2016/06/07

Spring nails ♥

Cześć wszystkim!
No brawa dla mnie, w końcu jakaś paznokciowa notka! haha. Ale w sumie to nawet nie było kiedy i jak, bo ja jakoś z paznokciami nie wymyślam, no chyba, że mi się chce, a to zdarza się bardzo rzadko. Ostatnio moja kochana Asia uraczyła "pożyczyć" mi swoich paznokci do notki, także trochę poszalałam, a Asi bardzo się spodobały!

A do tego wszystkiego potrzebne nam będzie: lakier lub odżywka bazowa, lakier nawierzchniowy, dwa "główne" kolory, na które pomalowane będą paznokcie, a do kropek to już wedle uznania. Ja wybrałam czarny, pomarańczowy i zielony! I sonda do robienia kropek, w moim wypadku szpilka wbita w gumkę w ołówku :D



Najpierw spiłowałyśmy paznokcie do odpowiedniego kształtu i nałożyłam jako bazę odżywkę Eveline 8 w 1. Super się sprawdza, bo lakier nie odbarwia płytki.


 Wszystkie kolorów nałożyłam po dwie warstwy, tak, aby nie było żadnych prześwitów.


A jeśli chodzi o kropki, to po prostu wylewamy troszkę lakieru tak jak w moim wypadku np. na kartkę i moczymy w nim sondę.


Nakładamy lakier nawierzchniowy, obmywamy skórki z lakieru i gotowe!


 Jak widzicie, nie jest to nic trudnego, ale bardzo efektowne i na pewno rzucające się oczy! Napiszcie jak Wam się podobają takie paznokcie i co myślicie o notkach na taki temat! Do następnego kochani! :*

28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kropkowane mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Super paznokcie, idealne na lato

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądają
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Kropki wyglądają przesłodko :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to wyszło :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam takie dziewczyny jak Ty, które potrafią malować paznokcie tak precyzyjnie. Są bardzo ładne!
    Ja też wreszcie chciałabm coś z moimi zrobić, długość mają już idealną, ale aktualnie nęka mnie brak czasu i cierpliwości.

    Pozdrawiam c:
    Moje atelier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale też czasem brakuje cierpliwości. Dziękuję!

      Usuń
  7. Ale masz genialne paznokcie! ;) Ja swoje zapuszczam, ale bywa różnie... :D Często mi się łamią.
    Kolorki mega, chociaż ja z natury stawiam na jakiś jeden.

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne paznokcie i gratuluję takich długich ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;)
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/06/miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie. ;-)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Twoje paznokcie są naprawdę piękne *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał ! świetnie to wygląda ! :3
    Zapraszam do mnie - kolorowa18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń