4 września 2016

♥47 Niedzielne inspiracje!

Cześć wszystkim!
No i mamy już koniec następnego tygodnia. Jak dla mnie to czas leci co raz szybciej, no i niestety już jutro poniedziałek, który nie będzie dniem lenia. Szczerze to nawet nie chce mi się iść do szkoły, zawsze jakoś miałam motywację na początku, a teraz jej brak. Ale trzeba dać radę i przestawić się na tryb nauki. W tym tygodniu brak planów, oczywiście ze względu na szkołę. Dziś jeszcze póki niedziela jest zupełnie wolna od spraw szkolnych, poświęcę ją na oglądanie TVD i może znajdzie się też czas na skończenie książki haha. Dobra już bez przedłużania.

"I chyba najpiękniejszym momentem w naszym życiu jest zdanie sobie sprawy, że możemy dużo więcej, niż przypuszczamy"


"Nie zrobię kroku w tył,
nie spojrzę nigdy wstecz"


"Ile razy obracamy się na pięcie, udając, że jesteśmy źli, z nadzieją, że złapią nas za rękę?"

A Wy macie troszeczkę motywacji do nadchodzącego szkolnego życia? Może ktoś mnie odrobinę zmotywuje haha. Życzę udanej niedzieli i oczywiście dużo uśmiechu na cały tydzień. Buziaki i do następnego! :*

34 komentarze:

  1. Super inspiracje i fantastyczne cytaty!
    Na moim blogu właśnie dodałam post o motywacji!

    Zapraszam na nowy post!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/motywacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, zakochała się w bluzce z obrazem Michała Anioła! Nie wiem skąd taką wezmę, ale koniecznie muszę ją mieć w mojej garderobie.

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje, jeśli chodzi o szkołę to gdyby nie trzeba było wstawać tak wcześnie wszyscy byśmy mieli więcej motywacji do nauki :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te inspiracje ;) zawsze przegladam w wolnej chwili ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje , uwielbiam posty tego typu :) pozdrawiam
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ta czarna sukienka jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam posty z inspiracjami, a Ty idealnie trafiłaś w moje gusta! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy cytat jest niesamowity. Pozostawienie za sobą ograniczeń, znalezienie nowych dróg rozwoju - to dopiero jest budujące i uwalniające nas samych!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful pictures! Wonderful post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje i cytaty też mega ;)

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing inspiration :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega!
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś narazie jeszcze mam tę motywację do nauki, ale nie wiem na jak długo haha. :D Super cytaty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie bardzo podobają się te inspiracje ;) A co do motywacji, to może podziała czekolada? ;D


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń