21 maja 2017

40 days

Cześć kochani!
Dacie wiarę, że do wakacji zostało już tylko 40 dni? Tak, ja sama jeszcze w to nie wierzę. Tyle co zaczynałam drugą klasę, a tu już będę ją kończyć za kilka tygodni! Czas leci jak szalony. Ktoś, kto powiedział, że czas po 18-nastych urodzinach upływa jeszcze szybciej, miał rację. Dopiero był marzec, moje urodziny, a za tydzień będzie już czerwiec, woow. Zdaję sobie sprawę z tego, że teraz w szkole nie będzie łatwo i wszyscy musimy to wiedzieć. Jeszcze teraz, kiedy jest co raz cieplej, każdemu odechciewa się wszelkiej nauki, a tu mnóstwo popraw, sprawdzianów i zaliczeń końcoworocznych. Ja mam swój mały sposób na to. Po pierwsze to organizacja, rozpiszcie, kiedy i co musicie zaliczyć/poprawić i rozłóżcie naukę na kilka dni, aby nie siedzieć nad książkami całą noc. A po drugie, pomyślcie na co pracowaliście cały rok i czy chcecie to zepsuć, tylko kilkoma, ostatnimi tygodniami, z jedynego powodu NIECHCEMISIĘ. Nie wmawiajcie sobie, że nie macie siły! Pomyślcie, że już tak niedługo do upragnionego wolnego. Ja w ostatnich tygodniach szkoły staram się myśleć tylko pozytywnie. Zdaję sobie sprawę z tego, że z niektórych przedmiotów nie chciało mi się cały semestr, więc teraz muszę im stawić czoło. Motywuję się tym, że czym bardziej się do tego przyłożę, tym lepsze będę miała oceny końcowe, co daje ładniejsze świadectwo. I wcale nie myślcie, że macie tak źle, mnie czekają jeszcze dwa egzaminy zawodowe, praktycznie na wakacjach, więc podwójna nauka. Tym też możecie w sumie się zmotywować :D Pamiętajcie, że dacie radę!

jacket- SH/ shirt- Cropp/ jeans-Cropp/ shoes- Vans

Buziaki, do następnego!

32 komentarze:

  1. Moje wakacje się już zaczęły w piątek! Skończyłam szkołę średnią i przede mną 4 miesiące wakacji. Mam nadzieję, że twoje będą super :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi łącznie z weekendami zostało tylko 32 dni :)
    Masz rację, nie warto zawalić na sam koniec z powodu jednego nie chce mi się.
    Pięknie wyglądasz, fajnie Ci w tym makijażu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem zwolenniczką zakładania dwóch odcieni jeansów na raz, ale bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam! http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba zmotywować się, bo to już koniec roku :). Nigdy nie byłam fanką zestawiania ze sobą dżinsu, ale na tobie wygląda to naprawdę fajnie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. po 20-ce, to dopiero ten czas leci! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonam się już niedługo. Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Mi też ten rok strasznie szybko minął. Niby zaczynałam liceum, a tu za chwilę druga klasa. Tylko z anic w świecie nie mam ochoty podciągać ocen :/
    Powodzenia na egzaminach zawodowych!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie w podciąganiu ocen. Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Po mimo tego, że dopiero 3 lata minęły odkąd skończyłam szkołę to muszę się przyznać, że tęsknie za nią i za tymi ludźmi..
    Ładne zdjęcia ale za to bardzo piękny makijaż :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas szybko leci nawet zbyt szybko, zwłaszcza jak jest się już dorosłym.
    Pięknie Ci w katanie, lubię jeans <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdjęcia♥ Ja już nie mogę się doczekać wakacji... ale to już chyba każdy z nas^^
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekamy się wszyscy. Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Im bliżej do wakacji tym bardziej mi się nic nie chce ;/
    zapraszam do mnie: kacperkasperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w szkole zaczął się szał poprawiania wszystkich sprawdzianów i kartkówek :D Na szczęście mnie to nie dotyczy, bo staram się uczyć cały rok systematycznie. Liczę na jak najwyższą średnią, jednak nie mogę jeszcze spocząć na Laurach, daję z siebie wszystko do końca! :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracować trzeba do końca, dokładnie!

      Usuń