23 maja 2017

Top 5! Rozświetlacze ♥

Cześć kochani! 
Przychodzę dziś w końcu z notką top 5, teraz trafiło na rozświetlacze. Te kosmetyki są moją miłością od pewnego czasu i teraz nie wyobrażam sobie bez nich makijażu. Mają w sumie dużo zastosowań, za co też je lubię. Przez czas ich używania wybrałam swoich faworytów, o których dziś troszkę napiszę, a może akurat któryś z nich Wam się spodoba. 

Najpierw zacznijmy od paletki czterech rozświetlaczy Wibo Strobing Makeup. Jak pewnie widzicie po zużyciu głównie używam tych dwóch jaśniutkich, ale te złote wykorzystuję jako cienie do powiek, bo przecudownie wyglądają. Po pierwsze TRWAŁOŚĆ, dosłownie cały dzień, nie ściera się, nie robi plam, ani się nie osypuje, więc wszystko zostaje na miejscu. Ma mokre wykończenie, pomimo, że to suchy produkt, to akurat możecie zauważyć na zdjęciach. Są dość mocno napigmentowane, więc trzeba uważa na ilość, jaką się nakłada. Ogólnie super produkt!
 I druga paletka spośród moich ulubionych świecidełek to trio z Lovely. Znajdziemy tu złoty, różowy i czekoladowy odcień rozświetlaczy. Też produkt wielofunkcyjny, bo na kości policzkowe używam tylko złotego kolorku, ale dwa pozostałe idealnie odnajdują się na powiekach. Bo co jak co, ale nie toleruję błyszczących różów i bronzerów. Pigmentacja delikatnie słabsza niż Wibo, ale jeśli chcemy delikatniejszy efekt, do lekkich makijaży, to ta paletka jest do tego stworzona. Rozświetlenie widoczne jest przez cały dzień! Kocham go za delikatne drobinki, które dość ciekawie odbijają światło, zwłaszcza na zdjęciach.
 Co do tego cudeńka to nie jestem do końca pewna, czy jest nadal dostępny w sklepach, bo już u mnie jest troszkę, ale pewnie ma zmienione tylko opakowanie. Jak widzicie jest to rozświetlacz Bell, który różni się delikatnie od pozostałych. Jest biały, przez co ma całkiem chłodne tony, idealnie pasuje do srebrnych makijaży oka. Drobniutko zmielony przez co jest dobry dla tych, którzy nie przepadają za dużymi drobinkami. Świetnie sprawdza mi się nie tylko na policzki, ale też pod łuk brwiowy i w wewnętrzne kąciki oka.
I czas na ten, którego używam najczęściej. Lovely Gold Higlither. Jeden z najpopularniejszych rozświetlaczy i nikt niech się nie dziwi dlaczego. Idealnie szampański odcień, przez co pasuje do każdego typu cery i makijażu. Trwałość i pigmentacja sztos! Jednak posiada dość spore drobinki, więc to już dla tych, którzy je lubią, ja jestem zwolenniczką!
 Lovely Eye Brighteener, to troszkę inny produkt niż te wyżej, ale z pewnością nie gorszy! Jest to produkt przeznaczony głównie do oczu, jednak spokojnie może być używany na całej twarzy. Jego odcień jest praktycznie taki sam, jak tego z Bell, jednak ma mokre wykończenie ze względu na to, że jest w sztyfcie, dzięki temu jego trwałość jest nie do pokonania. Wypróbujcie!
Buziaki, do następnego!

28 komentarzy:

  1. Mam paletkę rozświetlaczy z Wibo i Lovely są cudowne i wyglądają równie wspaniale <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam z żadnej z nich, ale pierwsza prezentuje się dość kusząco
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. uwielbiam rozświetlacz z lovely!
    https://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty! Nie używam rozświetlaczy, ale Lovely Gold Higlither ma moja przyjaciółka i również jest jej ulubieńcem ;)
    W czym obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. love this post,
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rozświetlacze ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rozświetlacze z LOVELY <3 !
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych co pokazałaś mam tylko rozświetlacz z Lovely i jest świetny <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka do konturowania twarzy to naprawdę fajna sprawa, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz z lovely jest naprawdę świetny! :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. W kosmetyczce brakuje mi rozświetlacza, więc post zapisuję i przy najbliższych zakupach zwrócę na te uwagę! <3
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bell w jednym odcieniu bardzo mi się podoba. Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  13. rozświetlacz lovely jest zdecydowanie również moim hitem! natomiast bardzo zaciekawiła mnie pierwsza paletka z wibo :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz z Lovely jak dla mnie najlepszy♥ Obserwuję! ♥

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń