2016/09/15

Mix #20 koniec wakacji & początek września

Cześć wszystkim!
W końcu zebrałam wszystkiego zdjęcia od poprzedniego mix'a i także jest kolejny. Troszkę zdjęć nazbierało się od tamtego czasu, ale lepiej się ogląda większą ilość zdjęć. Ta notka będzie w pewnym rodzaju podsumowaniem końcówki wakacji i początkiem roku szkolnego. Nie wiem kiedy to minęło, ale dziś już połowa miesiąca. Jak tak dalej to będzie lecieć, to suuuper! Na szczęście jeszcze dziś, jutro i w końcu chwila odpoczynku, bo zaczynam nie wyrabiać, ale dam radę, kto jak nie ja.

selfie ✖ artystycznie nad zalewem

najcudowniejsze uzależnienie ✖ woda, woda

jeden z najlepszych poradników ✖ rowerki, dajcie wakacje

zaczęło się... ✖ popływałabym haha

najlepiej ✖ dusza artystki


w każdym mixie wspominam, że uwielbiam zachody słońca *-* ✖ driveeer

bez twarzy, norma ✖ nauka, nauka

dałniurki ✖ selfie, selfie

znowu to samo haha ✖ uwielbiam ta książkę!

Tak czysciutko kiedyś BYŁO ✖ Wf w piątek to nie najlepszy pomysł...

życiowe ✖ Coca cola zawsze i wszędzie 

seelfie ✖ cudowne zapachy *-*

Piękne niebo ✖ tęczaaa

przypomniałam sobie jaki ten film jest piękny ✖ smak dzieciństwa 

tak, tęsknię za wakacjami ✖ mój śpioszek

kilka nowości ✖ malinkowe koktajle

praca nad blogiem, kocham pomimo wszystko ✖malinki *-*

cudowny kalendarz i moja perfekcyjna organizacja :D ✖ art

kilka nowości ✖książki to już uzależnienie 

od poprzedniego weekendu mam fazę na filmy, ten polecam z całego serduszka ✖ nocne tripy

zachód słońca znowu ✖ moja blondi 

książki, książki ZAWSZE ✖ cudownie

jedzonko ✖ piękniusi zeszyt

szkolny zestaw ✖ Asia, Asia *-*

Ładne poranki ✖śmieje z mojego rozplanowywania...

śmieszki ✖ nowy rok w wakacje haha

ostatnie selfie ✖ kawa, nieodłącznie w roku szkolnym

Miłego dnia misie. Buziaki!

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny mix z życia wzięty. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytaj dużo książek bo to najlepsze co może być! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to zdjęcie ręki pod wodą :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix, taki szczery, życiowy... Ale malinkowy koktajl... oj muszę odszukać przepis, narobiłaś mi smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix, zdjęcie ręki pod wodą - rewelacja :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że dodajesz opisy do tych zdjec. Poza tym bardzio mi się wszystko podoba! 😄
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka!
    Super blog! Przepiękne zdjęcia. Też kocham zachody słońca!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix :) Czekotubka mniam :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń