2016/09/11

♥48 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
No i nadeszła kolejna niedziela, w sumie nie wiem jak ten czas szybko leci, ale nie narzekam. Niestety jest to pierwsza, w której już trzeba będzie popatrzeć w książki, ale nie narzekam, bo trzeba to wszystko ogarniać na bieżąco, a nie już na samym początku robić zaległości. W tamtym tygodniu pisałam, że straciłam motywację, ale teraz po minionym tygodniu stwierdzam, że nie jest tak źle. No niestety do ośmiu lekcji codziennie będzie trzeba się przyzwyczaić, a szkoła i tak mnie nie ominie. Jeszcze co do takich spraw, o których chcę napisać to to, że bardzo się cieszę, że tak pozytywnie odebraliście moją wczorajszą notkę. Nie sądziłam, że będzie aż tak pozytywny odzew i aż tyle wyświetleń. Zdjęcia robiłam na szybko chyba w tamtą sobotę i miały być takie zapasowe, ale po namyśle wczoraj się przydały. Jeśli będziecie chcieli to od czasu do czasu mogę poruszać takie blogowe tematy, których na pewno mi nie zabraknie. 
Na dziś w sumie żadnych planów nie mam, tak jak wspomniałam trochę nauki, a reszta dnia z książką i serialem. Tak w ogóle to chyba zaczynam przekonywać się do oglądania filmów, bo jakoś nigdy sama nie lubiłam, więc zawsze wybierałam seriale, ale podczas tego weekendu oglądnęłam dwa i może dziś też coś ogarnę haha. Jeśli macie coś fajnego do obejrzenia, to piszcie w komentarzach!


"Jeśli człowiek za dużo milczy, później nie ma odwagi się odezwać."

"A mimo wszystko coś cię ciągnie w dół."

"Czas jest życia złodziejem."

Miłego dnia! Buziaki!

30 komentarzy:

  1. A ja znowu nigdy nie byłam za bardzo przekonana do oglądania seriali hah :D Z filmów mogę polecić Ci "Zanim się pojawiłeś" ♥
    I śliczne inspiracje!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj go oglądałam i jestem zachwycona. Dziękuję!

      Usuń
  2. Polecam film 'Życie jest piękne':)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią obejrzę, może akurat się spodoba :)

      Usuń
  3. Ale śliczne te paznokcie z pierwszego kolażu ♥
    Świetne inspiracje :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, potrafisz zmotywować człowieka do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne inspiracje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natomiast bardziej lubię oglądać filmy od seriali. Bardzo fajne inspiracje :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne - jak zawsze

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Czas jest życia złodziejem" - zależność prawdziwie okrutna. Nasze życie składa się z czasu, a jednocześnie czas mija i ubywa nam żywota.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  9. Poleciłabym ci jakiś film, ale sama skupiam się właśnie na serialach :')
    + super inspiracje <3

    zapraszam do mnie, nowej w blogsferze: faashan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne inspiracje ! :) film " juz za Toba tesknie "jest genialny , polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to może obejrzę bliżej weekendu. Dziękuję!

      Usuń
  11. Prześliczne inspiracje. :3 "Jeśli człowiek za dużo milczy, później nie ma odwagi się odezwać." - prawda, dobry cytat. ;)

    zapraszam do siebie na najnowszy post ;)
    http://lacylure.blogspot.com/2016/09/denim-oversized-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne inspiracje. :) Jest co oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje! Ja nigdy nie mogłam przekonać się do oglądania filmów, po prostu bardzo szybko mnie to nudziło, ale w te wakacje oglądałam serial :)
    Obserwuję :) Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się jakoś odmieniło haha. Dziękuję!

      Usuń
  14. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNE!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń