13 września 2016

Aplikacje na telefonie | UPDATE

Cześć kochani!
Ja wpadam tu szybko, bo nie mam za wiele czasu i pokrótce wszystko Wam jakoś opiszę. A co dzisiaj? Jakiś rok temu robiłam notkę z aplikacjami na telefonie i właśnie dzisiaj chciałabym zrobić aktualizację tej notki, bo temat aplikacji i telefonów zawsze na topie haha. W ciągu tego czasu zmieniły się trochę używane przeze mnie aplikację, znalazłam swoich ulubieńców, ale też trochę nowości. Zmienił się również telefon, z którego jestem super zadowolona w porównaniu do tego z przed roku.

Ogólnie to większość aplikacji mam posegregowane w osobnych folderach. Jak widzicie: social media, zdjęcia, muzyka i inne, czyli miszmasz wszystkiego haha.

W folderze social media znajdują się takie aplikacje jak:
-Facebook,
-Snapchat,
-Instagram,
-Tumblr,
-Messenger,
-Menadżer stron na facebook'u
Myślę, że każdemu wszystko znane haha.

W folderze photo jedynie:
-VSCO,
-Lidow,
-No crop
Nie wiele, ale te są według mnie najlepsze, a i tak praktycznie nie używam teraz żadnej z nich, bo przerabiam zdjęcia jedynie na Instagramie.

W folderze Music znajduje się takie coś:
-OpenFM,
-Spotify,
-Player, wiem, że z muzyką nie powiązane, ale whatever,
-Muzyka Play,
-YouTube
Jeśli chodzi o mnie to ostatnim czasem przekonałam się do Spotify, gorąco polecam!

No a w ostatnim folderze najwięcej pierdół haha;
-Qpony, fajna apka z wieloma zniżkami,
-Blix, gazetki i promocje z różnych sklepów,
-Bitmoji, kto ma snapa to czai,
-Latarka, 
-Any.do, szczerzę wolę jednak papierowe wersje list to do,
-Subway Surf, na wypadek nudy haha,
-Zszywka, inspiracji nigdy dość,
-Vinted

No i ogólnie standardowe pierdoły na telefonie, które raczej ma każdy haha.
Także to byłoby na tyle. Cudów nie ma, tak jak mówiłam. Może Wy polecicie jakieś ciekawe aplikacje? Do następnego! :*

40 komentarzy:

  1. Wchodząc w link spodziewałam się czegoś lepszego. Po opisie byłam przekonana, że przedstawisz kilka ciekawych aplikacji. Nie zainteresował mnie post, który był ich zwykłą wymienianką. A, i co chwilę dodajesz na końcu zdanie ,,haha". Rozumiem, że coś cię śmieszy, ale powtarzasz się i nie robisz przed tym ,,haha" przecinka. W tak krótkim poście aż 8 razy napisałaś ten wyraz, co strasznie boli w oczy.Na przyszłość radzę trafniej dobierać opis na grupie, bo myślę, że większość osób po przeczytaniu go, myśli o czymś z goła innym. Wątpię, że ktoś zaciekawi się aplikacją mając jej tytuł i jedno zdanie, do tego niezbyt zachęcające. Pozdrawiam i liczę na lepsze posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis, opisem, ale chodziło o "kilka" aplikacji, które mam na telefonie, ale również pod opisem był tytuł posta, który raczej powinnaś zauważyć skoro jesteś taka spostrzegawcza. Co do w wymieniania to właśnie na tym ten post polega, na pokazaniu aplikacji, które mam na telefonie, większość jest bardzo popularna, więc nie widzę sensu opisywania ich, a te, których ktoś nie zna, a się zainteresuje to się o nich więcej dowie choćby na sklepie Play. A moje 'haha' mogę pisać choćby co 2 słowo, bo to mój blog i to ja go piszę, to jest bardzo luźny post więc raczej nie będę wylewać nad nim łez. Nikogo to nie "razi", tylko takie osoby jak Ty, które boli moje udzielanie w Internecie, bo czytelnicy, gdy wyrażają swoje zdanie nie ukrywają się pod anonimem. Pozdrawiam haha

      Usuń
  2. Bardzo lubię Spotify - idealna aplikcja ponieważ można tworzyć własne foldery z muzyką i przesyłać znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko ściągam jakieś aplikacje na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Fajnie, że korzystasz z naszej apki :) Życzymy samych udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na telefonie używam przede wszystkim aplikacji social media i do nauki języków. No i czasem zdarza mi się ściągnąć jakieś gry na wypadek nudy :D

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam że masz to wszystko tak posegregowane :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Części aplikacji nie znałam, jednak na razie wystarczają mi te, które mam i zresztą za niedługo zmieniam telefon także myślę, że nie ma sensu ściągać nowych :D. Jaki masz model telefonu, bo zastanawiam się nad Samsungiem tylko nie wiem, który wybrać :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość apek nie znałam ,dzięki za tak pomocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Subway Surfer też jakiś czas temu namiętnie grałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na telefonie tylko w wypadku braku internetu na nudę :D

      Usuń
  10. Jeśli chodzi o Spotify też na początku nie mogłam się przekonać, teraz uwielbiam słuchać na nim muzyki! Większość aplikacji znam i ja również z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używania Spotify się jeszcze uczę, ale już jest super :3

      Usuń
  11. Znam praktycznie wszystkie z tych aplikacji. Na swoim telefonie mam w sumie poza tymi podstawowymi sporo gier, które umilają mi podróż w autobusie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam z większości aplikacji,jednak ja zamiast zszywki wolę we heart it. Można tam znaleźć wiele więcej inspiracji :)
    Pozdrawiam!
    black-berry-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też chyba się na nią przerzucę :)

      Usuń
  13. Też korzystam z większości tych aplikacji :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość z tych aplikacji również mam na swoim telefonie, jedną z moich ulubionych jest właśnie Blix ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blix jeden z najlepszych tego typu apek :)

      Usuń
  15. super aplikacje, większość z nich sama mam :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przeważnie uzywam aplikacji social media
    Ewentualnie cos do obróbki zdjęci ;) post ogolnie super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super aplikacje! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam, wszystkim znane aplikacje :D

      Usuń
  19. Też mam większość tych aplikacji :D Ja polecam Ci wattpada, ale to jeśli lubisz czytać:)

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś go miałam, lecz jednak wolę papierową wersję książek :D

      Usuń