25 maja 2017

Regina Brett- "Bóg nigdy nie mruga"

Cześć kochani!
Witam się z Wami w czwartek! Nie ukrywam, bo piszę tę notkę bardzo na szybko, gdyż dopiero teraz przypomniałam sobie, że dziś czwartek, zabiegany tydzień. Znowu pisząc to, ubolewam, że teraz mam tak mało czasu na czytanie i męczę książki po 2 tygodnie, a nawet dłużej, no cóż, szkoła, szkoła. Dziś mam dla Was coś na temat książki "Bóg nigdy nie mruga". Nareszcie ją kupiłam i przeczytałam, a więc teraz jestem już po całej serii tej autorki. A co o sądzę o tej lekturze?
Tak, jak wspomniałam, za mną już dwie książki autorstwa Reginy Brett, na których się nie zawiodłam i przy tej nie mogło być inaczej. "Bóg nigdy nie mruga' to pięćdziesiąt lekcji na złe okresy w naszym życiu. Autorka opowiada o swoich życiowych zakrętach, o tym, że nigdy nie miała z górki, ale dzięki temu uczy, jak dać wszystkiemu radę. Regina miała to szczęście, że na swej drodze spotykała wartościowych i mądrych ludzi, którzy rozmową, radą, wsparciem potrafili skierować jej życie na właściwe tory. Mnie osobiście bardzo zaskoczyła otwartość autorki. Nie wstydzi się ona, ani nie kryje przed czytelnikami swoich bolesnych przeżyć z dzieciństwa, kryzysów, negatywnych doświadczeń i krytyki. Jest to jedna z tych książek, która zmusza do refleksji nad sobą i własnym życiem. Jest to niezwykle poruszająca i pouczająca książka wobec której na pewno nie można przejść obojętnie. Sięgałam po nią zawsze wtedy, kiedy odechciewało mi się wszystkiego, gdy nie miałam motywacji, a w rezultacie dawała takie kopa, jak nic innego.  Nieważne ile masz lat i co w życiu przeszedłeś ta książka jest właśnie dla Ciebie! Polecam każdemu.

Ulubione cytaty:
"Bóg nigdy nie daje nam więcej, niż potrafimy udźwignąć."

"Nie przesadzaj. Świat się nie kończy. To tylko turbulencje. Samolot jest bezpieczny. Ma dobrego pilota. Siedzisz na właściwym miejscu. Trafiłeś po prostu na powietrzny wir. Poczekaj. To minie."

"Szczęście nie polega na tym, żeby zdobyć to, czego pragniesz. Polega na tym, żeby pragnąć tego, co już masz."

"Nie porównuj swojego życia z życiem innych.
Nie masz pojęcie, co przyniósł im los"

"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem."

"Faktycznie, można zdobyć wszystko - lecz niekoniecznie wszystko naraz."

"Nikt prócz ciebie nie odpowiada za twoje szczęście. Jesteś menedżerem własnej radości."
Czytaliście?
Buziaki, do następnego!

12 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zachęciłaś. Konieczne muszę kupić tę książkę, aby w wakacje ją przeczytać! Wiesz może, czy jest ona dostępna w empiku? :) http://tuklaudia.blogspot.com/ obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam ciekawa tej książki :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ją około rok temu, nadal jedna z moich ulubionych książek <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto zaznaczyć, że książka mimo wszechobecnego Boga w niej to nie jest skierowana tylko do osób wierzących! To prawda, że jest niesamowicie inspirująca, motywująca i z pewnością warta przeczytania.

    www.oksymoronia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podchodziłam na czytania tej książki, ale w pewnym momencie zrezygnowałam, bo jest ona nie dla mnie, mimo że poruszone są w niej tak ważne kwestie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą książkę zawsze po nią sięgam gdy mam jakiś problem lub po prostu zły humor


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń