16 maja 2017

Mix #35

Cześć kochani!
Mam dzisiaj dla Was nowy mix! W sumie to nie będę dziś dużo pisać, bo chcę skorzystać w końcu z dnia bez nauki, a więc biorę się zaraz za nadrabianie seriali, ahh pięknie. U mnie w końcu zawitało ciepełko, więc w końcu mamy wiosnę. Pogoda, pogodą, ale koniec roku nadchodzi wielkimi krokami, co już niestety odczuwam, ale nie poddajemy się i za miesiąc cieszymy się wakacjami! Zdjęć trochę się uzbierało, więc macie co oglądać :)

niedługo na blogu post z tym i innymi makijażami
i jeszcze jeden prezencik
a ten makijaż w czwartek!
uwielbiam
najlepsze driny
nigdy nie widziałam piękniejszych naleśników
POLECAM MAX!
klasyka
mój dorobek
pochłaniam strona po stronie
nauka, nauka
czekoladowa kawka ♥
nowee
jest co testować
7 miesięcy ♥
jednak krótkie włosy to był super pomysł!
troszkę się paletek uzbierało
spontany
w końcu piękna pogoda!
jeszcze będzie ze mnie kucharka :D
pięknie
właśnie tak spędziłam połowę mojego wolnego tygodnia
zdjęcia
tak można się uczyć
wiosna już wszędzie
nowości
niedzielny czill
ulubiona miejscówa
niebo
najlepsze wieczorki
uroczy prawda?
a gdy nudzi mi się na lekcji bazgram sobie po rękach
kolejne nowości
true
równie dobra jak serial!
najlepsza!
chcecie notkę z przemyśleniami o moim profilu po 2 klasie?
pyszka
nowości do testowania
gamonie♥
najlepsza sałatka z tuńczykiem
niepodobne
uwielbiam ten filtr hahaha
najlepsze!
mniam
no heej!
ten mix to mix pizzowy :D
zdrowiutko w szkole
polubiłam bardzo tę paletkę!
takie wieczory to wygryw

Buziaki, do następnego!

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Twoje mixy zawsze świetnie obrazują twoje życie :) heh też uczę się niemieckiego :oo taki sposób jaki pokazałaś bardzo dobry :D Na jaki profil wybrałaś się ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja paletek do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 7 miesięcy! A te naleśniki to naprawdę piękne, haha :D Również bym musiała nadrobić seriale, dlatego czekam na taki luźniejszy dzień ;/ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix, sporo tych zdjęć. :D Tych paletek faktycznie się uzbierało. :D z mokane mam czekolade Dark. Uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie próbowałam, ale mam nadzieję, że też mi posmakuje :)

      Usuń
  5. Sporo się działo z tego co widzę😁 fajnie, że korzystasz z każdej chwili, bo czas tak szybko mija🙄
    Też uwielbiam czytać, widzę, że masz sporą kolekcję😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix! Śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kolekcja do malowania oczu robi wrażenie, wow! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze tak ślicznie pomalowane oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. matko, ale narobiłaś mi smaka najedzenie tych wszystkich super rzeczy! Ilości paletek - zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń