26 lipca 2016

MARZENIA

Cześć kochani!
No i dziś notka, z tych, w których nie wiem co i jak napisać, ale wszystko mam w głowie haha. Może uda mi się jakoś obrać to w kilka zdań, które przekazują to, co chcę napisać. A co do zdjęć, to są robione telefonem, bo aparat nadal nie sprawny, więc wybaczcie taką jakość, ale też chcieć to móc, dobra przechodzę do całego dzisiejszego tematu.
Każdy z Was ma na pewno marzenia, bo chyba nie ma człowieka, który ich nie ma, prawda? Ale też mi się wydaje, że u większości, marzenia pozostają tylko marzeniami i w tym tkwi cały problem. Podam przykład, marzycie o tym, aby pojechać na super wakacje do jakiegoś ciepłego kraju, ale najzwyczajniej nie macie na to pieniędzy, to więc, czy siedzicie i tylko potraficie mówić, że to i tak się nie uda, czy działacie w tym kierunku, aby się udało? Na tym warto się zastanowić. Nie raz usłyszałam "moje marzenia są takie głupie", przecież nie ma głupich marzeń, są może tylko trochę odległe w realizacji, ale na to trzeba ciężko pracować, żeby one wypaliły. Bo przecież łatwiej jest powiedzieć sobie "nie dam rady, to się przecież i tak nie uda" i siedzieć z założonymi rękami, czekając na jakiś cud. W sumie to mam taki prosty przykład, opierający się na mnie i na tym blogu, już na początku miałam jakieś zawahania, co do jego prowadzenia, mówiłam sobie, że kto będzie chciał to czytać, moim marzeniem na początku było 50 obserwatorów, gdyby nie moja praca i moja motywacja, do byłoby tu Was teraz tyle? Czy gdybym wtedy przestała, to jakimś cudownym sposobem byłoby tutaj tyle osób, które to czyta? Nic by nie było. Więc to najlepszy przykład, że swoim zaangażowaniem i ciężką pracą, możemy osiągnąć wszystko!
Jestem zdania, że marzenia sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi. Bo co byłoby za życie, gdybyśmy tylko żyli, o niczym nie marzyli, nie spełniali tego? Ogarnęłaby nas rutyna i nuda. Nie tak dawno dodałam notkę z listą rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią, jak widzieliście, były tam naprawdę błahe i dziwne rzeczy, ale według mnie te najmniejsze, najdrobniejsze marzenia dodają wiary do spełnienia tych naprawdę ogromnych, ale też dają wiele radości. Więc i Wy musicie się zastanowić, czy nadal chcecie stać w miejscu i tylko narzekać, czy działać i pomóc sobie w spełnianiu marzeń.
"Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia."

Do następnego!

koszulka- SH
spodenki- House
buty- Vans
czapka- Banggood

48 komentarzy:

  1. Zdjęcia robione telefonem, ale bardzo dobrej jakości. Co do marzeń, uważam że sąpo to aby móc je spełniać i tak jak piszesz dają nam szczęście
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim trzeba działać bo inaczej nic samo się nie zrobi :) Czas wziąć los w swoje ręce
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto spełniać swoje marzenia :) świetnie wyglądasz :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością warto marzyć i spełniać marzenia :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Good photos!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto marzyć! Wiem to doskonale po sobie :) udało mi się i nawet mam na blogu taki wpis. Fajnie napisane, dobre zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    www.lifestylebypw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę ... mega post i ładne zdjęcia ! " SPEŁNIAMY MARZENIA !! " :D
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na telefon to bardzo dobra jakość, czyzby Iphone?
    Bardzo fajna stylizacja, kaszkietówka idealnie w moim stylu! :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenia są czymś dzięki warto żyć. To one pozwalają nam iść do przodu i ich spełnienie sprawia, że jesteśmy szczęśliwi. Piękne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ważne aby nie stać w miejscu!

      Usuń
  10. No ja własnie dążę do spełnienia kilku moich marzeń ale przede mną jeszcze długa droga ;D śliczna jesteś ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje tu świetne cytat jednej z mooich ulubionych postaci serialowych :D
    ''Każdy powinien mieć marzenia... nawet te żałośnie nierealne''
    Świetny post no i zdjęcia:) Widzę że z moich okolic^^
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobało mi się tutaj!
    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No masz tacje z tymi marzeniami. Musimy zapracować na to aby sie spelnily. Nie nalezy sie poddawac. Popieram Twoje zdanie;) A co do zdjec- odpusc tą jakość bo naprawde są dobre;) Ladnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy powinien mieć marzenia, bo człowiek który ich nie posiada jest smutny i nie ma do czego dążyć w życiu. Niestety te większe marzenia są bardzo trudne w realizacji i niekiedy potrzebują dużych nakładów pracy i niestety jak kiedyś myślałam, że wszystko jest możliwe to teraz mój tok myślenia się trochę zmienił i niektóre rzeczy są jakby to powiedzieć nieosiągalne i zbyt wyczerpujące. Dajmy na podstawie twojego przykładu, jest człowiek, który bardzo chce pojechać na wymarzone, jednakże bardzo drogie wakacje i powiedzmy, że ma pracę, ale jego miesięczny zarobek nie wystarcza, ponieważ ma różne inne opłaty po drodze, a biorąc kilka różnych innych prac naraz, pracowałby cały czas nie mając czasu dla rodziny i czy byłby wtedy szczęśliwy po roku czasu z powiedzmy dwu tygodniowej wycieczki? Myślę, że nie, gdyż przez pracę omineły by go sprawy teraźniejsze.
    Nie zmienia to jednak faktu, że zgadzam się z tobą iż powinniśmy w miarę możliwości dążyć do spełnienia marzeń, w których sama droga do nich będzie równie przyjemna jak moment ich spełnienia :).

    (Trochę się rozpisałam haha)
    Pozdrawiam ;).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo wszystko trzeba o marzenia walczyć, w taki, czy inny sposób. Dokładnie się z Tobą zgadzam!

      Usuń
  16. Cool photos! I love your blog!
    Would you like to support each other, follow on GFC & g+?
    Please let me know if you follow me and I'll follow back!))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Realizacja marzeń to bardzo ważne, daje nam szczęście :)
    Zapraszam !
    http://girl-in-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego ja marzenia zamieniam w cele. Staram się nie marzyć, a dążyć do celu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą :) Każdy powinien dążyć do tego by spełniać swoje marzenia, nie można siedzieć na tyłku i mówić że to nie ma sensu bo i tak nam się nie uda. Trzeba próbować :)
    lifeoftwinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tylko chcieć coś robić ze swoim życiem!

      Usuń
  20. Super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. w 100% sięz tobązgadzam, marzenia czynia nasze zycie piekniejszym, no bo kimbysmy byli bez nich? jakie by byly nasze cele? co by nas zachecalo do dalszego dziala? wedlug mnie czlowiek bez marzen to nie czlowiek :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń