2016/09/20

Get ready with me! ♥ Makijaż codzienny | 2016

Cześć kochani! 
Dzisiaj przychodzę z notką, która nie pojawia się często, a mianowicie o makijażu. Jakoś nigdy nie miałam takiej potrzeby, aby robić coś takiego, ale w sumie pomyślałam, że to może być nawet spoko. Od razu zastrzegam, że na makijażu znam się tak, że prawie w ogóle, ale maluję się tak, jak mi to odpowiada, jak czuję się dobrze i używam tego, co mi się sprawdza. Ta notka ma na celu bardziej pokazanie kosmetyków, których używam, a nie pokazywanie jakiś technik makijażowych, mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Tak na pierwszy rzut oka może wydawać się tego dużo, ale używam tego wszystkiego, gdy tylko mam czas na wykonanie takiego pełnego makijażu, bo wiadomo, że wtedy nie bawię się w cienie czy nakładanie rozświetlacza. I wiem, że w tytule jest "makijaż codzienny", bo to jest jak dla mnie codzienność, ale, gdy nie mam czasu ograniczam się do mniejszej ilości produktów.


Pierwszym krokiem jest nawilżenie twarzy. Rano nakładam tylko cieniutką warstwę kremu, aby szybko się wchłonął i aby nie pomagał makijażowi "wędrować" po twarzy w ciągu dnia. Ja używam naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej z Ziaji. Czytałam o nim wiele opinii, dużo negatywnych, jednak u mnie się sprawdza. Nie mam przetłuszczającej się skóry, więc na dzień jest w porządku.

Następnie podkład. Mój to Stay Matte Rimmel. Jak dotąd najlepszy z podkładów, których używałam. Ma super krycie i odkąd go używam, to nie korzystam już dodatkowo z korektorów, bo mi w zupełności on wystarcza do zakrycia niedoskonałości. Utrzymuje mat przez cały dzień, nie przesusza jakoś tragicznie cery i nie zapycha. Jak za taką cenę to naprawdę super. Mój odcień to 103 True Ivory.

Ten puder to całkowita nowość jak dla mnie, jest on z Under Twenty i jest to puder matujący o działaniu antybakteryjnym, więc świetny dla młodej cery. Jak na razie mogę o nim tyle powiedzieć, że dobrze matuje i nawet długo się utrzymuje, a także ma przepiękny zapach. Kolor jest uniwersalny, dopasowuje się do każdego koloru skóry.

Bronzera również nie używam długo, lecz już zdążył skraść moje serce. Jak widzicie jest firmy Kobo, jeden z popularniejszych, drogeryjnych bronzerów. W pełni matowy, cudowny, zimny odcień, no jak dla mnie po prostu ideał. Mam go w kolorze o numerze 311.

I jeśli chodzi o rozświetlacz, to ja używam z Bell Glow Highlighter. Bardzo ładny, zimny odcień, a samo rozświetlenia nie jest przesadzone. Nakładam go nad i pod łuk brwiowy, w wewnętrznym kąciku oczu i na kości policzkowe.

Do brwi używam jedynie tego zestawu cieni z Pierre Rene. Ja miałam takie swoje fazy na ten produkt, ale w końcu zostałam przy nim. Mam już ponad rok i jak widzicie po zużyciu, ja do wypełniania brwi używam tego najciemniejszego koloru, a kiedyś tam jak był jeszcze wosk, to używałam jeszcze jego :D Ogólnie bardzo polecam, jeśli szukacie coś fajnego i w miarę po cenie do brwi.

Cienie, tak jak wspomniałam są opcją dodatkową, ale jeśli już jakieś nakładam, to tylko te z Makeup Revolution. Już wiele Wam o tej paletce pisałam, więc znowu rozpisywać się nie będę, ale również polecam z całego serduszka. Super pigmentacja i mega łatwo się je nakłada. Na drugim zdjęciu macie pokazane te, które używam na co dzień i są to tylko maty.

Do kresek aktualnie używam eyeliner'a z Eveline 2000 calories. Przy tego typu produktach jakoś nie trzymam się kurczowo, tylko co jakiś czas zmieniam. Ten jest w sumie to okey, jedynie jak dla mnie mógłby mieć troszkę cieńszy ten pędzelek. Ale nie wysusza się i nie kruszy, więc fajnie.

Do tuszu, jak i eyliner' a nie przekuwam większej uwagi, po prostu, gdy mi się sprawdza, to go używam, a jak nie, to szukam czegoś innego. Teraz mam Extension Volume z Eveline. Bardzo w porządku, wydłuża i pogrubia rzęsy, a po całym dniu w ogóle się nie osypuje.

Pod szminkę zawsze używam coś do nawilżenia, a pomadkę z Alterry bardzo lubię. Dobrze nawilża i ma przepiękny zapach.

W ostatnim czasie na usta nakładam jedynie tą szminkę z Golden Rose. W przedostatniej notce pojawiła się jej recenzja, więc jeśli jesteście ciekawe, to odsyłam do niej. Powiem tyle, bardzo uniwersalny kolor, pasujący na każdą okazję.

Pędzle, których używam są Makeup Revolution. Bardzo dobrze mi się sprawdzają, za tak niską cenę, nie można od nich wiele oczekiwać, jednak są super. Bardzo miękkie włosie, dobry kształt i co najważniejsze, włoski w ogóle nie wychodzą. Od góry:
-pędzel do pudru,
-do brwi,
-do cieni,
-do bronzera
Podkład zaczęłam nakładać palcami,  tak aplikuje mi się najlepiej, bo wcześniej nakładałam go gąbką, lecz efekt po nałożeniu palcami podoba mi się bardziej.

I tak to wszystko się prezentuje. Nic odkrywczego, jednak mi odpowiada i dobrze czuję się w takim makijażu.
Buziaki, do następnego!

36 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci cieni z Makeup Revolution i polecam ci z inglota są też świetne, fajne i wgl :) Ostatnio użuwam tego samego pudru z under twenty :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, bardzo podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka świetna, sama muszę przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Nie przesadzony i dodatkowo pasuje na każdą okazję :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :). Też mam ten eyeliner i jak dla mnie też powinien mieć cieńszy pędzelek i być trochę bardziej elastyczny.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się doczekamy takiej zmiany. Dziękuję!

      Usuń
  6. Wow, olśniewający :)
    http://charlotte-chaaarlotte.blogspot.com/2016/09/london.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne brwi. :) Kolor szminki również mi się podoba.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony podkład ale w odcieniu najjaśniejszym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam ostatnio firmę Kobo. Chyba się skuszę na bronzer. :) Masz ładny kształt brwi.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny , ale ja wolę delikatniejszy
    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uzywamy na codzien praktycznie tych samych produktow . Paleta MUR jak dla mnie idealna do kazdego makijazu . Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę pięknie Ci w tym makijażu <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paletka cieni - zazdroszczę ! ;)
    A co do makijażu to idealny na co dzień i bardzo ładnie podkreśla twoją urodę !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :)
    Ja całe szczęście niedawno zafundowałam sobie makijaż permanentny brwi i już nie muszę tyle czasu nad nimi siedzieć :D
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  15. Brwi nieziemskie! idealne wręcz. Jesteś śliczna, naturalna nie używaj pudrów, podkładów ;)

    Dziękuję za odwiedzinki <3 pozdrawiam

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę, ale dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  16. Delikatny i piękny makijaż. Podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń