10 lipca 2016

♥39 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w kolejną niedzielę. W sumie to nie wierzę, że właśnie mija rok odkąd zdecydowałam się robić tą serię notek. Dokładnie we wtorek minie rok, 12.07.2015 fajna, a zarazem smutna data. Rok temu właśnie w okolicach tych dni cały internet dowiedział się o śmierci Martyny Ciechanowskiej znanej w internecie jako Maddinka. Była to osoba, która głównie zainspirowała mnie do założenia bloga, była wspaniałą osobą, pełną ciepła, odeszła wcześnie, zdecydowanie za wcześnie. Jeśli chcecie się wgłębić w temat bardziej to na dole podlinkuje Wam pierwszą notkę z tej serii, w  której o wszystkim napisałam. I właśnie niedzielne inspiracje były jej serią na blogu, którą ja postanowiłam kontynuować na swoim, chyba w takim podziękowaniu dla niej za to, że blog stał się moją pasją, w części dzięki niej. No i widzicie, minął rok, a mi dalej się nie znudziło, akurat te notki lubię robić bardzo i Wam też się podobają. Mam nadzieję, że nadal tak pozostanie, a pamięć o Martynie nigdy nie zniknie. I właśnie dziś ta notka zrobiona jest dokładnie jak rok temu, wszystkie zdjęcia są osobno, żadnych kolaży. Piszcie jak Wam się podoba i którą wersję wolicie!

"Zaufanie do drugiego człowieka to skomplikowana sprawa. Zaufanie to nie tylko poczucie, że możesz komuś powiedzieć wszystko. Zaufanie to także przekonanie, że ta druga osoba nie zrobi Ci krzywdy."

"Tak trudno jest odejść- dopóki się nie odejdzie. A wówczas to najłatwiejsza rzecz pod słońcem."

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem."

"Czasem najpiękniejsze chwile w życiu pojawiają się spontanicznie, w momencie, kiedy wcale ich nie planowaliśmy."










































Pierwsza notka z tej serii:

50 komentarzy:

  1. super zdjęcia,fajne i ja też kocham się na takich wzorować :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super inspiracje ! Sama czasami robię tego typu post na bloga, naprawdę można się zainspirować.
    Pozdrawiam !

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne inspiracje, uwielbiam takie posty!
    przeczytałam pierwszy z tej serii i zrobiło mi się okropnie przykro.. za wcześnie odeszła, zdecydowanie.. :(
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje inspiracje :D może mogłabyś dodawać zdjęcia architektury? Myślę, że też mogłoby być ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje!

    Zapraszam do mnie Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te Twoje niedzielna inspiracje :D zawsze w niedziele je oglądam, tylko dziś wstęp taki smutny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było wspomnieć, ale dziękuję!

      Usuń
  7. Zaufanie często wpływa na to, co komu mówisz, choć wiąże się także często z bólem i wielka odpowiedzialnością - to mi przyszło na myśl po przeczytaniu pierwszego cytatu.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. O Boże to już rok minął, jak ten czas szybko mija, a wydaje się, że to było tak niedawno, szkoda tak młodej dziewczyny, jednak życie jest cudem, ale jest również niesprawiedliwe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas bardzo bardzo szybko pędzi, no niestety... Dziękuję!

      Usuń
  9. Maddinka byla na pewno inspiracją dla wielu blogerów. Smutne, ze tak szybko odeszła :(
    Świetne inspiracje ♥
    Buziaki, xx zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie z pierwszego zdjęcia i czarna bluzka są genialne!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne inspirację :D Chciałabym miec tak duzo okularów :D
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tym cytatem iż zawsze najpiękniejsze chwile są wtedy gdy tego nie oczekujemy. Ja z własnego doświadczenia wiem że kiedy nie mogłam się czegoś doczekać to wychodziło nie po mojej myśli :/


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty, ja również uwielbiam się na nich wzorować.
    Zapraszam do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To powodzenia życze na kolejny rok. I świetne cytaty;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje :) Życzę wytrwałości w dalszym pisaniu .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne inspiracje!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne inspiracje ♥ Uwielbiam takie posty!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje! Najbardziej podobają mi się zdjęcia udekorowanych pokoi. Cudowny pomysł. :)

    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne inspiracje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle bardzo inspirujący post :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe inspiracje ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, ze już tak długo robisz inspiracje, bo naprawdę lubię je oglądać ! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń