2016/07/08

TOXIC PEOPLE

Cześć wszystkim!
I jestem tu znowu! Dzisiaj pomyślałam, że dawno nie było coś "sensownego", rozumuję to na swój sposób czyli jakiegoś głębszego tematu, na który mnie natknęło. Mam nadzieję, że uda mi się złożyć parę mądrych zdań i przekażę to tak, jak chcę. Zdjęcia niestety robione w domu, ale nie mam jak zrobić coś lepszego, bo zepsuta karta w aparacie wszystko krzyżuje, ale obiecuje dziś zamawiam i może w przyszłym tygodniu na coś się wysilę.


Zastanawialiście się kiedyś ile jest ludzi na świecie? Tak, ja też nie. Ale chcę zaznaczyć to, że jest tu nas miliardy. A do czego zmierzam? Chcę dziś trochę napisać o toksycznych ludziach w naszym życiu i podkreślić to, że nie musimy trzymać się ich kurczowo, bo jest wiele innych wspaniałych osób między nami. Każdy z nas, a tak mi się wydaje, miał w swoim życiu osobę lub nawet kilka, którzy momentami wydawali się wspaniałymi przyjaciółmi bądź znajomymi. Były chwile, w których było super, dawali nam szczęście, umieli poprawić humor, świetnie się z nimi dogadywaliśmy, po prostu było miło. Ale kiedy przychodziły te gorsze momenty, to aż tak kolorowo nie było, potrafili wyssać do ostatniej kropli to co w nas dobre. Niszczą psychicznie, krótko mówiąc. Ale, że to nie trwa długo i powtarza się ciągle, my się do tego przyzwyczajamy i po czasie nie widzimy już, że to złe. Tak w kółko: kiedy jest wszystko dobrze, no to po prostu jest dobrze, kiedy robi się źle, jesteś czymś najgorszym, co spotkało tamtą osobę, później ona przeprasza i już nie widzimy błędu, który popełniła wcześniej, nie umiem tego sensownie wytłumaczyć. Trzymamy się takiego stałego okręgu, bojąc się go zniszczyć, swoim odejściem. Ale jak widzicie ten ścisły okrąg blokuje nam ruchy, podcina skrzydła i dochodzi do sytuacji, kiedy już nie myślimy swoim własnym umysłem, a umysłem naszego "najlepszego" drogowskazu jakim jest ta toksyczna osoba, bądź toksyczne towarzystwo. Wiem i kiedy z Was też wie, że odejście czasem równa się samotności, ale czy to nie lepsze, niż "gniecenie" się z innymi. Jesteś wolny. Twój umysł jest wolny, nikt nie decyduje za Ciebie, to TY wyznaczasz swoje cele i SAM je realizujesz! Nie myśl o tym ile razy upadłeś, pomyśl ile razy wstałeś SAM, kiedy nie było nikogo innego. Kto wie, może właśnie strata tych złych ludzi da Ci możliwość poznania tych o wielkim sercu, tych prawdziwych, których nie będzie obchodziło jaki jesteś, jak wyglądasz i ile masz w portfelu, pokochają Cię za to, co masz w sercu! Więc krótko podsumowując, jeśli tylko czujesz, że osoba z Twojego towarzystwa odbiera Ci szczęście i radość życia, odpuść. Nie warto.






Macie jakieś pytania do mnie? Z chęcią odpowiem na nie w kolejnym Q&A. Śmiało zadawajcie w komentarzach!

28 komentarzy:

  1. Staram się otaczać osobami, które dają mi szczęście, które powodują, że na mojej twarzy gości uśmiech. Każdy chyba na swojej drodze spotkał jakąś toksyczną osobę. To normalne, i typowe, ale boli jak mamy do kogoś takiego pełne zaufanie, a on nas zawodzi.
    Jesteś piękna!
    Obserwuję- podoba mi się.

    Zapraszam też do mnie -> https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najlepiej się odciąć. Dziękuję!

      Usuń
  2. Gorzej jak toksyczna osoba to ktoś z rodziny, wtedy nie da się tak po prostu odciąć. Ale jeżeli tylko jest taka możliwość, warto odpuścić i się uwolnić od takiej relacji, która nic dobrego nie daje :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to ktoś z rodziny to trudniej, ale zawsze coś da się z tym zrobić!

      Usuń
  3. Post idealnie napisany. "Toksyczne osoby" w naszym życiu to najgorsze co może być, ostatnio uwolniłam się od takiej przyjaźni i wychodzi mi to jak na razie na dobre. :)

    Na blogu nowy post kosmetyczny! Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest dobrze, to znaczy, że to była dobra decyzja!

      Usuń
  4. O kurcze bardzo mi się spodobał temat tego co napisałaś.Masz rację nie warto tkwić w takowym towarzystwie bo to nas zniszczy psychicznie i może doprowadzić do tragedii. Warto myślec według własnych kategorii i trzymać się osób, które nie tylko chcą coś od nas ale nam coś daja - chodzi o poczucie bezpieczeństwa i bycia dla kogoś kimś ważnym. Zdjęcia fajne. I te oczy;*

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia nie są nawet takiej złej jakości, nie ma sie czym przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne masz włosy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełno wokół toksycznych i gotowych wbić nóż w plecy od tyłu osób :(

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Około 7 miliardów jest nas na świecie :D Na ten temat bardzo łatwo się wypowiadać, ale ogromnie trudno zobaczyć te "toksyczne" znajomości, a co dopiero z nimi coś zrobić.. Śliczne zdjęcia ♥ Mam ten sam sweterek :D

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest tyle ludzi na świecie, że to szczęście nie wpaść na kogoś, kto nie jest toksyczny... Piękne zdjęcia!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciężko w tych czasach o normalne znajomości ;) świetne zdjęcia, naprawdę mega jakość ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy powinien się odciąć od takich właśnie toksycznych osób, bo one tylko zakłócają nas spokój.
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dlatego ja powoli się oddaliłam od osób które działały toksycznie na moje zycie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń