2016/07/14

Prawdziwa miłość

Cześć kochani!
Jakoś wkręciłam się w te książki i znowu przychodzę tutaj z recenzją ostatnio przeczytanej książki, ale była tak świetna. że przeczytałam ją w dwa wieczory. A jest to książka "Prawdziwa miłość" autorstwa Jennifer Lopez. Szczerze mówiąc nigdy nie zwracałam takowej uwagi w stronę tej artystki, a książkę znalazłam przypadkowo w bibliotece, tak i przeczytałam. I muszę Wam powiedzieć, że bardzo przekonałam się do Jennifer.

Jest to książka pełna miłości i emocji. Pokazuje problemy gwiazdy estrady i filmu po jakimś czasie kariery, a także pokazuje normalnego człowieka, który gubi się w swoim życiu. Ogólna treść opiera się na przygotowaniach Jennifer do światowej trasy koncertowej, na którą zdecydowała się w swoim najgorszym życiowym etapie. Rozstała się z mężem, którego kochała, jednak ich związek po jakimś czasie był spisany na straty i już sama nie mogła nic zrobić. Została sama z dwójką swoich dzieci, które kochała bezgranicznie, jednak jej mama bardzo wspierała ją w tym trudnym okresie. Książka w fajny sposób pokazuje to, jak autorka wybierała utwory na swoją trasę koncertową, ukazywała co i ile dla niej znaczą. Jennifer Lopez pokazana jest jako normalna kobieta, którą tak naprawdę jest, boryka się z normalnymi problemami, tak, jak każdy. Sama o sobie mówi, że nadal pozostała zwykłą dziewczyną z Bronxu. Podsumowując, książka porusza bardzo głębokie tematy, zawiera mnóstwo wspaniałych cytatów, za co tak ją pokochałam. Myślę, że jest naprawdę godna przeczytania!


Wszystkie notki książkowe możecie znaleźć pod tagiem BOOKS!

46 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale wydaje się ciekawa

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta książka :)
    Zapraszam do mnie ; http://milkafashionx.blogspot.com/2016/06/holidays.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja bardzo lubię tą aktorkę i piosenkarkę. W sumie chętnie bym i książkę przeczytała. :3
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia użyto w tej książce ;D Chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ksiązka :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się ciekawa :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce. Na pewno po nią sięgnę:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię Jennifer, ogromnie ją szanuję i spróbuję znaleźć tę książkę.

    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia, że Jennifer napisała taką książkę :) Lubię czytać biografie i autobiografie, dlatego bardzo chętnie przeczytałabym coś takiego :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja pierwsze słyszę o tej książce :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej książce :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać książki! Ta wydaje się ciekawa! :)
    Super recenzja! :)
    Obserwujemy?

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie czytam książek, bo nie mam na nie czasu, jednak wolę filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, w wolnej chwili po nią sięgnę.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Jennifer, a książki kocham, więc możliwe, ze po nią sięgnę. Lubię takie typowo życiowe scenariusze!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam o tej książce, ale chętnie bym przeczytała !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam nigdy tej książki ale może kupie ponieważ uwielbiam cytaty i samą piosenkarkę, która naprawdę musi być kochającą matką :)
    Jeżeli mój blog cie zaciekawi, spodoba ci się to skomentuj, zaobserwuj :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że napisała JL książkę... Muszę ją szybko przeczytać!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam o tej książce.. ale wydaje się być ciekawa ;)
    bardzo lubię J.LO :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super książka, czytałam i mogę z całego serca polecić ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń