14 maja 2017

Jeden kosmetyk na całe ciało?! Olejek kokosowy Palmer's

Cześć kochani!
Przychodzę do Was w końcu z jakąś recenzją kosmetyczną. W planie mam już kilka takich notek, a więc wyczekujcie, bo wiem, że większość lubi kosmetyczne recenzje. Dzisiaj mam Wam do pokazania jednym słowem CUDO do ciała i na włosy. Chcecie dowiedzieć się co to takiego? Czytajcie dalej!
Wiele razy pisałam Wam, że szukam kosmetyków idealny i jeden taki znalazłam. Jest nim olejek kokosowy od firmy Plamer's. A dlaczego w tytule tego posta napisałam jeden kosmetyk na całe ciało? Jest to prawda w 100%! Swoje głównie przeznaczenie ma na ciało, a do czego ja go jeszcze używam? Na końcówki włosów sprawdza się o niebo lepiej, niż jakikolwiek spray czy olejek do włosów zniszczonych. Nawilża je, przy tym ich nie obciążając, a po regularnym stosowaniu regeneruje zniszczone końcówki. Następne zastosowanie? Twarz! Rano używam połowę pompki pod podkład, przez co moja cera jest przez cały dzień nawilżona, a wieczorem nakładam sporą dawkę, aby po tylu godzinach z makijażem mogła się odżywić. Po kilku dniach używania oleju kokosowego na twarz zauważyłam, że zaczynają znikać wszelkie blizny po wypryskach i przebarwienia, jak dla mnie to największy plus! Dalsze użycie? Skórki przy paznokciach. Teraz już wiem, że nic nie pomoże mi ich ogarnąć tak, jak robi to ten produkt! Oczywiście olejek stosuje do nawilżania na całe ciało, przez co w końcu wraca do normalnego stanu. Uwierzcie dopóki nie używałam go, praktycznie w ogóle nie nakładałam nic do nawilżenia ciała. Wchłania się dość szybko, jak na tego typu produkt i zostawia skórę lśniącą. No i nie wspomniałam jeszcze o zapachu. Jest to czysta woń kokosa, nie mdląca, tylko taka, jaką posiadają prawdziwe, nie przetworzone oleje z kokosa.
Warto dodać, że firma Palmer's swoje kosmetyki nie testuje na zwierzętach, a więc to ogromny plus!  Firma jest ekologiczna, a więc nie zagraża środowisku. Jak jeszcze jej nie znacie to ogromnie polecam coś przetestować. Ich produkty dostępne są między innymi w Rossmannie!
W paczce z olejkiem dostałam również próbkę balsamu z olejkiem kokosowym, który oczywiście też przetestowałam i również mogę go polecić Wam z całego serca. Podobnie jak olejek ma przepiękny zapach i świetnie nawilża ciało. Jak wszystkie produkty, nie zawiera parabenów, ftalanów, oleju mineralnego, glutenu, siarczanu i barwników. Tak, jak wspomniałam natura w 100%!
Buziaki, do następnego!

29 komentarzy:

  1. Ja aktualnie posiadam inny olejek kokosowy, ale ten mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych olejków, uwielbiam jego zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ja chcę ten olejek! :) W sumie balsamik też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię kokosowe, ale mój mąż nie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos najlepszy zapach, nie rozumiem jak da się go nie lubić! :D

      Usuń
  5. słyszałam o tej firmie wiele razy, ale sama nigdy nie miałam okazji próbować ich produktów.Kosmetyki kokosowe uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba czas coś przetestować z ich produktów!

      Usuń
  6. uwielbiam olej kokosowy, ale wyposażam się taki ze sklepu spożywczego i stosuję na włosy . daje genialne efekty! ♥
    Pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję wypróbować masło do ciała z tej firmy i byłam w nim zakochana! Chyba niedługo sama zaopatrzę się w taki olejek!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te produkty i używam ich codziennie :)
    http://nouw.com/life_is_beautiful

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o oleju kokosowym i nawet kilka razy go użyłam, jednak mimo, że jest świetny to nie przepadam za nim :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś się przekonasz :)

      Usuń
  10. Słyszałam masę zastosowań oleju kokosowego i mimo, że uwielbiam go w kuchni to fajnie sprawdza mi się też na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie od dziś wiadomo ze oleje kokosowe to wspaniałe kosmetyki :)
    ten na pewno jest super! fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Onono, brzmi świetnie! U mnie tylko na twarz odpada, nienawidzę uczucia tłustej twarzy po oleju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zależy od osoby, ale dla mnie na twarzy to podstawa :)

      Usuń
  13. Czy mogą go stosować kobiety w ciąży ?

    OdpowiedzUsuń