3 lipca 2016

♥38 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Jak Wam mija niedziela? Bo mi jakoś szybko, z resztą jak większość dni teraz. Także ta notka, to zakończenie tego tygodnia i jednak dałam radę codziennie mieć dla Was nowe notki haha. Więc teraz czas myśleć nad czymś na ten tydzień, ale muszę trochę zluzować, bo blog zabiera naprawdę mnóstwo czas i czasem też trzeba odpocząć, nawet jeśli jest to, co kocham. U mnie cały dzień deszczowa pogoda, więc dużo czasu na rzeczy, na które czasu brakuje, tak czasu brakuje mi nawet w wakacje haha. Ale wiecie, trzeba nadrobić to, na co nie mamy czasu podczas roku szkolnego, a przy tym odpocząć!

"Dziwne, że nocami myślimy o tym jak zmienić siebie i świat, a nad ranem budzimy się jakby nigdy nic i zapominamy, że chcieliśmy być lepsi."

"Bo w tym cały sens istnienia- żeby umieć żyć bez znieczulenia."

"Tak jak nieodpowiednie towarzystwo potrafi ściągnąć Cię w dół, tak pozytywni ludzie wokół Ciebie mogą pomóc Ci się podnieść."

"Musisz czuć się dobrze sam z sobą, zanim stworzysz zdrowy związek z kimś drugim."

32 komentarze:

  1. Świetne inspiracje, nie mam pojęcia gdzie je wyszukujesz, ale UWIELBIAM je u Ciebie oglądać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczne inspiracje i mega prawdziwe cytaty ;)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i motywujące inspiracje! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ostatnio fryzury z warkoczykami, twoje inspiracje są świetne, dużo rzeczy mi się spodobało :) Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne inspiracje, tak jak zawsze!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia, marzę o robieniu takich :) Chciałabym mieć tyle tych cudownych rzeczy
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia świetne! Wakacje chyba każdemu szybko mijają ;d
    Nowy wpis zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje :)
    marrstyle.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje. Uwielbiam oglądać obrazki typu Tumblr. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać takie mega pomysłowe zdjęcia, jakie tutaj wstawiłaś :)


    Udanych wakacji! ♥ Zaobserwowałam twój blog, byłoby mi miło gdybyś, ty też to zrobiła :*

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudio warkocze ? No lubie to heheh
    Swietne cytaty. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń