4 czerwca 2016

Q&A | Bomber jacket

Cześć kochani!
Tak, wiem, że notka miała pojawić się w czwartek, ale sama w sumie nie wiem dlaczego tak wyszło, że nic się nie pojawiło. Ten tydzień minął mi jak przez palce, niby 4 dni szkoły, a minęło jak jeden dzień. Do 16 czerwca u mnie w szkole wystawiają już oceny, więc jeszcze ten i przyszły tydzień, i wolne! Wtedy w 100% oddaję się blogowi, obiecuję! Teraz jakoś podołam chociaż do końca zbliżającego się tygodnia, a później z górki, jeśli chodzi o naukę i zaliczanie! Dziś przychodzę do Was z bardzo rzadko pojawiającym się postem tu na blogu, a jest to Q&A. Pisałam Wam, że możecie zadawać pytania i jestem mile zaskoczona, bo są one dość ciekawe! Ale oprócz tego, chcę Wam pokazać moją bomberkę, którą kupiłam aż dwa lata temu, nie wiedząc, że teraz takiego typu kurtki, będą tak modne! Bardzo mi się podoba!


Kim chciałabyś zostać w przyszłość?
Naprawdę nie mam pojęcia! Chciałabym moją przyszłą pracę powiązać z zawodem, który robię teraz w szkole, czyli architektura krajobrazu. Jeśli to mi nie wyjdzie, to podoba mi się praca z ludźmi, w jakiejś gazecie lub czymś z tym tematem powiązanym!

Gdzie planujesz studiować?
Haha fajne pytanie, bo ostatnio z ciekawości przeglądałam uczelnie z kierunkami architektura krajobrazu i taką też znalazłam w Krakowie, w którym bardzo chciałabym kiedyś zamieszkać!


Wiążesz swoją przyszłość z blogiem?
Tak! Na chwilę obecną, mimo moich kryzysów z blogiem związanych nie wyobrażam sobie z tym skończyć! Ciągle się uczę w tym kierunku i bardzo chciałabym w przyszłości nadal żyć w blogosferze!


Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała w totolotka dość sporą 
kwotę? Jakbyś zagospodarowała te pieniądze?
Uwielbiam takie pytania! Haha co by było gdyby? Sama nie wiem, ale na pewno część pieniędzy zatrzymałabyś na jakieś swoje mieszkanie, gdy skończę szkołę, część dla rodziców, a reszta na totalne zachcianki. No marzenie!

Czym inspirujesz się w życiu?
Sama nie wiem, na nikim się nie wzoruję. Żyję według własnych zasad i swojego światopoglądu. Jestem sobą, no a jedynie inspiracje zbieram co do bloga i jego prowadzenia!

Jakie jest Twoje ulubione danie?
Sama nie wiem, bo lubię dużo dań, ale chyba z tym wszystkim najbardziej wygrywa sushi. Najlepsze co może być!



Co byś zrobiła, gdyby jutro miał nastąpić koniec świata?
Też trudne pytanie. Na pewno pierwsze co przychodzi mi na myśl, przeprosiłabym tych, którym wyrządziłam jakąś krzywdę lub pogodziłabym się z tymi, z którymi nie rozmawiam. A reszta totalne szaleństwo z tymi najlepszymi!

Co skłoniła Cię do założenia bloga? Jak są Twoje inne 
pasje?
Czysta ciekawość. Byłam ciekawa czy dam sobie z tym radę. Na początku wszystko wydawało się czarną magią, nawet zrobienie nagłówka. Teraz się z tego śmieję, ale wtedy, już prawie dwa lata temu, to mi do śmiechu nie było! A jeśli chodzi o inne pasje, to nadal zostaję przy mojej architekturze i projektowaniu wnętrz!

Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Oglądałam sporo filmików na You Tube. W sumie to właśnie vlogerki mnie zainspirowały do tego, ale także szukałam nowego, ciekawego zajęcia!


Twój ulubiony smak lodów?
Uwielbiam kokosowe! W sumie wszystko co z kokosem związane! Ale już w takie upały lubię wszelkie lody sorbetowe, najlepiej owocowe!

Co sprawia Ci największą radość?
Prawdziwi ludzie wokół mnie! Szczerość przede wszystkim i obdarowywanie mnie pozytywnym nastawieniem. To w zupełności mi wystarcza i sprawia największą rado

Wolałabyś skoczyć na bungee czy ze spadochronu?
Chciałabym skoczyć na bungee jak i ze spadochronu. Przecież życie jest od tego, żeby spróbować wszystkiego!


kurtka- SH (Primark)
top- NN
spodnie- NN
buty- Nike


I to byłoby na tyle pytań, które mi zadaliście. Bardzo dziękuję za nie i cieszę się, że będziecie mogli dowiedzieć się o mnie więcej. Życzę miłego dnia i do następnego! :*






26 komentarzy:

  1. Super wyglądasz;)
    No architektura krajobrazu ciekawa rzecz. Jest na tym kierunku kilka moich znajomych;) Jak zamieszkasz w Krakowie zapraszam na kawę;) heh

    Pozdrawiam;) Powodzenia w szkole;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! ♥ Myślę, że Twoje marzenia o karierze powiązanej z blogowaniem na pewno się spełnią, bo jesteś mega pozytywną i profesjonalną osobą!

    High Five??

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bomber! Też chciałabym skoczyć na bungee i ze spadochronu!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się to uda. Dziękuję!

      Usuń
  4. Również chciałabym po zakończeniu technikum zamieszkać w Krakowie i też tam studiować! Twój kierunek jest bardzo ciekawy, mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć pracę w tym zawodzie. Świetny outfit!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydajesz sie ciekawą osobą! Pięknie wyglądasz <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. U look great!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta stylizacja! świetna kurtka <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te kurtki wyglądają świetnie i pasują do wielu stylizacji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, ładna stylizacja, uczesanie i makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bomberka! Marzę o takiej!
    Ja właśnie stoję przed ciężkim wyborem studiów :( soooo hard :(
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia i dziękuję!

      Usuń
  11. Kurteczka bardzo twarzowa, swietnie Ci pasuje!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest bombowa! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twoje posty, widać że nie są pisane 'na chama' <3
    Przepiękne zdjęcia :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń