Internetowe radio, w którym możemy znaleźć ogrom piosenek, to już zależy od naszego humoru. Nie jest to typowe radio, bo grane są w nim tylko piosenki, bez zbędnych audycji. Stacji jest mnóstwo, od nowości do muzyki treningowej! Jeszcze lubię ją za to, że działa w tle, a to jest ogromny plus!



Więc, jak już napisałam wcześniej lubię robić zdjęcia i lubię je gdzieś potem dodawać, a jak dodać to i przerobić, dodać filtr. Do tego swoje zadanie spełnia aplikacja VSCO. Też bardzo słynna, więc znowu bez zaskoczenia, lecz myślę, że to jedna z lepszych aplikacji do obróbki zdjęć, bo naprawdę wiele miałam lub nadal mam, jednak nie jestem aż tak z nich zadowolona.



I już ostatnia z aplikacji, już pewnie nie każdemu znana, bo i dla mnie to nowość, ale jest naprawdę super! Mówię tu o Wattpad, jest to apka z darmowymi e- bookami i opowiadaniami. Właśnie w niej zaskoczyły mnie te ciekawe opowiadania, autorstwa osób, które posiadają tą aplikację. Próbuję się przekonać do elektronicznego czytania książkek i właśnie Wattpad sprawdza się do tego super!



Ciekawa jestem jakie Wy macie swoje ulubione aplikacje? Jakie mi polecacie do wypróbowania? Zna z Was ktoś Wattpad, jakie opinie? Wszystko piszcie w komentarzach! Życzę miłego dnia i do następnego! :*

24 komentarze:

  1. Mam dokładnie takich samych ulubieńców jeśli chodzi o aplikacje.
    Wattpad jest ze mną na co dzień i jak już zacznę czytać to mogę godzinami to robić hah.
    Świetny post!
    Zapraszam również do mnie : black-berry-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś dziwny przypadek haha. Dziękuję!

      Usuń
  2. Moje ulubione aplikacje to instagram, fb i jak dojade:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Snapchat i Instagram ulubione <3

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również Instagram bybły w tej piatce.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trzy zdecydowanie na tak
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do moich ulubionych aplikacji to zdecydowanie B612, Twitter, Snapchat oraz Instagram :) z reszty nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam Twitter ale jakoś mnie nie przekonał :)

      Usuń
  7. Ja bardzo lubie instagrama ;D I w sumie go używam. A co do obróbki zdjęć to w sumie, rzadko kiedy je obrabiam, jak już to na instagramie. Lub wrzucam na kompa i wtedy sie nimi bawię ;D Aktualnie wszystkie zdjęcia na bloga robie telefonem, bo zachwycił mnei jakością zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie mogę sie przekonać do robienia zdjęć telefonem haha :)

      Usuń
  8. Mam dokładnie to samo wszystkie te aplikacje są u mnie na tel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię instagrama i uwieczniać na nim miłe momenty. Wattpada też mam, ale jakoś nie korzystam z niego zbyt często.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie aplikacje, które przedstawiłaś mam i jestem bardzo zadowolona z nich. Instagram jednak przeważa ze wszystkimi aplikacjami, które używam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. No znani i lubiani tak to ujme;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Snap tez mi zrzera mnostwo czasu, dlatego staram sie go ograniczac :) INSTA to wiadomo od zawzze naj aplikacja :P
    Open.fm oraz aplikacje z ebookami zaraz pobieram i sprawdzam! kiedys sluchalam na internecie bez przerwy open.fm :D

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że cię zaciekawiłam! Również pozdrawiam!

      Usuń