2016/06/16

Mix #16

Cześć kochani!
Nareszcie mogę powiedzieć, że zakończyłam edukacje na ten rok! Wszystko poprawione, oceny takie, jakie chciałam, a więc zaczynamy wakacje. Dziś też jest ostatni dzień szkoły, bo jutro cała szkoła ma wolne, także za tydzień po świadectwa i dwa miesiące laby! W sumie, to myślałam, że te dni przed klasyfikacją będą straszne, a ja już od tamtego tygodnia chodziłam do szkoły na lajcie, tylko dzięki temu, że wzięłam się wcześniej za poprawy. W tym tygodniu jakoś nie działo się nic specjalnego, całe dnie poza domem, a wieczorami seanse "Pamiętników wampirów", zaczęłam oglądać i się wciągnęłam, że pewnie te 7 sezonów skończę do początku lipca haha. Kończę już moje wywody i zapraszam do oglądania zdjęć, bo trochę się ich nazbierało!



niedziela, czyli najlepszy dzień na zdjęcia/ uwielbiam takie niebo/ pierwsze, tak piękne paznokcie!


dystans, dystans przede wszystkim haha/ takie świetne cytaty w książce Chodakowskiej/ kocham zachody słońca!/ nudzi się nam na lekcjach...


takie pięknotki dla mamuśki/ tak właśnie, nowe uzależnienie/ moja kochana psinka/ i dalej niedzielne zdjęcia haha


nie wiem jakim cudem wyszło mi tak ładne zdjęcie/ kocham/ właśnie tyyyle nauki było/ wspomniałam, że kocham moją mamę?


i niebo/ truskawki w każdej postaci!/ ciąg dalsza prezentu na dzień mamy/ też cudowne


w szkole też bywa nudno/ chyba lato haha/ tumblr, kolejne uzależnienie/ najlepsze


Niko zawsze ze mną/ moje dziewczynki/ w sumie bezsensu/ nowe dzieci


no kocham/ 6 rano a ja nawet żywa haha/ tak, uwielbiam/ podoba mi się to zdjęcie, też trochę bezsens


"no nie rób już tych zdjęć głupia babo..."/ pierwszy raz chyba taka ładna tęcza/ cytatów ciąg dalszy/ i jeszcze więcej moich lasek!


znowu rzeka/ i znowu ja/ moja piękna Asia/ najlepsze graffiti w mieście


hmm.../ wiem, że dużo tego, ale lubię robić takie zdjęcia haha/ kupiłam sobie duże dzieci, piękne prawda?/ sobotni wieczór


już ostatni raz ja haha/ i ostatni raz Asia/ i kocham zachody słońca, no! :D

30 komentarzy:

  1. ej te wasze nudy na lekcjach zainspirowały mnie do zrobienia tatuażu, właśnie takiego *_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie -> http://black-berry-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny pies!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetne zdjęcia;)
    Fajne widoczki;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę nike sb Janoskie, uwielbiam te buty!
    Mix jak zwykle świetny! Fajnie, że jesteś zadowolona z ocen i w ogóle:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie mixy!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny mix zdjęciowy :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O świetne!:)
    obserwujemy?)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wpisy tego typu, naprawdę mixy są fajne ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/2016/06/5-fryzur-na-zakonczeniie-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze, że wcześniej sobie przekalkulowałaś oceny i nie musiałaś się martwić na koniec. Super mix! Paznokcie cudowne *.*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rok, że nie miałam takiego stresu. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  11. Masz już koniec szkoły? Ale ty masz fajnie, ja jeszcze następny tydzień :/
    Jesteś bardzo ładną dziewczyną, zazdroszczę Ci urody!
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dosłownie to nie, ale konferencja była już wczoraj, także nikt się już w następnym tygodniu nie pokazuje, a rozdanie świadectw w piątek. Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  12. Cudowny mix! <3
    Ja zakończenie mam w czwartek, ale postanowiłam, że następny tydzień zrobię sobie wolny.
    Takie nieoficjalne wakacje.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, SB chyba są najwygodniejsze - nie tylko do jazdy ale i do chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń