2016/07/02

#brakpomysłunatytuł

Cześć wszystkim!
Wiem, ze późno dodaję dziś tą notkę, ale jakoś tak mi szybko dzień minął, że sama nie wiem kiedy, w sumie jak cały ten tydzień. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że podołałam temu zadaniu, które sama sobie wyznaczyłam, ze notki w tym tygodniu notki będą pojawiać się codziennie. Wiadomo, było trochę ciężko, bo ciągle trzeba myśleć o tym blogu, ale robię to z pasji i aż tak bardzo się nie spinałam, ale Wam i tak się podobało, z czego się ogromnie cieszę.

Jakoś mam dzisiaj dzień refleksji i trochę napiszę o czym tak od kilku dni myślę. Najpierw chciałabym Wam podziękować za 70 000 wyświetleń, które pojawiło się w czwartek. Naprawdę, spełnianie moje marzenia, bo tak jak już napisałam, to wszystko robię z pasji, którą pozwalacie mi rozwijać. Przybywa Was tutaj co raz więcej z czego się ogromnie cieszę i niezmiernie Wam dziękuję. Myślę nad zrobieniem czegoś konkretniejszego, bo nareszcie mam więcej czasu, więc czekajcie. A teraz zostawiam Was z kilkoma zdjęciami, które dziś udało mi się zrobić, ale nic specjalnego, bo na tym gorącu wszystkiego się odechciewa. Buźka!







30 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tych warkoczykach ! Chętnie też sobie zrobie haha :) Super desing :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Gratuluję tylu wyświetleń :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak dałaś radę. Gratulacje także ze wzgledu na ilość wyświetleń;)
    Ślicznie wygladasz;) Pogoda sprzyja leniuchowaniu a ty dajesz rade;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , posty codziennie to mega wyzwanie ale gratuluje :) Zasluzone 70 k !

    Pozdrawiam :) w wolnym czasie zapraszam na mojego bloga ♥ https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka i bardzo ładny makijaż :) Gratulacje, oby Twój blog rozwijał się jak najlepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie ! kolorek nie mój, ale super :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostawiasz dla siebie tylko pozytywne komentarze? haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ! Fajna bluzka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję statystyk :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia i paznokcie!
    gratuluję tylu wyświetleń i obserwuję!;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję podołania w wyznaczonym celu oraz osiągnięcia na blogu! :D
    Swoją drogą, śliczne zdjęcia takie podchodzące pod klimat tumblr.

    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne pazurki:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Gratuluję takiej liczby wyświetleń i wierzę, że z każdym dniem będzie ona wzrastała! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio bardzo podobają mi się warkoczyki, ładnie ci w nich :) Pozdrawiam, Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń