2016/07/24

♥41 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
No i jak zwykle nie wiem od czego zacząć i co pisać, ale może podołam haha. Ale chyba na początku Wam podziękuję. Więc kieruję do Was ogromne słowo DZIĘKUJĘ. Nawet nie wiecie jak cieszę się, że jest Was tu co raz więcej, statystki rosną ogromnie, no i dajecie też o sobie znać w komentarzach. Nigdy nie myślałam, że to co robię będzie miało kiedykolwiek tak wielki odzew, ogromnie motywujecie i nie zamierzam na tym poprzestać, cały czas do przodu! Ten tydzień zleciał mi strasznie szybko, chyba jak nigdy, tym bardziej, że praktycznie nic nie robiłam i nie wierzę, że zbliżamy się do połowy wakacji. Zaraz sierpień, minie też jak dwa tygodnie i szkoła, masakra jak czas szybko leci. Jak na razie pocieszam się ładną pogodą, więc nie jest źle.

"Zawsze coś będzie łączyło ludzi, którzy choć przez chwilę byli ze sobą szczęśliwi."

"Bez względu na to, jak źle jest w danym momencie, to tylko moment."

"Życie jest za krótkie, więc łam zasady, wybaczaj szybko, całuj powoli, kochaj szczerze."

"Szczęście nie zależy od liczby przyjaciół, ale od ich właściwego doboru."

Jak Wam mijają wakacyjne dni? Jakieś plany na ten tydzień? Miłej niedzieli i do następnego! :*

40 komentarzy:

  1. uwielbiam takie posty z inspiracjami<3 piękne zdjęcia
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Super inspiracje. Piękne zdjęcia i serio ciekawe cytaty.
    No masz rację, wakacje szybko lecą. No w końcu wszystko co dobre, szybko się kończy. Dlatego tak ważne jest, aby wykorzystać ten czas na coś. Nie tylko komputer, internet i telefon. Warto sprawić, aby te wakacje zapamiętać na bardzo długo.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie się z Tobą zgadzam, czas zrobić coś ciekawego. Dziękuję!

      Usuń
  3. Piękne inspiracje ;)
    http://feather92.blogspot.com/2016/07/kombinezon-w-paski-jumpsuit-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wakacje mijają równie szybko jak Tobie. Zaraz połowa, a ja nic sensownego jescze nie zrobiłam. Ahh.
    Super inspiracje!!

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeglądać inspiracje, dlatego podoba mi się wpis. Ciekawe zdjęcia wybrałaś! :)
    A to, co dobre, zawsze szybko się niestety kończy - jeśli mowa o wakacjach. :c

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już na to nic nie poradzimy. Dziękuję!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarty cytat mega prawdziwy :) przepiękne zdjęcia, mega podoba mi się piąty i ósmy kolaż z fotkami. Twoje inspirujące posty są... naprawdę inspirujące!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje, właśnie sobie uświadomiłam, że muszę w końcu zakupić hiszpankę :)
    mi ostatnie dni mijają bardzo pozytywnie, zaraz lecę nad jeziorko, natomiast następny tydzień również zapowiada się super :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że fajnie spędzasz wakacje! Dziękuję!

      Usuń
  9. Pierwszy cytat przecudowny! Uwielbiam inspiracje :) Dobra robota!

    Pozdrawiam gorąco ❤❤❤
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sklejka jest najlepsza, jak zawsze cudne inspiracje!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne, inspirujące zdjęcia! Świetne wybory :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne, wakacyjne zdjęcia! super <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne inspiracje. Mi wakacje mijają bardzo dobrze i też zgadzam się, że ten czas za szybko leci :(.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix inspiracji :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie posty z inspiracjami!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie www.camodja.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. totalnie w moim stylu! dzięki za zainspirowanie mnie do dziiałania :)
    Nowy post z zamiennikami pomadek od Kylie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne inspiracje ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń