2016/09/25

♥50 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w już ostatnią niedzielę września. Nie mam pojęcia jak to szybko przeleciało, ale bardzo, bardzo się z tego cieszę. Jak widzicie po tytule to już pięćdziesiąte niedzielne inspiracje, a więc przyszedł czas na małe zmiany. Pomału robi się to dla mnie monotematyczne, dodawanie takich samych notek co tydzień, ale od razu mówię, że z nich nie rezygnuje, tylko będą pojawiać się one co drugi tydzień, na przemian z notkami, które zawsze Wam się podobają, a ja będę bardziej systematyczna w robieniu ich, więc czemu nie. Mam nadzieję, że spodobają Wam się takie maleńkie zmiany i nadal będziecie chętnie je czytać i oglądać. 
Nie będę wiele się rozpisywać, bo dziś czeka na mnie jeszcze angielski (życzcie powodzenia na jutrzejszej kartkówce...). Cieszę się nawet na ten tydzień, bo będzie w nim urozmaicenie od szkoły w postaci wycieczki do ogrodu botanicznego. Fajna forma spędzenia całego dnia, a przyjemne i pożyteczne w jednym, bo jako przyszli architekci krajobrazu wiele się zapewne nauczymy. Chciałabym zrobić notkę z tego dnia, ale napiszcie czy coś takiego chcielibyście. W komentarzach wszelkie propozycje jakby coś :)

"Najlepsze rzeczy przychodzą przypadkiem."


"To jest rzeczywistość, masz nic albo masz wszystko."

"Love yourself."

34 komentarze:

  1. Życzę ci powodzenia na kartkówce z angielskiego😀a notka z wycieczki to dobry pomysł ❤
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne paznokcie na zdjęciu <3

    Zapraszam http://laminacocina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe inspiracje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety czas szybko upływa, ja nie wierzę, ze to prawie koniec września. Jeszcze trochę i gwiazdka.. :) Świetne inspiracje, lubię takie luźne posty czytać ;) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to powodzenia Kochana :* na pewno pójdzie ci świetnie! :)
    jestem jak najbardziej za wpisem z tego dnia :)
    a co do częstotliwości wpisów z inspiracjami... pamiętaj, że to twój blogi jeśli ciebie coś znudziło to nie masz obowiązku tego pisać. jeśli chcesz zmian, to je wprowadzaj, w końcu to twoje miejsce :)
    buziakii :***

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Moje top polaczenie kolorow - blady roz i szarosci! <3 love!
    :*
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy cytat przypomina mi o wielu sytuacjach z mojego życia. Początek wydaje się być błahy, nic nieznaczący, a na koniec stwarza coś wspaniałego.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na kartkówce!
    Bardzo lubię takie inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne inspiracje, ja jestem jak najbardziej za za taką relacją z ogrodu botanicznego ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne inspiracje :). Co do wpisu z ogrodu botanicznego to z chęcią przeczytam :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne inspiracje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze systematycznosci ja nigdy nie mam czasu, haha! Mimo wszystko dobrze ze nie rezygnujesz calkowicie z serri szczegolnie ze ja uwielbiam ogladac inspiracje! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje, nie wiem jak inni ale ja tam lubię takie posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, lubię tego typu posty - pobudzają kreatywność :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjjj, cudownie!

    Karolina
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. trzymam kciuki by powstawały coraz to fajniejsze notki :) by zawsze było sporo tematów do ich pisania

    OdpowiedzUsuń