1 lipca 2016

Mix #17 Hello July!

Cześć wszystkim!
Tak myślałam jak miło zakończyć czerwiec i rozpocząć lipiec tutaj na blogu, i tak o to wymyśliłam, że dziś pojawi się mix, jako takie podsumowanie czerwca. Sama nie wiem kiedy ten tydzień tak szybko zleciał, ja się tak martwiłam, że nie wymyślę notek na cały tydzień, ale już zbliżam się do końca i bardzo się cieszę, że tak one Wam się podobają! No dziś już piątek, w sumie wielkich planów nie mam bo pogoda wszystko krzyżuje, ale spokojnie mam zapas książek do czytania i 4 sezony Pamiętników Wampirów do oglądnięcia, więc dam radę haha. Napiszcie jak Wam mijają wakacyjne dni!




jakieś dziwne, ale ładne zdjęcie haha/ "Papierowe miasta", które właśnie kończę czytać/ taka artystka ze mnie haha/ najlepszy koncert w życiu! Perfect



w sumie bezsensu haha, ale lubię te trampki/ tylko ja/ ten serial to już życie... / lubię takie długie paznokcie



koncertowe dziewczynki/ kawa, idealnie/ sztuka, sztuka/ najsłodsza zapalniczka EVER!



znowu ja haha/ most? ale ładny haha/ najlepsze lody/ także jestem już w drugiej klasie



kolejne najlepsze lody/ sztuka znowu haha/ rzeka, najlepiej/ jakaś nieżywa haha



najlepsza niedziela!/ to było takie niedobre... ale choć ładnie wyglądało/ pizza/ najlepsze buty!



a gdy się nudzę, staję się pieskiem/ pierwsze zrobione przeze mnie hybrydy/ tak odpoczywamy popołudniami/ przypomniał mi się smak Bułgarii



fajny był tamten weekend/ uwielbiam takie niebo/ najlepsze na lato/ fajne bilety haha



miłe, niedzielne popołudnie/ a co my pijemy... haha/ umierałam na tym 2 razy, ale warto!/ zeszyt jak zeszyt haha



podwojone haha/ ostatnie, koncertowe zdjęcie/ znowu piękne niebo/ najpyszniejsze śniadanie

30 komentarzy:

  1. Super mix zdjęć z tego miesiąca! Bardzo lubię takie posty! ;)
    Pozdrawiam! ♥
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te zdjęcie nieba :) Śliczne pazurki - ja nie mam ani cierpliwości, aby je tak zapuszczać, ani zdolności, żeby je malować ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos 👍

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No no mix super. Wiele można sie dowiedziec z tego;)
    Pozdrawiam i udanego kolejnego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix zdjęć też zamierzam takie wrzucać podczas tego lata ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mix lubię takie posty.
    Życzę udanych wakacji. :)
    Kochana zapraszam cię serdecznie do mnie na nowy post. :) http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozmarzyłam się ;)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na post :) Oby więcej takich :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix, uwielbiam posty tego typu ;)
    Pamiętniki wampirów to życie! 😂😍

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix, spodobało mi się :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix zdjęć!
    Swoją drogą papierowe miasta, to tak cudowna książka! Nie wiem czy ty też tak masz, ale ja gdy je czytałam, to miałam ochotę płakać nad tym, że kończę tą lekturę! Poza tym jeśli nie czytałaś jeszcze innych dzieł (tak sobie je nazwę, bo są naprawdę cudowne) Johna Greena, to polecam ci to zrobić. Każda jego książka jest czymś, co daje literaturze młodzieżowej "życia"!

    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę brała się też za inne książki, ale ta jest świetna, Masz rację! Dziękuję!

      Usuń
  13. Uwielbiam tego typu posty. Szczególnie mixy u Ciebie są czymś, co warto przeglądać!

    hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń