2016/09/06

Back to school '16- jak przetrwać rok szkolny?!

Cześć kochani!
Dziś przychodzę już z ostatnią notką z serii back to school, bo stwierdzić można, że rok szkolny zaczął się na dobre, bynajmniej jak dla mnie. Teraz normą będzie spędzanie ośmiu godzin w szkole, ale właśnie po to ta notka dzisiaj, aby tak do końca się nie załamywać i znaleźć jakieś pozytywy, oraz sposoby na przetrwanie roku szkolnego. Dziś chcę zdradzić Wam te moje, które będę wprowadzać w życie od tego roku szkolnego. Mam nadzieję, że dzięki temu trochę się zmobilizujecie! :D

PLANUJ
Zaczynam od punktu, którego nie do końca się jeszcze nauczyłam, ale po to ta notka, aby mi o tym przypominać. Chyba nie ma nic gorszego, niż przypomnienie sobie wieczorem, dzień przed danym sprawdzianem, że jest on właśnie jutro, a co gorsza dzisiaj. Aby temu zapobiec potrzebny jest jedynie kalendarz, czy tradycyjny, czy też taki elektroniczny w telefonie czy komputerze. Ja stawiam na taki tradycyjny, gdyż lubię wszystko zapisywać, a potem skreślać, co jeszcze bardziej motywuje. Jak widzicie nic ciężkiego, a ie zaoszczędzimy stresu i złych ocen. 

MYŚL POZYTYWNIE
Myślę, że to chyba najważniejsze podczas roku szkolnego. Narzekaniem nie poprawimy sprawy, ani też nie sprawimy, że szkoła minie szybciej. Kiedy będziemy myśleć "jest dobrze", "dam radę", wszystko będzie prostsze. Bo wmawianiem sobie, jak jest źle, tylko nie potrzebnie się nakręcamy i tak jak w przypadku punktu pierwszego dokładamy sobie dodatkowy stres. Przecież lepiej myśleć, że szkoła trwa TYLKO 10 miesięcy, a nie AŻ.

SZKOŁA CIĘ NIE OMINIE
Więc nie widzę sensu odkładania nauki na później, nie przychodzenie na sprawdziany i kartkówki, nie zdawania za pierwszym razem. Nauczymy się, zaliczmy na dobrą ocenę i mamy spokój. Nie dokładamy sobie dodatkowej roboty na potem.

WSTAWAJ ZA PIERWSZYM RAZEM
Oj, coś niestety ciężkiego. Ale czym szybciej wstaniemy rano, tym jesteśmy w lepszym humorze. Dodatkowe 5 minut w łóżku działa na nas bardziej usypiająco, po czym czujemy się bardziej zmęczeni. Jeśli chcecie zacząć dobrze swój dzień po prostu podnoście się z łóżka wraz z budzikiem.

NIE MARNUJ CZASU
No właśnie, bo czasu niestety mamy bardzo mało podczas szkolnej rutyny. Po powrocie ze szkoły sprawy internetowe sprawdź raz, a nie po raz kolejny i kolejny. Tym zyskasz więcej czasu na naukę i tym szybciej ją skończysz, dzięki czemu będziesz miał więcej czasu na przyjemności.

ŚPIJ NAJDŁUŻEJ JAK TO MOŻLIWE
Bardzo, bardzo trudne do wykonania podczas, gdy następnego dnia sprawdzian i 3 kartkówki. Ale ten punkt łączy się z poprzednim, czym więcej czasu zagospodarujemy, tym więcej mamy go i tym lepiej będzie się wstawało rano. I w tym cały sekret! haha
A Wy macie jakieś sposoby na przetrwanie tego wszystkiego? Oczywiście czekam na odpowiedź w komentarzach. Miłego dnia i do następnego!

32 komentarze:

  1. Super look :) Nike masz na tyle wygodne ze nosisz je bez skarpetek? :) Chyba ze to u Ciebie powszechnosc i na codzien chodzisz bez skarpetek :) Pytam z praktycznego punktu widzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isntnieje coś takiego jak skarpetki do balerin. Pozdrawiam ;>

      Usuń
  2. Ludzie to się nawet do skarpetek do*ebia 😁😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby już dziewczynę o skarpetki pytać.. ach Ci ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzekaniem człowiek nie nauczy się na sprawdzian. Jeśli wmówimy sobie, że i tak nie uda nam się przyswoić tych informacji, to nigdy tego nie dokonamy. Jeśli ma się odpowiednie chęci i myślenie, można ogarnąć nawet najcięższe partie materiału :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. U look cute

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Planowanie zdecydowanie pomaga. Nie tylko w szkole, ale też jeśli chodzi o bloga. Cudna koszula!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele już takich rad przeczytałam i naprawdę pomagają, w szczególności planowanie ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jakoś pozytywnie staram się podchodzić do tego wszystkiego, nawet jeśli czasem się nie chce
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że nastawienie to podstawa, a co do planowania to też mam z tym czasami problemy :D

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra organizacja nauki oraz dobre nastawienie jest kluczem do sukcesu :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie napisane. Ladne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Planowanie! Według mnie to najtrudniejsze do wprowadzenia w życie... ale walczę, cały czas walczę! :) Bo to marnowanie czasu już mnie zaczyna przerastać.
    Świetny, motywujący wpis! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre porady. Ja mam zamiar założyć bullet journal (może wiesz co to? :D) który ma mi ułatwić planowanie.
    biala-noc.blogspot.com - u mnie relacja z wycieczki do Hagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne porady! Od tego roku szkolnego staram się planować i na razie idzie mi całkiem nieźle :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń