17 września 2016

Golden Rose Velvet Matte

Cześć kochani!
Witam Was w sobotę, już kolejną, w której pojawia się notka, bo jak wiecie moimi dniami są wtorek, czwartek i niedziela, sobota dodatkowo. Mam nadzieję, że tak pozostanie na długo, bo fajnie jak pojawia się jakaś notka w weekend, oczywiście oprócz inspiracji. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że ten tydzień już za mną. Zleciał szybko, ale nie nie męcząco. Tydzień zakończyłam czterema piątkami w piątek i to trochę dodało motywacji. Oby tak dalej! Przez ten weekend chcę coś pooglądać Pamiętniki Wampirów, bo teraz przez szkołę idzie mi to jak krew z nosa. Niestety kończę już, bo jestem przy siódmym sezonie i teraz liczę na Was, że polecicie mi jakiś ciekawy serial!
A dziś przychodzę do Was z notką na temat pomadki Golden Rose Velvet Matte, koniecznie przeczytajcie jak się sprawuje u mnie.


Na temat tej pomadki słyszałam naprawdę wiele, większość negatywnych opinii, czym byłam zaskoczona, bo firmę Golden Rose naprawdę dużo osób sobie chwali. Jeśli chodzi o moją pomadkę, to jest to numerek 02, bardzo ładny brudny róż. Jest to kolor bardzo uniwersalny, przez swoje zimne tony. Jego kolor zależy również od światła, bo raz przybiera on odcień chłodnego beżu, a w innym ma już te różowe tony. Bardzo uniwersalny, pasuje do tych delikatnych, dziennych makijaży, jak i do bardziej odważnych, wieczorowych.
Tak, jak już Wam wspomniałam słyszałam wiele słych opinii na temat tego produktu. "Wysusza usta, zero trwałości, słaba pigmentacja". U mnie jest zupełnie odwrotnie. Jeśli chodzi o wysuszanie ust, to nie wysusza ich jakoś niesamowicie, oczywiście nie jest to produkt pielęgnujący usta, no ale nie został do tego stworzony. Jak to szminka matowa, jest sucha, ale nie tworzy aż takiej "tępości" na ustach, bo po kilku godzinach na ustach można potrzeć usta i produkt gładko się po nich rozchodzi. Właśnie jeśli chodzi o rozprowadzanie, to idzie to dosłownie jak po maśle. Pomadka ma konsystencję takiego masełka, dzięki której nakładanie pomadki to sama przyjemność. Pigmentacja również bardzo dobra, przy jednorazowym pociągnięciu nią po ustach widoczny jest już intensywny kolor, pomimo, że odcień nie jest ciemny, jest doskonale widoczny na moich z natury ciemniejszych ustach. I jeszcze na koniec trwałość. Nie jest to coś idealnego, bo nie trzyma się na ustach od rana do wieczora, ale tak, jak ja używam ją do szkoły to spokojnie daje radę przez wszystkie lekcje, oczywiście przy piciu i jedzeniu.

Podsumowując to wszystko co napisałam, mogę śmiało stwierdzić, że jak dla mnie pomadka Golden Rose Velvet Matte jest idealna. Ma delikatne, matowe wykończenie, które każdemu będzie pasować. No i jeszcze za takie pieniądze, bo kosztuje około 10-11 zł, nie można żądać od niej więcej. 
Może macie jakieś inne kolory do polecenia?
Buziaki, do następnego! :*

48 komentarzy:

  1. super ma kolorek :) zostaje z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie słyszałam o niej wieeele dobrego :) jeszcze nie mam, ale zakupię niebawem, koniecznie! wybrałaś sobie świetny odcień ♥.
    gratuluję tak dobrych ocen! cztery piątki w piątek brzmią świetnie hihi :)
    co do seriali to mi PW średnio przypadły do gustu, choć lubię fantastykę. A tu ode mnie lista kilku seriali, które wg mnie są naprawdę interesujące: Gra o Tron, Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak, Flash, Sherlock, Twisted, Grimm.
    Mam nadzieję, że coś Ci się z nich spodoba ;)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj, bo jest super, tak jak widzisz. Dziękuję, a seriale obczaję :)

      Usuń
  3. Kolor świetny, sama czaję się na pomadkę z GR ale jakoś nie mogę się nigdy zebrać żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takiej pomadki dlatego ciężko mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, natomiast prezentuje się bardzo fajnie.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną pomadkę z tej serii i bardzo ją lubię :) Twój kolor jest śliczny, muszę przyjrzeć mu się na żywo. Serdecznie polecam też matowe kredki z GR, dla mnie są jeszcze przyjemniejsze w aplikacji, bardziej kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też jedną kredkę i jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  6. Ja nie przepadam za pomadkami z Golden Rose. Słabo kryją, ale to już chyba zależy od rodzaju ust. Ten kolor wygląda u Ciebie rewelacyjnie!:)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie sprawdziły, no ale zależy od gustu :)

      Usuń
  7. Nie interesują mnie kosmetyki, ale mógłbym na Ciebie patrzeć cały czas.


    http://solvrz.blogspot.com/2016/09/jak-zostac-fuckboyem.html
    Jeśli znajdziesz chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor pomadki, tobie bardzo pasuje, ale ja nie wiem czy zdecydowałabym się na ciemny odcień :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień szminki, w sam raz nie za ciemny. pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam swój egzemplarz i jestem bardzo zadowolona :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor pomadni bardzo do ciebie pasuje :) moim zdaniem produkty GR są bardzo dobre, nie wiem skąd te złe opinie.
    A jeśli chodzi o seriale to polecam Plotkarę, jest cudna ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie gratuluję! :) śliczny kolorek szminki! mam z tej serii czerwoną i również jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem ciekawa jakiejś czerwieni z tej serii. Dziękuję!

      Usuń
  13. Świetny kolor <3 Sama w swojej kolekcji posiadam już kilka odcieni :) Są idealne i bardzooooo trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, bardzo ładnie Ci w nim <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Slyszlam o niej dużo i widzę ze zdania są podzielone, ale każdy zgadza się w jednym - rzeczywiście ma super kolor pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z tej serii dwie pomadki( kolory: 4 i 30) i uwielbiam je. Myślę, że niedługo kupię kolejną.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obczaję kolory, bo szukam jakiegoś fajnego!

      Usuń
  17. Bardzo fajny jesienny kolorek :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega kolor , taki na codzien haha :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor ;) Z matowych Golden Rose używam tych w płynie. Świetnie się sprawdzają )

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze!:)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna szminka, jak za tak niska cenę prawdziwy skarb.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń