2016/07/21

Mix #18 & zamówienie od Banggood

Cześć kochani!
Coś mi tu trochę brakowało tej notki, a zdjęć się trochę naskładało, więc czemu nie. Obie strony będą zadowolone haha. Nie pokazuję nie wiadomo jakich ujęć, bo są to po prostu zdjęcia z telefonu i zdjęcia, które w większości są na moim Instagramie, które przedstawiają moje niezbyt ciekawe życie haha. Lipiec dobiega końca i nie mogę uwierzyć, że już prawie połowa wakacji za nami, ale w sumie byłam świadoma, że to wszystko szybko minie. Także pozostaje dobrze wykorzystać sierpień i wracać do szkoły w pełni wypoczętym i zadowolonym z wakacji. Jeszcze tego mixa połączyłam z zamówieniem z Banggood, z którego jestem zadowolona, a najbardziej z czapki, ale to możecie zobaczyć na dole!



To teraz przechodzimy do fajnego zamówienia z Banggood, tutaj link do ich sklepu: klik. Jeśli jesteście ciekawi ich ofert, to codziennie są duże promocje, na naprawdę wiele rzeczy w super niskich cenach, zainteresowani klikają tutaj.

To może zaczniemy od zestawu pierścionków. Jak wiecie czy nie wiecie, ja pierścionki bardzo lubię i z tych także jestem zadowolona. Jak widzicie są one do połowy palca, a ja takie najbardziej lubię. Mam tylko nadzieję, że nie zniszczą się szybko. A link do nich macie tutaj.

Z biżuterii wybrałam sobie też bransoletkę ze znakiem nieskończoności. Bardzo lubię ten znak i szukam też ładnego naszyjnika z nim, ale jak narazie mam ładną bransoletkę z nim. Zwykła prosta, to co ja lubię. Link tutaj.


Najlepsze na sam koniec, a mam na myśli tą super czapkę z buldogiem. Byłam w niej na razie dwa razy, ale jest taka świetna, że na pewno kupię ich więcej. Jak na taką cenę jest dobrze wykonana, ma regulację wielkości z tyłu i na pewno pojawi się z nią jakaś stylizacja. A znaleźć możecie ją tutaj.

I jak zwykle, gdy podacie mi ceny tych trzech rzeczy w komentarzach, w następnej notce wypiszę linki do Waszych blogów. Napiszcie jak mijają wakacje i czy podobają się Wam rzeczy z zamówienia. Do następnego! :*

34 komentarze:

  1. Fajne zamówienie, linki poklikane - 4,08zł, 7,33$ :)
    Nie chcę być polecona, mam nadzieję że się zrewanżujesz jak będę potrzebowała kliknięć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love midi rings!!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny: 7,33 zł, 4,08 zł, 28,33 zł :)
    Lubię posty takie jak ten!

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria przypadła mi do gustu jest taka modna :) Ogólnie lubię firmę Banggood :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne zamówienie :) Bardzo lubię tą firmę Banggood <3



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra post !! fajne pomysły ;) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://poradymlodejweterynarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo rzeczy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    + Potrzebuje pomocy w zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bransoletka ♥

    photostorybyada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sklep ma naprawdę duży asortyment!
    Śliczne zdjęcia i cudna bransoletka ♥.

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny mix, a zamówienie jest ciekawe, chociaż ja nie lubię pierścionków do połowy palca.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia a ta czapka jest świetna! :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna jesteś i masz świetne zdjęcia z instagrama, pozazdrościć jedynie mogę urody. Co do zamówienia świetny zakup. W sumie to wszystko przypadło mi do gustu.

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam na bloga kulinarnego :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześladuje mnie ten arbuz;P No fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń