22 września 2016

Karma

Myśleliście kiedy nad tym po co tak właściwie powinniśmy polepszać siebie i stawać się lepszym człowiekiem? Jeśli nie, to może przyszedł na to czas?
Już po tytule widzicie o czym chcę dziś napisać. KARMA. Tak często to słyszymy, ale czy żyjemy według tej zasady? Czy mijamy ją obojętnie. Szczerze, ja z całego serca w to wierzę, bo w pewnym sensie biorę to na logikę. Jestem przekonana, że każdy czyn ma swoje konsekwencję. Dobre uczynki zostają nagrodzone, za złe czeka kara.
Banalne prawda? Ta notka ma być pozytywna, nie chcę głównie opierać się na tych negatywnych stronach, chcę Wam pokazać dlaczego warto stawać się z dnia na dzień lepszym człowiekiem. Moim zdaniem warto dawać dobro, mieć dobre serce, bo to zawsze, ale to ZAWSZE do nas wraca. Ale nie tylko o samo dobro w karmie chodzi. Musicie pamiętać, że co wyrządzicie złego, to też wraca, a czasem nawet z podwójną mocą. Czasami w gorszych momentach zastanawiamy się "dlaczego akurat nas to spotkało", gdybyście głębiej się zastanowili, jestem pewna- znaleźlibyście odpowiedź.
Jedno zdanie "traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany", o tym nie możemy zapominać. Jak każdy z Was mam osoby, które wyrządziły mi sporo krzywdy. Jedyne w co wierzę, to, że spotka ich dokładnie to samo, że ktoś ich potraktuje ich tak, jak oni mnie potraktowali. Los jest sprawiedliwy, warto być cierpliwym i na to zaczekać, niż wymierzać sprawiedliwość na własną rękę. Uwierzcie!

 "Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i do nas wraca." ~ Flora Edwards


38 komentarzy:

  1. Lubie pomagać innym, ale nie cierpię patrzeć jak ktoś wykorzystuje czyjąś dobroć...
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, powinniśmy traktować innych ludzi tak jak sami chcielibyśmy być potraktowani.
    Piękny makijaż, mogę wiedzieć co masz na ustach? :*


    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A to trochę skomplikowane, konturówka Lovely nr 1 przypudrowana lekko pomarańczowym pudrem i taki nude :D

      Usuń
  3. Ja też jestem takiego zdania... pomaganie nie zawsze jest proste - coś o tym wiem, studiuję pracę socjalną i mam przyjemność teraz odbywać praktyki. Nie zawsze ludzie są wdzięczni za okazaną pomoc. Ale przecież nie o samą wdzięczność chodzi. Naprawdę, warto pomagać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pomagać też dla własnej satysfakcji!

      Usuń
  4. No tak to wraca. Co komuś damy wraca do nas ze zdwojoną siła. Znam przykłady i sam miałem przyjemność;) Fajne zdjęcia;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem zdania, ze nie powinno się wymierzać kary na własną ręke :) Pięknie wyglądasz na zdje ciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzę w to, że wszystko co robimy do nas wraca. Jesli jesteśmy dobrzy, to wróci do nas dobro, a jeśli postępujemy źle, to wróci zło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karma wraca, powiedzonko spoko. Mama się ode mnie tego nauczyła! :D
    Nhttp://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wierzysz w karme? Zło i dobro wraca? A ty traktujesz dobrze ludzi? Kojarze Cię ze szkoły i twoja dobroć jest naciągana TROCHE heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie wierzę. Traktuje ludzi tak jak i oni mnie traktują. Pozdrawiam bardzo

      Usuń
  9. Tak bardziej po chrześcijańsku "Będziesz miłował Pana Boga swego, z całego serca swego, z całej duszy swojej, i ze wszystkich sił swoich, a bliźniego swego jak siebie samego.". Staram się popełniać jak najmniej zła względem innych, gdyż wiem, że ono do mnie prędzej czy później wróci. Warto mieć chociaż taka świadomość :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda! Dobro wraca ze zdwojoną siłą, ale zło również!;)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie karma jest chrześcijańskim 'Bóg za dobre wynagradza, a za złe karze' :)


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne pazurki i ogólnie śliczne zdjęcia. Co do karmy, sama w nią "wierzę" :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia i piękne paznkocie :)) może wspolna obserwacja? start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zdjęcia. Ładny kolor na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie dzisiaj rozmawiałam sobie z mamą o karmie. Piękne paznokcie :)

    Zapraszam serdecznie do obserwacji i komentowania bloga,

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne masz paznokcie :*
    Sama też wierzę w karmę :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz ładne włosy.. ;) ja niestety jestem osobą tak nieobliczalną, ze na karmę nie czekam...

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pozytywny post <3
    Zapraszam http://gothroughlive.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń