2016/07/12

3 zdrowe i szybkie śniadania!

Cześć wszystkim!
Głodni? Bo właśnie dziś przygotowałam dla Was trzy propozycje zdrowych i szybkich śniadań. Nie jest to nic odkrywczego, ale myślę, że to na pewno lepszy zamiennik niż kanapki czy płatki z mlekiem haha. Zapraszam do oglądania!

Moją pierwszą propozycją są placuszki bananowe. Przepis banalny, a są przepyszne, ja swoje polałam odrobiną miodu i posypałam kokosem. A oto składniki: 2 banany, 2 jajka i pół szklanki otrąb owsianych, wszystko miksujemy i smażymy.


Następnym super śniadaniem jest omlet białkowy z bananem i kokosem, a do tego oczywiście czarna kawa. Przepis na omleta: 3 białka, 1 żółtko, 40g. mąki wieloziarnistej. Białka ubijamy na sztywno, dodajemy żółtko, mąkę i smażymy!

I trzecie śniadanie, czyli płatki ryżowe gotowane na mleku. Dodałam do nich zamrożone maliny, bo tylko takie miałam, ale gdy pomieszamy je z płatkami to są już normalne i super smakują! A do tego koktajl z bananem i malinami z mlekiem. Jedno z najlepszych śniadań!

Więc tak jak widzicie, nie jest to nic specjalnego, ale smakuje super i jest bardzo proste w przygotowaniu. Zdrowe i szybkie śniadanie, to najlepsze śniadanie! Jeśli spodobała Wam się taka notka, to mogę robić ich więcej, bo to żadna sztuka zrobić zdjęcie śniadaniu. Także próbujcie i do następnego! :*

38 komentarzy:

  1. Takie proste przepisy są najlepsze, sama robię sobie podobne śniadania :) Bardzo dobre są też puddingi z nasion chia :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, musze kiedyś spróbować!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia propozycja wygląda na naprawdę smaczną :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności!!!! Idealne przepisy na śniadanka wakacyjne <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności, osobiście uwielbiam omleta i placuszki.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie takie śniadania mogę jeść! :D
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste szybkie pyszne i zdrowe. Same plusy;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie w 5 minut. No może w 10 :D. Bardzo mi się podoba:)
    Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie owocowe i zdrowe śniadanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 propozycja najlepsza! :)
    Zapraszam na nowy wpis http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/jak-to-sie-zaczeo-kodka-miosci-100.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie jestem zakochana w omletach, ale przepis na płatki koniecznie muszę wypróbować! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  12. omlety sama często robię i to w podobny sposób :) ale zainspirowałaś mnie tymi placuszkami, akurat mam w domu banany, więc może jutro wypróbuję, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda naprawdę smacznie :) Szczególnie zaciekawiły mnie te placuszki bananowe.
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejciu te pierwsze naleśniki wyglądają tak bardzo smakowicie!
    Muszę je zrobić, mam przez to też pytanie, jak już je zrobię, będę mogła udostępnić ten przepis na swoim blogu? Oczywiście umieszczę też link do twojego posta!
    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, mam nadzieję, że będą smakować!

      Usuń
  15. Wygląda smakowicie!:) czekam na więcej przepisów!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Placuszki bananowe to moje ulubione śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm, pyszotka! Uwielbiam takie zdrowe śniadania!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. placuszki wyglądają pysznie, muszę spróbować :D

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń