4 sierpnia 2016

50 przypadkowych faktów o mnie

Cześć kochani!
Jak Wam mija kolejny tydzień wakacji? Już prawie trzy tygodnie, nie wierzę. Ale nie o tym dzisiaj. Tak się zastanawiałam i ja chyba nigdy jeszcze nie robiłam notek z serii "fakty o mnie?", a jak tak myślę, to chyba fajnie dowiedzieć się coś o kimś, kogo się czyta. Więc dzisiaj postaram się to złożyć w jedną całość i mam nadzieję, że wymyśle te 50 faktów haha. Jeszcze jedna mała prośba! Od tej notki zbieram pytania do szkolnego Q&A, przez co rozumiecie, że pytania dotyczące typowo szkoły, bo w mojej serii Back to school, bardzo chciałabym to zawrzeć! A teraz przechodzimy do notki!

1. Urodziłam 8 marca 1999 (fajna data, bo w dzień kobiet)

2. Tak odwołując się do tego urodzenia, to do samego porodu moi rodzice i lekarze byli pewni, że będę chłopakiem, ale whatever.
3. Mam około 170 cm. wzrostu.
4. Moja blogowa nazwa powstała z tego, że jeszcze w podstawówce mówili na mnie 'Dusia', potem na asku i tumblr miałam konto jako dusiak12 i taadam! :D
5. Bloga prowadzę od maja 2014 r., jednak notki są od sierpnia, bo wszystko wcześniejsze usunęłam.
6. Chyba nigdy nie nauczę organizacji i planowania, zawsze jak kupuję kalendarz prowadzę go max 3 miesiące i po moim planowaniu...
7. Jestem leniem, ale, gdy na zrobieniu czegoś bardzo mi zależy, to potrafię!
8. Uczę się w technikum na profilu architektura krajobrazu.
9. Nie lubię lata, więc wynika z tego, że jesień i zima to moje ulubione pory roku.
10. Jestem uzależniona od telefonu.

11. Moimi ulubionymi kolorami są czarny, szary i biały. Co nie oznacza, że np nie ubieram ubrań innego koloru haha.
12. Co do muzyki to słucham wszystkiego, co mi się spodoba po prostu.
13. Nie oglądam wielu seriali, był czas, że w ogóle nie oglądałam, ale teraz kocham Pamiętniki Wampirów.
14. Jestem bardzo niecierpliwą osobą.
15. Mam najlepszych przyjaciół, na których mogę liczyć w każdej chwili.
16. Nie potrafię utrzymać porządku w pokoju dłużej niż jeden dzień.
17. Jestem uczulona na kiwi, przez co go nienawidzę. Na myśl, że w czymś jest kiwi robią mi się ciary na ciele...
18. Bardzo chciałabym zamieszkać kiedyś w Krakowie, najpiękniejsze miasto.
19. Mam dobrą orientację w terenie.
20. Nie piję dużo, ale czas to zmienić.
21. Mimo, że chodzę późno spać przeważnie zawsze wstaję pierwsza.
22. Mam dwójkę rodzeństwa.
23. Nigdy na dłuższą metę nie lubiłam wszelkich gier komputerowych.
24. Od jakiegoś czasu pokochałam czytanie książek.
25. Dostaję szału, gdy nie mam pomysłu na notki, najgorzej...
26. Lubię swoje oczy.
27. Jestem wzrokowcem, przez co np. bardzo szybko zapamiętuję czyjąś rejestrację samochodu.
28. Jeszcze nigdy nie żałowałam, że wybrałam taką szkołę, a nie inną i mam nadzieję, że to się nie zmieni.
29. Kocham polskie morze, a tak dawno nad nim nie byłam...
30. Ogólnie bardzo lubię podróżować.
31. Jestem praworęczna.
32. Nienawidzę fałszywych ludzi.
33. Lubię kupować świeczki, ale ich nie palę...
34. Minimum co 30 minut muszę sprawdzać, co dzieje się na blogu.
35. Założenie bloga, to chyba jedna z lepszych decyzji w moim życiu.
36. Bardzo lubię spacery, najlepiej wieczorem.
37. Lubię robić zdjęcia, bo to przecież piękne wspomnienia.
38. Nie lubię oglądać kabaretów.
39. Mogę nauczyć się dosłownie z wszystkiego, nawet z matematyki, ale nie z historii. Historia to zło.
40. Lubię korzystać z życia, bo przecież mamy tylko jedno.

41. Raz w życiu farbowałam włosy i były one czarne.
42. Jestem uzależniona od Tumblr'a i Snapchata, jednak bardzo podoba mi się nowa aktualizacja Instagrama.
43. Bardzo lubię kupować przybory szkolne przed rozpoczęciem roku szkolnego.
44. Lubię malować paznokcie na ciemne kolory.
45. Kocham malutkie roślinki.
46. Nawet, gdy jest ciepło, śpię pod kołdrą.
47. Bardzo podobają mi się tatuaże i na pewno kiedyś sobie zrobię!
48. Zawsze chciałam mieć starszego brata.
49. Uwielbiam chłodne poranki.
50. Ostatnim czasem bardzo polubiłam kawę, nie wiem czy to dobrze.

Dobra! Jednak dałam radę, trochę ruszyłam głową i mam cały komplet. Ciekawa jestem jak podoba Wam się taka notka i oczywiście napiszcie coś o sobie w komentarzach.
Pamiętajcie o pytaniach do szkolnego Q&A!
Do następnego! :*

sukienka- nn
sweter- Cropp
buty- Vans
okulary- nn
chocker- Cropp

48 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Zapraszam! https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupuję świeczki ale ich nie odpalam, dla mnie to fajna dekoracja i tyle, jakoś później o nich zapominam ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag, też nie cierpię fałszywych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytania :
    Do której klasy idziesz po wakacjach?
    Wolisz plecak czy torbę?
    Twój ulubiony przedmiot?
    W szkole spędzasz czas raczej z wszystkimi czy ze swoją paczką?
    Gdy idziesz do szkoły jesz rano śniadania?
    Drugie śniadanie wolisz sobie zrobić czy kupić?
    Co lubisz brać na drugie śniadanie do szkoły, jeśli bierzesz?
    Do szkoły chodzisz na piechotę czy ktoś cię podwozi/jeździsz busem?
    Mocno malujesz się do szkoły czy stawiasz na coś delikatnego?
    Ulubione fryzury do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu wpisy - można się trochę dowiedzieć o osobie :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;* również śpię pod kołdrą nawet wtedy kiedy jest ciepło ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie lubię lata i tak jak Ty uwielbiam jesień i zimę!
    Zdjęcia świetne :)


    https://www.facebook.com/Beautyfit-505908466279127/ zapraszam na fb :)
    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam również na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe fakty. :) Piękna stylizacja.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zawsze chciałam mieć starszego brata! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele z tych faktów pasują do mnie :D np. to, że wolę jesień i zimę :D nie wiem czemu zawsze wszystkich to dziwi :D

    aanna-aanna.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    mamy dużo wspólnego :) Fajnie się czytało, pisałaś tak szczerze.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. też śpię pod kołdrą nawet gdy jest ciepło, ba nawet w upały :D
    śliczne zdjęcia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post <3
    Też kocham szary czrny i biły .

    OdpowiedzUsuń
  15. Również w przyszłości chciałabym zamieszkać w Krakowie. Uważam, że historia jest najgorszym przedmiotem świata (i cieszę się, że od tego roku będę miała tylko his) oraz również podoba mi się nowa aktualizacja insta, a nawet podoba mi się bardziej niż snap. Świetne fakty!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mogłam się nauczyć wszystkiego oprócz matematyki..:D To dopiero ZŁO:d

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne fakty :) w fajny dzień masz urodzinki :D
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moi rodzice tak samo myśleli do ostatniej chwili, że będzie Dominik, a tu niespodzianka i jednak Dominika :D
    Super post. Pozdrwiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie niespodzianki najlepsze haha. Dziękuję!

      Usuń
  19. Jak mogłaś usunąć wcześniejsze posty... Czasem to kopalnia wiedzy. :P I ogólnie fajny pomysł na post z faktami, podoba mi się twój naszyjnik.

    Pozdrawiam! murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to raczej nie haha. Dziękuję!

      Usuń
  20. Ciekawe odpowiedzi :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post. :)
    Haha, też nie lubię lata, jestem leniem, muszę co chwila wchodzić na bloga, lubię podróżować, dawno nie byłam nad morzem, a bardzooo chciałabym pojechać i mam takie same ulubione kolory.

    OdpowiedzUsuń