23 czerwca 2016

Banggood wishlist

Cześć kochani!
Dziś trochę inna, mało konkretna notka. Ale nie ukrywam, ostatnio sklep internetowy Banggood napisał do mnie o współpracę i powiedziałam 'czemu nie', bo przecież fajnie byłoby przetestować jakieś rzeczy typowe dla takich chińskich sklepów. Stworzyłam w tej notce małą wishlistę z rzeczami, które wpadły mi w oko na Banggood. Może komuś akurat też się spodoba to, co wybrałam. I jeszcze prosiłabym o uczciwe klikanie w linki, napiszcie w komentarzach, a z miłą chęcią odwdzięczę się tym samym u Was, jeżeli tego potrzebujecie!


Na pierwszy ogień idzie trójka takich ładnych plecaków. Wszystkie w moim stylu. Pierwszy trochę 'odważny', no ale jest cudowny!
1 / 2 / 3 


No i buty! Pierwsze, świecące adidasy zna już chyba cały internet, mają coś w sobie! Drugie, to najzwyklejsze creepersy, ale i tak piękne, a na końcu takie ładne sandałki.
1 / 2 / 3


Coś z ciuchów, czyli koszulka, najzwyklejsza, ale do takich mam słabość. Spodnie są po prostu przecudowne i czapka, która jest moim must have!
1 / 2 / 3



I z rzeczy bardziej kosmetycznych wybrałam dość ciekawy zestaw pędzli, wielofunkcyjną szczotkę, która jak dla mnie jest nowością i myślę, że jest warta przetestowania, a na koniec maseczka pilaten, którą poleca większość vlogerek i blogerek.
1 / 2 / 3

I jak widzicie, wishlista jest bardzo mała, ale wybrałam rzeczy, które mi się spodobały, ale na Banggood możecie znaleźć ogrom rzeczy, od elektroniki do ubrań i kosmetyków, naprawdę warto zaglądnąć.

Osoby, które podadzą w komentarzu ceny wszystkich rzeczy, które pokazałam w tej notce, zostaną umieszczone, jako polecane blogi u mnie, na pasku bocznym, na tydzień!

36 komentarzy:

  1. Po klikane! <3 Gratuluję współpracy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy! Kliknięte w prawie wszystkie linki :D

    Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten sklep ;), kliknęłam :)

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane !!! Może poklikasz i u mnie kochana, gdyż dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem !!! Będę bardzo wdzięczna ♥♥♥

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. 21,89$
    2. 20,99$
    3. 19,56$

    1.40,22$
    2.16,29$
    3.20,98$

    1.15,68$
    2.23,16$
    3.8,99$

    1. 9,58$
    2. 5,99$
    3 3,99$

    Pozdrawiam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki i życzę owocnej współpracy . U mnie na blogu też do poklikanie I Twoje poklikalam.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy, powodzenia we wspołpracy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten czarny plecak!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszysto super, ale jak dla mnie te buty led są juz przereklamowane, choć nie urywam jak zaczynaly byc popularne mega mi sie podobały :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie plecaki! :)
    Zapraszam: mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, pierwszy plecak jest cudowny :D
    Miałam takie creepersy, polecam :)
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe rzeczy zaprezentowałaś :D oczywiście poklikałam, zorobiłabys to samo u mnie będę wdzięczna :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają buty i kosmetyki.
    Poklikałam i Pozdrawiam!
    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 plecak jest świetny! ostatnio często takie widuje w sklepach<3

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  16. JA z tej strony uwielbiam zamawiać gadżety kosmetyczne! Przychodza mi one w naprawdę dobrej jakości :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń