30 sierpnia 2016

FAJNE RZECZY | SIERPIEŃ '16

Cześć kochani!
No i nadszedł dzień, w którym czas zakończyć ten miesiąc na blogu, bo sierpnia zostały już dwa dni, w co nie wierzę. Jakoś wcześniej czekałam na ten wrzesień, bo w sumie chcę wrócić do normalnego rytmu, ale obawiam się czy dam radę pogodzić blog ze szkołą, ale jestem dobrej myśli. Więc tak jak co miesiąc przychodzę do Was dziś z fajnymi rzeczami z sierpnia, jednak nie jest to dużo rzeczy, bo ten miesiąc minął mi niesamowicie szybko i nie odkryłam dużo ciekawych rzeczy, co chcę zmienić we wrześniu. W tym miesiącu ta notka głównie opiera się na kosmetykach, bo książki z sierpnia pokazywałam Wam już dwie notki temu, jeśli jeszcze jej nie widzieliście, to podlinkuję ją na dole.

28 sierpnia 2016

♥46 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
No i chyba nadszedł ten czas, kiedy trzeba zacząć żegnać wakacje... Trochę dobija mnie to, że to już ostatnia, wakacyjna niedziela. Nie wiem kiedy minęły mi te dwa miesiące, ale wiem, że pora się ogarnąć i przestawiać się na szkolny tryb. U mnie ta niedziela jest dokładnie powtórką poprzedniej, bo znowu cały dzień nad wodą. Zalew w Gródku to coś przecudownego, o ile ktoś kojarzy. W tamtym tygodniu do popołudnia była piękna pogoda, popływaliśmy na rowerkach wodnych, jak najbardziej na tak! Liczę na to, że dzisiaj będzie tylko lepiej. Ostatnie dni wakacji nie zapowiadają się jakoś niesamowicie, ale na pewno pracowicie, no nic nie zrobię... A u Was co tam słychać? Jak ostatnie dni wakacji?

27 sierpnia 2016

Książki miesiąca | SIERPIEŃ

Cześć kochani!
No i nadszedł ten dzień, gdy na moim blogu pojawia się nowa seria notek. Tak, jak Wam wcześniej wspominałam nie będę robić już osobnych notek z książkami, które przeczytałam tylko notkę podsumowującą wszystkie książki z miesiąca i tak jak widzicie seria nazywać będzie się 'książki miesiąca'. Niestety w tym miesiącu dużo książek nie przeczytałam, porównując lipiec, w którym przeczytałam cztery książki, a teraz tylko dwie. No ale cóż, postaram się napisać Wam coś na temat obu książek i liczę na to, że pomysł na taką serię, jak i moje przeczytane książki spodobają Wam się!

25 sierpnia 2016

Back to school '16- szkolny niezbędnik

Cześć kochani!
Co tam u Was słychać? Jeśli chodzi o mnie to nie wierzę, że został jeszcze równy tydzień wakacji, bo za tydzień w czwartek już będziemy przed lub po rozpoczęciu roku szkolnego. Nie wierzę jak to wszystko szybko minęło, nawet ten cały rok od tamtego rozpoczęcia do tego. Pamiętam jeszcze jak stresowałam się pierwszym dniem w nowej szkole, a teraz już wracam na stare śmieci haha, ale w sumie się cieszę. U mnie jeszcze ładna, wakacyjna pogoda, więc muszę ją wykorzystać na ostatnią opaleniznę, ale tak bardziej to opaliło mnie w niedzielę, nad cudownym zalewem, chyba ostatnia taka niedziela, niestety. Wszystko fajnie haha ale co z blogiem? Bo chyba wrzesień się zbliża? haha. Oficjalnie mogę zapowiedzieć, że nie przewiduję żadnych przerw do października na pewno haha. Wczoraj z moją kochaną siostrą (tak to o Tobie :D) spędziłyśmy jakieś 4 godziny na robienie zdjęć na notki, ja już oczywiście je przerobiłam, więc dla mnie dolicza się dodatkowe 2 godziny, ale cóż. Mam już zaplanowany wrzesień i październik, a niektóre zdjęcia na notki są gotowe, więc NA PEWNO nie będzie czegoś takiego, że na bloga nie wystarczy czasu, za bardzo kocham to robić, żeby przestać tutaj być. Dobraa, koniec tych moich wywodów i zapraszam Was na kolejną szkolną notkę, tym razem ze szkolnym niezbędnikiem. Ciekawe czy ktoś ma coś podobne ze mną!

23 sierpnia 2016

Back to school '16- szkolny haul

Cześć kochani!
Wiem, że ta notka powinna pojawić się pierwsza na rozpoczęcie szkolnej serii, jednak nie miałam wszystkiego, a teraz jest już komplet. Nie kupowałam wiele jakiś niesamowitych rzeczy, bo chodząc do szkoły średniej nie potrzeba wiele tych szkolnych pierdół. Mam nadzieję, że się Wam spodoba, a tych, którzy jeszcze nie poczynili szkolnych zakupów zainspirują się.

21 sierpnia 2016

♥45 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani! 
Witam Was w kolejną niedzielę, przedostatnią wakacyjną niedzielę, no nie mogę uwierzyć.Ogólnie na wstępie chciałabym bardzo Wam podziękować, że tak miło odebraliście mój początek serii Back to school, z czego ogromnie się cieszę i oczywiście notek będzie więcej. Dzisiaj będę praktycznie cały dzień poza domem, nad jeziorem, bo przecież trzeba korzystać z ostatnich wakacyjnych dni. Jeśli chodzi o zbliżający się tydzień, to nie mam żadnych konkretnych planów, ale jak zawsze coś się znajdzie. Co do takich jeszcze informacji, to w tym tygodniu planowałam sobie już notki na wrzesień i jeszcze w sierpniu postaram się ogarnąć zdjęcia do kilku z nich, aby nie było żadnych przerw. Ok, to chyba byłoby na tyle i zapraszam do oglądania inspiracji!

20 sierpnia 2016

Back to school '16- szkolne Q&A!

Cześć kochani! 
Dziś 20 sierpień, a co z tym idzie? Rozpoczynamy serię Back to school! Bardzo się cieszę z robienia tej serii, ale aż tak do szkolnego powrotu przekonana nie jestem. Możecie uważać, że trochę wcześnie zaczynam te notki, ale pomyślałam, że lepiej teraz, niż ciągnąć to przez połowę września. Notki będą pojawiać się w normalnych odstępach (wtorek, czwartek, niedziela) + w tej serii w sobotę. To już trzeci rok, w którym robię Back to school, myślę, że z każdym rokiem się uczę co i jak robić, więc mam nadzieję, że to, co przygotowałam na ten rok Wam się spodoba. A dziś kilka pytań, które zadawaliście mi w komentarzach dotyczących szkoły. Zapraszam!

18 sierpnia 2016

Domowa nutella♥

Cześć kochani!
Ostatnio postanowiłam trochę odświeżyć niektóre z kategorii i porobić notki, które się rzadko pojawiają, a z racji, że jeszcze wakacje to mam więcej czasu. Ostatnio odświeżyłam kategorię DIY, a więc dziś przyszedł czas na coś z kategorii FOOD. Mam dla Was fajny i jak na mnie przystało prosty w wykonaniu przepis na domową i do tego zdrową nutellę. Mam nadzieję, że się spodoba!

16 sierpnia 2016

Proste DIY

Cześć kochani!
Woow w końcu notka z tej serii! Uwielbiam takie projekty DIY, ale jestem za bardzo leniem żeby co cokolwiek zrobić, ale teraz z racji wakacji mam trochę czasu, to i zebrałam się to zrobienia czegoś ciekawego i myślę, że Wam również się spodoba. Moje DIY tak jak zobaczycie jest bardzo, bardzo proste w wykonaniu, a naprawdę efektowne. Jeśli Wam się spodoba, to na pewno będę robiła częściej takie notki!

14 sierpnia 2016

♥44 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w kolejną niedzielę! U mnie w końcu troszkę słonka z czego się cieszę. Dzisiaj tak się zastanawiałam ile jeszcze wakacyjnych weekendów pozostało i doznałam szoku jak sprawdziłam, że pozostały już tylko dwa. Niby z jednej strony się cieszę, bo nadchodzi czas wszelkich serii back to school, a z drugiej nie, bo nadchodzi szkoła, a z nią duużo nauki. Takowych planów na te dwa tygodnie nie mam, jedyne co zaplanowałam to ogarnianie notek właśnie do szkolnej serii, a tak poza blogiem to pełen spontan. Fajnie byłoby, gdybyście napisali jakie macie życzenia co do notek z serii back to school, bo lubię robić notki, które Wy chętnie oglądacie!

12 sierpnia 2016

Duużo kolorowanek! ♥

Cześć kochani!
Jakoś dziś mnie wzięło na zrobienie jakiejś notki, chociaż dziś planowo ona nie musiała się pojawić, ale jednak haha. Nawet nie wiecie jakie szczęście mieć znowu sprawny aparat, w końcu normalna jakość zdjęć... Już jakiś czas temu dostałam trochę kolorowanek, które teraz w wielu rodzajach, stopniach trudności, wielkości w ogromnych liczbach możemy znaleźć w każdej księgarni. Ja moje dostałam do zrecenzowania od Wydawnictwa Kaktus, które w swojej ofercie ma wiele tego typu świetnych książek. Już kiedyś pokazywałam Wam kolorowankę od tego wydawnictwa, jak czytacie mnie dłużej to wiecie jaką, a jak nie to znaleźć możecie ją pod etykietą BOOKS.

11 sierpnia 2016

Mix #19

Cześć kochani!
Już prawie miesiąc nie było tu żadnego mixa, a nie ukrywam, lubię je robić. Dziś miała się pojawić inna notka, ale ona poczeka, a trochę zdjęć będzie dzisiaj! W sumie to nie wierzę, że już 11 sierpień i w sumie zostały ostatnie dwa tygodnie wakacji, w których zapowiada się trochę pracy oczywiście ze względu na bloga, ale też trzeba ogarnąć ostatnie rzeczy do szkoły i jeszcze wykorzystać te ostatnie dni, żeby nie przesiedzieć w domu. W sumie to już nie mogę doczekać się, aż zacznę robić tutaj serię back to school, bo mam nadzieję, że się Wam spodoba! A co do dzisiejszego mixa to zdjęć nie ma nie wiadomo ile jak na tak długi czas, ale były dni, w których totalnie nic się nie działo, a były takie, w których brakowało czas na nudę haha. Ale ok, przechodzę do tego co najistotniejsze!

9 sierpnia 2016

Jak kupować w lumpeksach?- 5 porad

Cześć kochani!
Nie tak dawno pojawiła się tutaj notka dotycząca lumpeksów, ogólnie co o tym myślę i pokazałam Wam trochę rzeczy, które udało mi się tam kupić. Tak sobie myślałam, że nie pisałam nic o tym, jak kupować w lumpeksach, szmateksach, second hand'ach, już jak tam wolicie. A więc dziś jak po tytule widzicie, napiszę pięć, krótkich rad na kupowanie w takich sklepach!

7 sierpnia 2016

♥43 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Jak Wam mija drugi miesiąc wakacji? Ja nadal nie wierzę, że szkoła co raz bliżej, jeszcze 3 tygodnie i koniec całego dobra, ważne, żeby dobrze spędzić te ostatnie dni! Powiem Wam, że trochę boję się nadchodzącego września, nie tylko ze względu na szkołę, ale głównie z powodu bloga. Nie wiem czy poradzę sobie z organizacją tego wszystkiego i czas chyba się tego w końcu nauczyć. Bardzo chcę, aby notki pojawiały się trzy razy w tygodniu i myślę, że w tej kwestii nic się nie zmieni. Już trochę planuję serię Back to school, która powinna Wam się spodobać, bo już w lipcu wyświetlenia tej serii z tamtego roku i sprzed dwóch lat bardzo wzrosły haha! Dobra... koniec tego rozpisywania, życzę Wam słonecznej i udanej niedzieli!

4 sierpnia 2016

50 przypadkowych faktów o mnie

Cześć kochani!
Jak Wam mija kolejny tydzień wakacji? Już prawie trzy tygodnie, nie wierzę. Ale nie o tym dzisiaj. Tak się zastanawiałam i ja chyba nigdy jeszcze nie robiłam notek z serii "fakty o mnie?", a jak tak myślę, to chyba fajnie dowiedzieć się coś o kimś, kogo się czyta. Więc dzisiaj postaram się to złożyć w jedną całość i mam nadzieję, że wymyśle te 50 faktów haha. Jeszcze jedna mała prośba! Od tej notki zbieram pytania do szkolnego Q&A, przez co rozumiecie, że pytania dotyczące typowo szkoły, bo w mojej serii Back to school, bardzo chciałabym to zawrzeć! A teraz przechodzimy do notki!

2 sierpnia 2016

Denko #4 pielęgnacja & makijaż

Cześć kochani!
No nareszcie zebrałam się na jakąś kosmetyczną notkę, bo jak patrzyłam to nie było takiej już bardzo, bardzo dawno. Z racji, że chcę uporządkować moją szufladę z pustymi opakowaniami po kosmetykach, to napiszę Wam coś o niedawno zużytych przeze mnie kosmetyków. Bardzo brakuje mi takich notek na blogach, bo trafiam na nie bardzo rzadko, a fajnie czasem dowiedzieć się coś o kosmetykach, które np. mamy zamiar kupić. Także myślę, że czymś Was zainteresuję, a jeśli tak będzie, to postaram się robić takie notki częściej.