1 września 2016

Back to school '16- propozycje trzech śniadań do szkoły

Cześć kochani!
Wszyscy pewnie teraz przygotowują się do szkoły, o ile jeszcze musicie chodzić. Powiem Wam szczerze, że już nie jestem tak szczęśliwa z powodu rozpoczęcia roku, ale co zrobić. Dzisiaj mam jeszcze dla Was notkę z serii Back to school i tylko wspomnę, że będzie jeszcze dwie z tej serii, bo widzę, że poprzednie bardzo Wam się podobają. Nie tak dawno dodałam notkę ogólnie z propozycjami na śniadania, a dziś podobnie, tylko ze śniadaniami do szkoły.
Naleśniki z twarogiem
Przepisu na naleśniki nie będę Wam podawać bo raczej to nie ma sensu haha. W środku jest twaróg, w czym też nie ma nic trudnego i na wierzchu pokrojone brzoskwinie i do tego oczywiście woda.

Płatki jaglane z owocami
Teraz bardziej obfitsze śniadanie. Po pierwsze płatki jaglane ugotowane na mleku z łyżeczką masła orzechowego, a na wierzchu banany, maliny i orzechy włoskie. Oprócz tego pokrojony w plasterki banan i ciemne winogrono. No do picia jogurt i woda.

Kurczak z ryżem w sosie pomidorowym
Jedno z moich ulubionych śniadań (?), no może obiadów do szkoły, ale ok haha. Też nie ma żadnej filozofii. Kurczaka smażymy w przyprawie do gyrosa. Osobno robimy sos z pomidorów w puszce, pomidorków koktajlowych i dodajemy przyprawy: czosnek granulowany, sos do spaghetii w proszku, pieprz i sól, wszystko mieszamy, gotujemy ryż i gotowe. Równie dobrze smakuje z makaronem. Dodatkowo serek wiejski i ogórek. I oczywiście woda.

No i to byłoby na tyle. Jak widzicie moje propozycje są wręcz banalne, można je dowolnie zmieniać, coś z nimi kombinować, bo lepiej smakuje takie jedzenie niż zwykła drożdżówka. Napiszcie co Wy lubicie jeść w szkole. Do następnego, buziaki!

28 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zmobilizuję się do przygotowania sobie takich płatków jaglanych na Uczelnię ;) Przyznam, że rano nie zawsze chce mi się cokolwiek przyrządzać... :) Fajne pomysły, oby tak dalej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://cozrupiecimoznasklecic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrym rozwiązaniem jest robienie śniadań wieczorem. Dziękuję!

      Usuń
  3. Bardzo fajne pomysły, ja do szkoły lubię robić sobie taką mini sałatkę owocową :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę sobie wymyślać różne posiłki do szkoły niż jechać na samej kanapce czy drożdżówce ;) Taki lunch jest o wiele lepszy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły ;) również staram się zabierać jedzenie do szkoły ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nigdy nie mam czasu na wielkie śniadania do szkoły. Jednak w tym roku mam zamiar robić sobie owoce z jogurtem naturalnym :D Masz super bidon, mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś? Ja właśnie potrzebuję bidonu do szkoły, a jeszcze żadnego nie znalazłam.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Jysku, jednak nie jest on dobry do szkoły, bo przecieka :/

      Usuń
  7. Ale mi narobiłaś smaka. Widzę, że urozmaicasz sobie posiłki, brawo! Jak zacznę studia to na pewno będę sobie robiła takie śniadanka (no może oprócz kurczaka, bo jestem wegetarianką :P ). Jednak jak człowiek siedzi pół dnia w szkole to potrzebne jest jakieś urozmaicenie posiłku, a nie tylko kanapki i kanapki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem staje się to nudne, więc trzeba wymyślać :D

      Usuń
  8. Ja chyba zostanę przy kanapkach, ewentualnie musli, haha
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniaaaam! pychotka! na pewno skorzystam, nie ma innej opcji! ;)

    pozdrowienia

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naleśniki, mogłabym je jeść bez końca :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie jestem ciekawa tego drugiego pomysłu, musi być pyszne! a płatki jaglane uwielbiam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń