2016/08/11

Mix #19

Cześć kochani!
Już prawie miesiąc nie było tu żadnego mixa, a nie ukrywam, lubię je robić. Dziś miała się pojawić inna notka, ale ona poczeka, a trochę zdjęć będzie dzisiaj! W sumie to nie wierzę, że już 11 sierpień i w sumie zostały ostatnie dwa tygodnie wakacji, w których zapowiada się trochę pracy oczywiście ze względu na bloga, ale też trzeba ogarnąć ostatnie rzeczy do szkoły i jeszcze wykorzystać te ostatnie dni, żeby nie przesiedzieć w domu. W sumie to już nie mogę doczekać się, aż zacznę robić tutaj serię back to school, bo mam nadzieję, że się Wam spodoba! A co do dzisiejszego mixa to zdjęć nie ma nie wiadomo ile jak na tak długi czas, ale były dni, w których totalnie nic się nie działo, a były takie, w których brakowało czas na nudę haha. Ale ok, przechodzę do tego co najistotniejsze!

Macie jakieś plany na ostatnie tygodnie wakacji? 
...
Zadawajcie pytania do szkolnego Q&A!

38 komentarzy:

  1. Oj wakacje szybko mi mijają, aż sama jestem zdziwiona, że jeszcze dwa tygodnie.
    Ja również czekam na serie Back to school na Yt oraz na blogach, więc rób szybko kochana!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czas nie stoi w miejscu. Będzie i mam nadzieję, że się spodoba!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia kotów mnie jakoś tak zawsze rozczulają :)
    Ja w planach mam wyjazd nad morze i patrzenie na okupowane przez turystów polskie plaże.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mix, muszę przyznać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia !
    ..masz piękne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy mix, bardzo lubię takie zdjęcia! Śliczna jesteś, widać, że aparat Cię kocha :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż ja to nie potrafię zrobić kreski , a marze by się nauczyć. Świetny mix , pozdrawiam kochana


    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie fajerwerek to bajka <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny mix :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje mixy! Ja na te ostatnie dwa tygodnie mam jeszcze duzo planów i mam nadzieje, ze wykorzystam je w 100%!

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix. :) Moja koleżanka ma tę samą szminkę.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia takie wakacyjne ;P
    Lubie takie posty ^_^
    Niestety wakacje szybko uciekają :(
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń