12 sierpnia 2016

Duużo kolorowanek! ♥

Cześć kochani!
Jakoś dziś mnie wzięło na zrobienie jakiejś notki, chociaż dziś planowo ona nie musiała się pojawić, ale jednak haha. Nawet nie wiecie jakie szczęście mieć znowu sprawny aparat, w końcu normalna jakość zdjęć... Już jakiś czas temu dostałam trochę kolorowanek, które teraz w wielu rodzajach, stopniach trudności, wielkości w ogromnych liczbach możemy znaleźć w każdej księgarni. Ja moje dostałam do zrecenzowania od Wydawnictwa Kaktus, które w swojej ofercie ma wiele tego typu świetnych książek. Już kiedyś pokazywałam Wam kolorowankę od tego wydawnictwa, jak czytacie mnie dłużej to wiecie jaką, a jak nie to znaleźć możecie ją pod etykietą BOOKS.
Pierwsza z trzech kolorowanek to "Modowy szkicownik". Jest to bardziej kreatywna, spośród wszystkich kolorowanek książka, bo nie tylko w niej można kolorować, jednak zawiera też ciekawe strony, na których możemy wymyślić własny strój czy też wzór. Jest naprawdę gruba, zawiera wiele rysunków i myślę, że będzie idealna dla osób lubiących takie modowe tematy.

 Dwie kolejne kolorowanki to "Milion kotów" i "Milion psów". Bardzo zbliżone do siebie wydania, oczywiście różnią się zawartością, co zauważyć można po tytułach. Jedna dla miłośników kotów, druga dla miłośników psów. Obie są naprawdę świetne! Nie zawierają jedynie rysunków do kolorowania jedynie psów czy kotów, lecz znaleźć możemy tam również ciekawe wzory, które myślę, że przypadną do gustu wielu osobom.
 Podsumowując, obie książki są super kreatywne. Można w ciekawy sposób zapobiegać chociażby wakacyjnej nudzie. To już od Was zależy, którą tematykę wolicie bardziej, moda czy zwierzęta. Tak jak już wspomniałam takie kolorowanki możecie znaleźć w wielu księgarniach. A z tego wydawnictwa kolorowanek możecie szukać w Empiku czy w księgarni Matras. Także ja już kończę i do następnego!
...
W komentarzach zadawajcie pytania, które chcielibyście zobaczyć w szkolnym Q&A! 


52 komentarze:

  1. Ta kolorowania modowy szkicownik jest super, mam kilka takich kokorowanek tego typu i są świetne :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://oliviamaj.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jakie świetne kolorowanki :D. Chyba w końcu sobie którąś kupię :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorowanki są naprawdę mega! Uwielbiam to wydawnictwo :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce tą z kotkami!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam duzo tych kolorowanek i uwielbiam je wypełniać!;)

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kolorowanki. Świetnie relaksują. Modowy szkicownik oraz milion psów - to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mam taką jedną kolorowankę i bardzo ją lubię ! Często w szkole na luźniejszych lekcjach kolorowałam, ale teraz w wakacje już rzadko.. Świetny post :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega śmieszne.. Chciałoby się wrócić do lat przedszkola! :D
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się marzy kolorowanka z "Harry'ego Pottera" :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowanki najlepsze!! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chętnie posiedziałabym sobie chociaż nad jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cały czas chcę je sobie zakupić ale nie mam czasu nawet na zakup :) ostatnio nawet stwierdziłam, że szkoda byłoby mi czasu na nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak czasem to dobry sposób na nudę :)

      Usuń
  13. Świetny sposób na nudę! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥ Właśnie mam zamiar zaopatrzyć się w takie kolorowannki :D

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj, bo jak widzisz są super. Dziękuję!

      Usuń
  15. Można dzięki nim odciąć się od świata *,* ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio kupiłam sobie jeden mały blok podobnych kolorowanek na odstresowanie się ;) świetna sprawa! :)

    pozdrowienia

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych kolorowanek. Myślę,że świetnie można przy tym spędzić wolny czas :)
    black-berry-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowanka prezentuje się świetnie.Tak jak napisałaś idealna wręcz na nudne wakacyjne dni :)
    Q&A Gdzie planujesz iść na studia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te szkicowniki, w taką pogodę jak mamy ostatnio co płata nam figle to idealna odskocznia :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te kolorowanki <3 Są idealne na nude :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorowanki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym dopadła te z psiakami. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kolorowanki są świetne!

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te kolorowanki

    Zapraszan :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie do gustu przypadł mi "Modowy szkicownik", choć pozostałe kolorowanki również mi się podobają.
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy z kredkami, Denim!

    OdpowiedzUsuń
  26. Posiadam kolorowankę w stylu "Modowego szkicownika" ale innego wydawcy :) bardzo fajny relaks :)


    www.papierowybluszcz.blog.pl

    OdpowiedzUsuń