31 lipca 2016

♥42 Niedzielne inspiracje!

Cześć wszystkim!
Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo zbytnio nie mam o czym. Powiem Wam tylko, że zastanawiam się kiedy minęła połowa wakacji?! I jutro sierpień, miesiąc i wracamy do szkoły, ciekawie. Muszę w końcu wymyślić coś ciekawszego do zajęcia, bo wakacje od tego są, a ostatni miesiąc trzeba wykorzystać jak najlepiej. A wy macie jakieś plany na najbliższy miesiąc? No i właśnie ze zbliżającym się sierpniem, mam do Was prośbę, a mianowicie dziś będę planować notki i macie możliwość coś zaproponować w komentarzach, bo z chęcią zrobię coś, co Wam będzie się podobać. Także, wszystkie propozycje pod spodem bym chciała zobaczyć :D Ja będę kończyć, bo nie ma sensu pisać o niczym, liczę tylko na to, że ten dzień nie minie tak szybko...

"Naucz mnie cieszyć się dniem. Nie patrzeć na wczoraj i nie martwić się o jutro."


"Najlepszym uczuciem jest, gdy dociera do ciebie, że jesteś szczęśliwa bez ludzi, których wydawało ci, że potrzebujesz najbardziej."

"Postanowiłam, że będę obrzydliwie szczęśliwa. Nawet jeślibym miała sobie to szczęście narysować, wydrukować czy nawet wyhaftować."

"To nie jest kwestia naiwności. Po prostu masz nadzieję, że tym razem będzie inaczej- lepiej. Cokolwiek to znaczy."

"Największą motywacją do życia, jest świadomość, że gdzieś tam jest ktoś, kto widzi w Tobie więcej, niż Ty w sobie widzisz."

Macie jakieś propozycje konkretnych notek na sierpień? Piszcie w komentarzach! Do następnego :*

48 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty. Często podobne wieczorami czytam na tumblr.
    Pozdrawiam! :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. te inspiracje są wiecej niż perfekcyjne ;)

    > Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham posty tego typu ! Bardzo .. inspirujace :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie inspiracje, najchętniej w sierpniu poczytałabym gdzie można w miarę tanio kupić jakieś fajne zeszyty, ubrania na jesień itd :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale wakacje nie trwają wiecznie... Co to inspiracji, to jak zawsze - cudne!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe inspiracje :)Ja bym chętnie zobaczyła serię Back to school :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje :). Też zamierzam wykorzystać sierpień w 100%, w końcu to ostatni miesiąc wakacji :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeci cytat już gdzieś słyszałam. Haftować nie umiem, rysować zresztą też. Moja drukarka jest akurat sprawna, ale wolałabym sobie to szczęście napisać - pisanie wychodzi mi najlepiej :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno mnie u Ciebie nie było. Widzę, że inspiracje wciąż goszczą na twoim blogu i to bardzo fajnie ! Bardzo mi się podobają :) pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no niestety to co dobre bardzo szybko mija;/ Fajne cytaty. Ja osobiscie chcialbym wreszcie posta w stylu okiem kobiety na pewne sprawy dotyczace drugiej polowki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam w niedzielne popołudnie czy też wieczór pooglądać inspiracje. Piękne są.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sierpniu można powiedzieć dopiero będę mieć wakacje - wyjeżdżam 15 sierpnia i już nie mogę się doczekać! Ale sama nie wiem, gdzie uleciała ta połowa wakacji. Inspiracje świetne, bardzo letnie, cytaty też fajne. Jeśli chodzi o notki, chętnie poczytałabym jakieś Q&A, jeśli się zdecydujesz, to na pewno zadam coś od siebie ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wyjazdu! Pomyślę nad tym :)

      Usuń
  14. ja do końca tyg praca i 2 miesiące wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze dobrane inspiracje,aż miło się je ogląda!
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie napisane i cudowne, wakacyjne inspiracje,
    dziekuje ci za ten post kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post , wiele swietnych inpirujacch zdjęć , kocham takie posty i sama je czesto wstawiam
    Zapraszam do siebie ;)
    http://blackwomanx.blogspot.com/2016/07/ulubiency-lipca-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet nie wiem kiedy ten lipiec minął! Serio :o/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mi tak szybko czas mija :/

      Usuń