2016/08/07

♥43 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Jak Wam mija drugi miesiąc wakacji? Ja nadal nie wierzę, że szkoła co raz bliżej, jeszcze 3 tygodnie i koniec całego dobra, ważne, żeby dobrze spędzić te ostatnie dni! Powiem Wam, że trochę boję się nadchodzącego września, nie tylko ze względu na szkołę, ale głównie z powodu bloga. Nie wiem czy poradzę sobie z organizacją tego wszystkiego i czas chyba się tego w końcu nauczyć. Bardzo chcę, aby notki pojawiały się trzy razy w tygodniu i myślę, że w tej kwestii nic się nie zmieni. Już trochę planuję serię Back to school, która powinna Wam się spodobać, bo już w lipcu wyświetlenia tej serii z tamtego roku i sprzed dwóch lat bardzo wzrosły haha! Dobra... koniec tego rozpisywania, życzę Wam słonecznej i udanej niedzieli!

"Nikt nie rozumie dlaczego się nie cieszę w sumie."

"Nie wiem jak Ty, mało ludziom wierze, mam wrażenie, że się gubią, kiedy mówią szczerze."

"Pozwólcie odejść tym, którzy tego chcą. Nieważnie jak mocno będzie bolało."

"Bądź kim chcesz, a nie kim oni chcą."








Zadawajcie pytania do szkolnego Q&A!

38 komentarzy:

  1. świetne inspiracje! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje jak zwykle super;)
    Boje sie tez szkoły, jesli chodzi o organizacje pracy w niej i z blogiem rownocześnie, tym bardziej, ze teraz trzecia klasa, ale jestem pewna, ze jakoś da sie to pogodzić i mam nadzieje, ze i Tobie sie uda :)

    Buziaki'
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że obie damy radę! Dziękuję!

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :) U mnie na blogu dzisiaj również inspiracje :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jak zawsze! ;p

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, ja z jednej strony cieszę się z nadchodzącego nowego roku szkolnego, ale z drugiej jednak trochę się obawiam.

    Pozdrowionka,
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Good post, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, ten miesiąc bardzo szybko minął. Właśnie dzisiaj przeglądałam twoją serię Back to School z poprzedniego roku i czekam na nią w tym. Świetne inspiracje:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Bądź kim chcesz, a nie kim oni chcą"... skłania do refleksji :) Ja szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać roku szkolnego, jednak w wakacje choć mam aż nadmiar czasu, za nic się nie mogę zabrać. A inspiracje - jak zawsze świetne!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowa gladiatorki, błękitny kombinezon są piękne, ajććć sama dumnie bym nosiła <3
    i ten deser z truskawkami mmmmmm :D

    wszyskto to tylko kwestia dobrej organizacji, uwierz ! :)
    ja i pracuję i rano w wolny dzien idę na siłownię, pozniej zakupy, sprzątanie, gotowanie obiadu i jeszcze na bloga mam czas :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, piękne są. Oby było tak jak mówisz, czas się zorganizować! Dziękuję!

      Usuń
  11. Super :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inapiracje, masz dobry gust :) Ja mogę cieszyć się jeszcze wolnym wrzesniem, jedyny urok studiów - długie wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne inspiracje <3! uwielbiam takie posty, sama mam ich za mało na moim blogu, muszę nadrobić :)
    Nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja studiuję, więc mam jeszcze wrzesień wolny :) Ale i tak czas spędzam w pracy :/ Btw, piękne inspiracje, np bluza z adidasa albo superstary! Meeega

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe inspiracje. Szczególnie podoba mi się to przedostatnie zdjęcie zdjęcie.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi sie podobaja takie koszule ciemnozielone, poluje ostatnio na taka!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie wakacje mijają bardzo fajne :)
    Śliczne inspiracje i cytaty!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne zdjęcia, uwielbiam takie posty !

    zapraszam c:
    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tego typu inspiracje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń