18 września 2016

♥49 Niedzielne inspiracje!

Cześć wszystkim!
Co tam u Was? Bo mnie chyba powoli ogarnia szkolna rutyna. W tygodniu nie mam czasu prawie na nic, ale to pewnie jak większość, ale co dziwne przez ten weekend zauważyłam, że czas ucieka mi jak przez palce, a rzeczy, które mam zaplanowane do zrobienia, pozostają nienaruszone. Nie mam pojęcia przez co to wynika, ale chyba będę musiała jeszcze bardziej pogłębić się w moje planowanie. Co do szkoły, to jeszcze niczego nie odpuszczam, bo nie można poddawać się na starcie, w tym roku nie mogę dopuścić do takiego stopnia pogubienia się we wszystkim, że nie będę robiła absolutnie nic, mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi. Nadchodzący tydzień jak narazie nie zapowiada się jakoś strasznie i jestem pozytywnie nastawiona. Byłabym jeszcze szczęśliwsza, gdybym podczas tygodnia znalazła czas na wszystko po trochu, na naukę, bo to najważniejsze, na bloga, książkę i oglądanie serialu... Zdaję sobie sprawę, że z tygodnia na tydzień będzie ciężej z prowadzeniem bloga, ale daję z siebie wszystko, aby Wam się podobało. Nie mogę uwierzyć, że już tak blisko mojej wymarzonej liczby 100 tysięcy wyświetleń, a to wszystko dzięki Wam! Nawet nie wiecie jak jestem wdzięczna każdemu z osobna, że to co robię ma jakikolwiek sens i komuś się podoba, bo to jest to, co kocham.

Jakoś już przez pogodę ogarnął mnie jesienny nastrój, a więc i inspiracje powoli będą zmieniać się na jesienne. Uwielbiam tą porę, a takie zdjęcia niesamowicie inspirują. Nie wiem dlaczego, ale przy przygotowywaniu tej notki miałam problem, aby wybrać coś ciekawego, no i żeby były tego tyle jak zawsze, bo przy mojej nieudolnej organizacji nie mam czasu nawet na Tumblr'a, który stał się moim uzależnieniem, ale jednak...


"Za pieniądze można kupić wiele rzeczy- dobrych i złych. Ale wszystkie pieniądze świata nie wystarczyłyby, aby kupić przyjaciela lub zrekompensować jego utratę."

"Tak bardzo boję się stracić coś, co kocham, że nie chcę kochać niczego."

"Warto było Cię spotkać, aby się dowiedzieć, że istnieją takie oczy jak Twoje."
Jak Wam się podobają dzisiejsze inspiracje? Może czas coś zmienić?
Napiszcie jak tam u Was, ze szkołą i życiem poza nią.
Buziaki, do następnego :*

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęcia, zawsze przeglądam je na instagramie :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja jak zawsze :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudownie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze cytaty są urzekające. Strach przed utratą kogoś/czegoś jest okropny, a prawie każdy z nas to przeżywa każdego dnia, kiedy nasze myśli zagalopują i wyobrażamy sobie niestworzone rzeczy na temat losów naszych relacji.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ciekawego bloga i bardzo fajne pomysły!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wpisy z inspiracjami. Podoba mi się kosmetyczka z ostatniego zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje :). Też chyba powoli zaczyna mnie ogarniać szkolna rutyna, jednak staram się jak tylko mogę te dni urozmaicać :D. Co do jesieni to bardzo lubię tą porę roku, jednak jedyne co mi przeszkadza to deszcz :(.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz to zło, zwłaszcza jak wychodzisz z domu... Dziękuję!

      Usuń
  9. Po prostu pięknie!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie "zdjęciowe" podsumowania pomysłów :) zwłaszcza jak są mniej więcej takiej wielkości jak u ciebie i mogę więcej rzeczy objąć wzrokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne inspiracje kochana :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne inspiracje :) Świetny gust

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda jesien bardzo inspiruje :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, uwielbiam takie inspiracje! ♥

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny cytat "Tak bardzo boję się stracić coś, co kocham, że nie chcę kochać niczego."
    Utożsamiam się z nim w 100%. Mega inspiracje :)
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń