17 lipca 2016

♥40 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w tą jak u mnie deszczową niedzielę. No lubię taką pogodę, ale też bez przesady, bo wakacje mijają... Nie wierzę w to, że minęła już połowa lipca, bo nic szczególnego jeszcze nie robiłam, ale nie będę narzekać, bo wakacje są po to, aby odpocząć. Bardzo się cieszę, że inspiracje w tamtą niedzielę przyjęliście tak pozytywnie, choć nie było to aż tak pozytywne, ale napisałam to, co chciałam. Swoimi komentarzami dajecie mi mnóstwo motywacji, wielkie podziękowania! Ostatnio pisałam Wam, że karta od aparatu mi się zepsuła, a teraz taki pech nade mną, że już cały aparat poszedł, więc czas zainwestować w coś nowego, bo bez notek Was nie zostawię. Nie będę się już wiele rozpisywać, życzę miłej niedzieli. Mam nadzieję, że chociaż u Was trochę słonka. Do następnego! :*

"Jeżeli nie chcesz niczego żałować pod koniec życia, nie żałuj niczego pod koniec dnia."


"Bo wszyscy w taki czy inny sposób jesteśmy szaleni."

"Życie nie jest zobowiązane dawać na to, czego oczekujemy. Bierzemy to, co nam daje i jesteśmy wdzięczni, że nie jest jeszcze gorzej."

"Nie ganiaj za ludźmi, bądź sobą, rób swoje i pracuj ciężko. Odpowiedni ludzie, Ci którzy pasują do Twojego życia, pojawią się sami i zostaną."

Na pasku bocznym dodałam ankietę, oddajcie swój głos!

34 komentarze:

  1. Podarowałaś troszkę słonka!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też za oknem nie najlepiej, i mimo że kocham taką pogodę, to żałuję, że nie mogę się teraz opalać.
    Bardzo ładne inspiracje. Pierwsze włosy totalnie mnie uwiodły!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajny post. Lubie takie cytaty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie deszczowa niedziela... Świetne inspiracje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podobają mi się te inspiracje, zakochałam sie w nich. Zdradzisz swój sekret skąd je bierzesz? ;)
    u mnie niestety również beznadziejna pogoda, a wakacje ciagle lecą...
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje!<3 Uwielbiam...Więcej poproszę :)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę ale super inspiracje, więcej takich postów :D
    https://personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie właśnie dzisiaj była super pogoda .Nareszcie poczułam lato!!! :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne inspiracje, a jeśli chodzi o pogodę to mam nadzieję, że w najbliższym czasie się polepszy :).

    pozytywnarealistka.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. It inspires!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie cały tydzień deszczowy,w niedzielę jedynie wieczorem wyszło słońce,a dziś znowu leje... Gdzie to lato ?! Chyba jesteśmy zmuszeni do spędzenia wakacji w domu... :-( Co do inspiracji,to strasznie spodobał mi się tatuaż - róże na przedramieniu :D aż sama chciałabym taki mieć <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html
    Jeśli spodoba Ci się mój blog,to zapraszam do polubienia fanpage: https://web.facebook.com/Stylistfashioon/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, gdzie lato... Dziękuję!

      Usuń
  13. Piękna inspiracje :) Zresztą jak zwykle ;)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię przeglądać takie inspiracje. Wszystko w idealnych kolorach :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za kupno nowego sprzętu :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Te inspiracje szczególnie przypadły mi do gustu :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń