24 września 2016

Pamiętniki Wampirów ♥

Cześć wszystkim! 
Jak widzicie po tytule, dziś całkowicie coś innego, niż dotychczas, bo rzadko piszę o filmach czy serialach, ale nadszedł chyba na to czas. Już wiele razy wspominałam, że oglądam Pamiętniki wampirów. Serial zaczęłam oglądać gdzieś pod koniec czerwca, a teraz jestem przy końcu siódmego sezonu i wyczekuję ósmego, ponoć to już niestety ostatni.
Na samym początku nie byłam jakoś pozytywnie nastawiona do takiego typu serialu, bo nigdy nie przepadałam za fantastyką, mocami nadprzyrodzonymi, a tym bardziej za wampirami. Jednak już po kilku odcinkach zmieniłam zdanie, bo zakochałam się w Pamiętnikach, bo nie jest to jakoś płytko zrobione, a każdy odcinek co raz bardziej wciąga. No i jak widzicie mnie wciągnęło, bo 7 sezonów obejrzałam w jakieś 3 miesiące, przy czym nie siedziałam całymi dniami nad serialem. I przyznaję stało się to już moim uzależnieniem i dlatego tak ubolewam, że wszystko zmierza do końca. A w tej notce wleci jeszcze kilka pytań z tagu Vampire Diaries, pytania są po angielsku, bo jest to tag zagraniczny, ale starałam się je jak najlepiej przetłumaczyć, ale nie zapewniam, że nie będzie żadnych błędów. No to przechodzimy do pytań!


1. Jak się dowiedziałaś o serialu/Jak go odkryłaś?

I właśnie nad tym pytaniem zastanawiałam się naprawdę długo, bo szczerze to nie wiem. W sumie dużo ludzi o tym mówiło i chyba byłam ciekawa, czy to taki cudowny serial, jak każdy twierdzi.

2. Kto jest twoim ulubionym bohaterem?


Przyznam, że na początku ulubieńcem był Stefan, może dlatego, że podobał mi się wątek jego miłości z Eleną. Ale jednak po kilkunastu odcinkach co raz bardziej podobał mi się Damon, bo na początku denerwowało mnie jego "aroganckie"? zachowanie. Gdy już zaczęły się przygody z uczuciem jego i Eleny, to zmieniłam zdanie co do ulubionych bohaterów. Więc Damon i Elena, ale też Bonnie, Caroline i wszystkich po trochę, bo wiadomo, że bez nich serial nie byłby tak dobry.

3. Jeśli byłbyś wampirem wolałbyś żyć z ludzkiej czy zwierzęcej krwi?
Dziwne pytanie, bo jednak nie jestem w takiej sytuacji. Ale jestem pewna, że większość z Was powiedziałaby, że krew zwierzęcą, żeby nie krzywdzić ludzi. Jednak w serialu wszyscy piją krew ludzką, tylko z torebek, więc chyba przy torebkach bym została :D

4. Stefan czy Damon Team?

Tak jak już wcześniej wspomniałam, kocham Damon'a, od samego początku, gdy okazało się, że czują coś do siebie z Eleną to im kibicowałam. Damon forever!


5. Jaka jest twoja ulubiona nadprzyrodzona moc?


Bardzo podoba mi się to, że wampiry swoją krwią mogą uleczać ludzi, a także, że ich rany czy tam różnego rodzaju choroby znikają. Ogólnie bycie wampirem f\

6. Jeśli byłbyś jakimś bohaterem, kto by to był?
Bardzo podoba mi się postać Bonnie. Jest nieustraszoną czarownicą, zna wszelkie zaklęcia, ratuje swoich "naprzyrodzonych" przyjaciół, nigdy się nie poddaje i walczy do ostatniej chwili. To najbardziej mi się w niej podoba i myślę, że fajnie byłoby być Bonnie.

7. Przeczytałeś serie książek?
Niestety nie czytałam JESZCZE. Bo w sumie boję się, że rozczaruję się na książce, ze względu na obejrzany serial, ale kiedyś pewnie przeczytam.

8. Kto jest twoim crush w serialu?
Damon, Damon, Damon...

9. Jaka była twoja początkowa myśl o serialu i czy się zmieniła się po jego obejrzeniu?
Tak jak Wam już pisałam na początku to dosyć negatywnie podchodziłam do tego serialu, jednak przerodziło się w najzdrowsze uzależnienie...

10. Kto był twoim ulubionym czarnym charakterem?
Będę monotematyczna, ale... Damon! Podoba mi się nim to, że potrafi być kochającym mężczyzną, jednak, gdy trzeba zamienia się w naprawdę złą osobą, nie bojącą się nikogo i niczego.
I to byłoby na tyle. Ciekawa jestem czy Wy oglądacie lub oglądaliście Pamiętniki wampirów i czy też jest to taką obsesją dla Was. Piszcie w komentarzach i do następnego. Buziaki! :*

20 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego serialu ale chyba zacznę oglądać, bo widzę że podoba się on wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag i moim zdaniem świetny pomysł na post :) Ja PW oglądałam i czekam na 8 sezon. Jestem wielką fanką tego serialu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle słyszałam o tym serialu, kiedyś był meeega popularny a nadal nie obejrzałam ani jednego odcinka, wstyd :D Zapraszam do mnie, może wzajemna obserwacja? slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam podobnie z Grą o Tron. Tylko, że od początku nastawiałam się na niego dobrze, słysząc tyle pochlebnych opinii, tak jakbym na siłę chciała go polubić. Nie miałam takich kanałów jak HBO, więc poszukałam w internecie, obejrzałam jeden czy dwa odcinki i się wciągnęłam. :D Reszta sezonów poszła w 2-3 miesiące. Teraz czekam z niecierpliwością na siódmy sezon, który będzie dopiero latem 2017.
    Co do PW to oglądałam je kiedyś w telewizji, jak leciały od pierwszego odcinka. Trochę mnie zainteresowały, ale w miarę jak zaczęłam częściej opuszczać któryś odcinek i przestawałam wiedzieć, kto, gdzie, z kim trochę ta faza na nie ustąpiła, a potem już ich nie było w TV.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam o tym serialu, ale nie byłam przekonana. Teraz chyba obejrzę i sama się przekonam :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten serial :3 Pamiętaj, zawsze można go oglądnąć od początku haha. Pozdrawiam :)

    www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam, ale też byłam dość sceptycznie nastawiona. Pierwszy odcinek w ogóle mi się nie podobał, ale byłam ciekawa i tak dobrnęłam na razie do szóstego sezonu. Ja lubię Stefana, ale nigdy nie lubiłam Steleny. Delena forever! :')
    Ja wampirem bym nie chciała, czarownica- to już coś!
    Damon aka crush na zawsze, ale nie mogłabym zapomnieć o ulubionej hybrydzie:) (tak, Klaus).
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio się wkręciłam w oglądanie ;-p

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/09/autumn.html

    OdpowiedzUsuń