11 maja 2017

School life

Cześć kochani! 
Co tam u Was słychać? Jak dla mnie szkoła zaczęła się na dobre i już tak intensywnie będzie aż do klasyfikacji. Nic już nie zrobię, tylko muszę dawać radę temu, co przede mną, żeby mieć jak najlepsze oceny na świadectwie. W czerwcu czekają mnie jeszcze dwa egzaminy zawodowe, więc tak, jak mowiłam... Przynajmniej w tym tygodniu szkoły już tyle, ze względu na jutrzejszy rajd. Przez weekend chcę porobić jakieś zdjęcia już na czerwiec, tak na czerwiec... Ale wolę być chociaż z notkami do przodu, więc może podawać swoje propozycje. No i tak jak widzicie mija mi życie w ostatnich dniach i tak się zapowiada na najbliższą przyszłość. Zostawiam Was już ze zdjęciami, które nawet wyszły i mam nadzieję, że Wam też się spodobają.

shirt- Reserved/ jeans- Reserved/ shoes- Vans
Buziaki, do następnego!

28 komentarzy:

  1. Zdjęcia super, bardzo pasuje Ci ten kolor bluzki! Powodzenia w szkole, skoro masz jej teraz tak dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest przepiękna! :) Miłego wieczoru Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz!! Wyglądasz pięknie. Bardzo podoba mi się bluzeczka, którą masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny zestaw, bardzo Ci ładnie w tym granatowym odcieniu :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię, też jestem teraz zawalona różnymi sprawami :c
    Twoja bluzka jest śliczna!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i powodzenia dla Ciebie. Dziękuję!

      Usuń
  6. zdjęcia bardzo ładne ;) pasuje Ci taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejciu jak ci ślicznie w granatowym 😍 Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia. Są cudne 🌸🦄🌸

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka do twarzy Ci w granacie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i fantastyczne stylizacje. I tak jak wszyscy mówią do twarzyw ci w tym kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojoj! <3 Kochana mega wyglądasz ;) Super masz makijaż! Ah... Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń