2016/12/18

♥55 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w kolejnych niedzielnych inspiracjach. Jakoś ostatnim czasem niedziele są przeciwko mnie. Zawsze jak planuję właśnie w ten dzień porobić większość zdjęć na najbliższe notki, a tu budzę się i jest dosłownie ciemno. Jednak mam nadzieję, że uda mi się cokolwiek dziś zrobić, a jak nie to na pewno w tygodniu, bo już mam praktycznie wolne. Semestr zakończony w piątek, oceny naprawdę satysfakcjonujące, jakby ktoś był ciekawy średnia 4.3. W tym tygodniu do szkoły się nie ochodzę, z czego naprawdę się cieszę, bo w końcu chwila wolnego. Może nareszcie znajdę czas na oglądnięcie Słodkich Kłamstewek i przeczytanie jakiś książek. Nie wierzę jak to szybko minęło, że za tydzień już święta i już niedługo zaczynamy nowy rok. Jak tak dalej będzie wszystko szybko mijać, to za moment ja będę szkołę kończyć :D. Dobra, już się nie rozpisuję, tylko dodaję tę notkę i biorę się za ogarnianie kolejnych na nadchodzący tydzień!


"Porażka to tylko siniak, nie tatuaż!"


"Zapytaj siebie, czy to co robisz dzisiaj przybliża Cię do miejsca, w którym chcesz być jutro."


"W tym świecie bycie dobrym często działa na twą szkodę."

Piszcie co słychać u Was. Miłej niedzieli. Buziaki, do następnego!

30 komentarzy:

  1. Lubię tą serię, fajny ten pierwszy cytat!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję średniej, należy Ci się teraz odpoczynek ;*
    Ja już obejrzałam słodkie kłamstewka i czekam na nowe odcinki ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje! Od dłuższego czasu próbuje zacząć oglądać słodkie kłamstewka ale aktualnie nie mogę się oderwać od faking it,polecam :)
    Udanego tygodnia!
    male-dine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie semestr kończy się dopiero po Świętach, a ja wolałabym mieć już wszystko skończone przed nimi. Ładna średnia jak na szkołę średnią. W moim przypadku jestem ciekawa, czy uda mi się utrzymać czerwony pasek :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja w sumie cieszę się z końca semestru teraz :)

      Usuń
  6. Jaki klimat! <3

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te inspiracje są niesamowite!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna średnia gratuluję :D i śliczne inspiracje :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/
    Obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega inspriacje ale i tak cytat z siniakiem najbardziej mi sie spodobal *-*
    To fakt ten czas tak szybko leci ze nim sie obejrzymy zaraz beda vlogmasy 2017, haha! <3
    Gratuluje tak dobrej sredniej! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń