28 maja 2017

Velvet

Cześć kochani!
Witam Was w tą piękną niedzielę! Jak spędzacie ostatni dzień weekendu? Ja niestety tonę w książkach i innych obowiązkach, na które właśnie dziś jest czas. Myślę, że Wasze humory co raz lepsze, z powodu zbliżających się wakacji. 
Dziś przychodzę do Was z bardzo luźną notką, do której zdjęcia zrobione są telefonem, ale jak teraz tak patrzę, nie są takie złe. W końcu doszłam do wniosku, że nie zawsze wszystko musi być idealnie dopracowane. Jestem tutaj w 100% sobą, a nie jestem idealna i tutaj też nie musi być tak. Ale nie o tym dzisiaj. Jak po tytule widać, chcę pokazać Wam moją nową perełkę, czyli tą piękną welurową bluzo-sukienkę. Jestem zakochana w tym materiale i na pewno na jednym welurowym ubraniu nie poprzestanę.Poza tym takie rzeczy są bardzo popularne teraz, więc czemu nie! Jeszcze nie mam wprawy z czym to łączyć, ale spokojnie, to kwestia czasu. Co o niej myślicie?
bluza- SH
Jak podobają Wam się takie posty?
 Buziaki, do następnego!

25 komentarzy:

  1. Ja się spaliłam na słońcu i umieram z bólu :D a ta bluza jest piękna, uwielbiam taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz trochę jak nie ty w tym makijażu ale i tak pięknie :) Ja często robię na bloga zdjęcia telefonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Bluza jest super i sama chętnie bym ją dorwała i założyła <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz, bluza rewelacja :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, bluza ekstra! :)
    Blog także cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że Twój telefon robi bardzo ładne zdjęcia. Bluza ma piękny kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie usta współgrają z bluzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie! Bluza ekstra!
    Blog także cudowny!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wtorek, i nic się nie pojawiło?

    OdpowiedzUsuń