19 lipca 2016

SALE

Cześć wszystkim!
Jak tam Wam mijają te wakacyjne dni? Bo u mnie z pogodą nadal bez zmian......... Te moje wpisy, to tylko opierają się teraz na pogodzie haha, ale to jest już nie do wytrzymania, lipiec zbliża się co raz bardziej do końca, a tutaj zero słonka, wspominałam, że życie jest okrutne? :D 
Dzisiaj przychodzę do Was z notką, której daawno tutaj nie było, a mianowicie chcę Wam pokazać trochę zakupów z ostatnich dni. Nie ma tego nie wiadomo ile, bo nie kupowałam dużo. ale zawsze coś, bo wyprzedaże, także czemu nie.

Jeśli chodzi o ubrania, to większość kupiłam w Croppie, w sumie nie wiem dlaczego, ale tam zawsze znajdę coś dla siebie, no a teraz po tych śmiesznych cenach, to grzech czegoś nie kupić. W Housie jedynie dorwałam spodenki, w końcu przekonałam się do białych haha, a w CCC jedynie sandałki.

Cropp, 9.99 zł

Cropp, 39.99 zł

Cropp, 39.99 zł

Cropp, 29.99 zł

House, 39.99 zł


CCC, 30 zł

A teraz jeszcze kilka kosmetyków z zamówienia z e- zebra, nie kupowałam wiele, bo jakoś nie potrzebuję, a co do kosmetyków kolorowych to trochę się boję o kolory, ale na szczęście odcień podkładu idealny...

podkład Stay Matte Rimmel, numer 103, 13.95 zł

olej kokosowy KTC, około 14 zł

lakier hybrydowy Semilac numer 141, około 30 zł

A na koniec jeszcze kilka pierdół z Croppa, bo za takie grosze, to musiałam. I mam super skarpetki! haha :D


zestaw naszyjnik+ chocker, 4.99 zł

zegarek, 4.99 zł

najsłodsze skarpetki EVER, 4.99 zł

skarpetki znowu, 4.99 zł

I to byłoby na tyle, jeśli będę coś kupować, postaram się to Wam pokazywać na bieżąco, o ile też Wam się to będzie podobać. Napiszcie co Wy dorwałyście na tegorocznych wyprzedażach! Do następnego! :*

48 komentarzy:

  1. Skarpetki najlepsze!!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow niezłe te skarpetki, też muszę się przejść do croppa, a moje zakupy w lipcu opierały się na kolorówce bo kupiłam pomadkę z golden rose, 3 lakiery z Semilaca ale tym razem te normalne i cienie do powiek ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. szara bluza z kropa - piękna :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post, zapraszam do mnie ---> dopiero zaczynam ;) http://poradymlodejweterynarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze spodenki bardzo w moim stylu, ale podkładu z Rimmela nie cierpię, mam nadzieję, że chociaż u Ciebie się fajnie sprawdzi. Pozdrawiam! :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne sandałki i w atrakcyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości <3

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w każdym poście wspominam o pogodzie, haha. :D Skorzystałam ostatnio z paru wyprzedaży i znalazłam najwygodniejsze spodnie na świecie za jedyne 40zł. Takie zakupy to ja lubię! ;) Świetne rzeczy kupiłaś. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem sama haha. O to super i dziękuję!

      Usuń
  9. Świetne zakupy, bardzo lubię sklep cropp :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy kupiłaś, śliczne naszyjniki! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze spodenki i sandałki są super, a te skarpetki po prostu mega! Mam nadzieje że jak pojade to u mnie takie będą haha
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super rzeczy :) skarpetki najlepsze :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Super skarpetki :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://wika5466.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super łowy, świetne rzeczy :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. super spodenki i dodatki! musze wybrac sie do croppa po te spodenki na wf haha :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy udało Ci się znaleźć :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahah ostatnio również byłam na promocjach w sklepie. I naprawdę nieźle się obkupiłam. Kupiłać bardzo ładne rzeczy! Mega jest ten naszyjnik!

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem ogromną fanką dresowych szortów, także tymi spodenkami mnie kupiłaś ;) Super łupy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieta i zakupy. Para idealna i nierozerwalna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love sales! All purchases are so cool!
    Would you like to follow each other? Please let me know
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń