2016/06/14

"Filozofia sukcesu, czyli f**k it!"

Cześć wszystkim!
Brawa dla mnie, że w końcu zabrałam się za książkowe notki, bo uwielbiam takie dodawać, a książek do przeczytania ciągle przybywa i chcę Wam je wszystkie tutaj pokazać! Może uda mi się ogarnąć chociaż połowę z nich przez wakacje i napisać o nich w notkach, bo widzę, że takie bardzo lubicie! A dziś przychodzę z naprawdę super książką "Filozofia sukcesu, czyli f**k it!", która poprawi każdy Wasz zły dzień!



"Pieprz to", bo taki jest jej polski przekład, to książka dość nietypowa, bynajmniej nie dla mnie i nie do normalnego czytania, jakkolwiek to brzmi. Nic nie jest w niej w trudny sposób napisane, na każdej stronie, krótkie, w większości motywujące i śmieszne zdania. Trzeba do niej podchodzić z dystansem, bo i taka ona jest! Śmieszne teksty, rysunki, które możemy przejrzeć za jednym razem, bądź dawkować z każdym dniem. Uczy, że życie ma się jedno i że nie należy żyć w ciągłym pośpiechu, i w rzucić trochę na luz. Nie chcę się o niej zbyt wiele rozpisywać, bo nawet nie ma co tu pisać, zostawiam Was z tekstami, które myślę, że zachęcą do przeczytania właśnie tej książki!




 "Możesz czuć się nieszczęśliwy z wielu powodów, ale nie potrzebujesz powodu, żeby być szczęśliwym"

"Nie porównuj się z innymi.Pieprz to. Zawsze znajdzie się ktoś lepszy i gorszy"

Ciekawa jestem jak Wam się podoba filozofia tej książki i czy przekonaliście się do niej po kilku moich zdaniach. Piszcie w komentarzach! A ja na dziś kończę i do następnego! :*

34 komentarze:

  1. Twój blog jest inspirujący :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale po zdjęciach i opisie wydaje się być genialna!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym taką książkę przygarnęła :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :* Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha bardzo motywująca!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No ciekawie to wygląda;)
    Dosyć konkretnie to napisane ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa i fajna recenzja!
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam do siebie! Bardzo proszę również o pomoc w kliknięciu w kilka linków!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdanie jak najbardziej do mnie przemawiają, są świetne! :D
    Pozdrawiam :)
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa "książka", coraz więcej teraz takich, choć żadnej tego typu nie miałam, to może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe spostrzeżenie w tej książce;P
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją zakupić bo tytuł fajnie brzmiał, ale myślałam że będzie to książka typowo biznesowa, takich głupotek to nie chcę :(

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno chciałam tę nietypową książkę przeczytać, ale za każdym razem mi nie wychodziło! Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.
    Wyczekuję na następne Twoje posty dotyczące książek i pozdrawiam! :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego, ale książki tegp typu jakoś mnie do siebie nie zachęcają.
    Ale bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonasz. Dziękuję!

      Usuń
  13. Zabawna książka nie ma co :* Kto wie, może kiedyś trafi i do mnie!!
    http://kontrastowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, szczególnie ten cytat o szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo inspirującego bloga
    Książka po tak świetnych zdjęciach i recenzji daje się od razu lubić.
    Nigdy o niej nie słyszałam
    Obserwuję z przyjemnością :)
    Bardzo było by mi miło gdybyś zaobserwowała :) oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń